Billedgalleri for RYOKAN GINKAKU KYOTO





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 1.239 kr.
26. okt. - 27. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Basic-værelse - ikke-ryger (Moderate Japanese-style)

Basic-værelse - ikke-ryger (Moderate Japanese-style)
9,2 ud af 10
Fantastisk
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Dundyne
Separat soveværelse
Daglig rengøring
Strygejern/strygebræt
Indlæs alle billeder af Standardværelse - ikke-ryger (Standard Japanese-style)

Standardværelse - ikke-ryger (Standard Japanese-style)
10,0 ud af 10
Enestående
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Dundyne
Separat soveværelse
Daglig rengøring
Strygejern/strygebræt
Indlæs alle billeder af Familieværelse - ikke-ryger (Wide Japanese style)

Familieværelse - ikke-ryger (Wide Japanese style)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Strygejern/strygebræt
Indlæs alle billeder af Comfort-værelse - ikke-ryger (Comfort Japanese-style)

Comfort-værelse - ikke-ryger (Comfort Japanese-style)
Højdepunkter
Aircondition
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Strygejern/strygebræt
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - ikke-ryger (Deluxe Japanese style)

Deluxe-værelse - ikke-ryger (Deluxe Japanese style)
Højdepunkter
Aircondition
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Strygejern/strygebræt
Indlæs alle billeder af Luksus-værelse - ikke-ryger (Moderate luxury Japanese-style)

Luksus-værelse - ikke-ryger (Moderate luxury Japanese-style)
Højdepunkter
Aircondition
Dundyne
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Daglig rengøring
Strygejern/strygebræt
Du vil muligvis også kunne lide

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Centrale Kyoto
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 103 anmeldelser
Prisen er 10.336 kr.
20. okt. - 21. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
RYOKAN GINKAKU KYOTO befinder sig i Shimogyo Distrikt – et område i Kyoto. Kawaramachi-gaden og Shijo-gaden er begge et besøg værd, hvis shopping står på agendaen. Er du mere interesseret i stedets natur, kan du med fordel besøge Biwa-søen og Arashiyama Bambuslund. Kyoto Akvarium og Kyoto Jernbanemuseum er også et besøg værd.

709, Kyoto, kyoto, 600-8216
Hvad ligger i nærheden?
- Kyoto Tårn - 3 min. gang - 0.3 km
- Kawaramachi-gaden - 4 min. gang - 0.4 km
- Kyoto Station Bygning - 4 min. gang - 0.4 km
- Nishiki Marked - 3 min. kørsel - 2.3 km
- Kiyomizu-templet - 4 min. kørsel - 2.5 km
Sådan kommer du rundt
Restauranter
- 立のみ いなせや - 1 min. gang
- 立呑処へそ 京都駅前店 - 1 min. gang
- カプリチョーザ ヨドバシカメラ京都店 - 2 min. gang
- 珈琲館 (COFFEE-KAN) - 1 min. gang
- Craft Beer & Pizza 100K - 2 min. gang
Om overnatningsstedet
RYOKAN GINKAKU KYOTO
Lignende overnatningssteder

Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
Onyado Nono Kyotoshichijo Natural Hot Springs
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 3.536 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere adgang til offentligt bad
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
RYOKAN GINKAKU KYOTO Kyoto
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan
RYOKAN GINKAKU KYOTO Ryokan Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af RYOKAN GINKAKU KYOTO
Anmeldelser
9,6
Enestående
9,8/10
Rengøring
9,6/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Anja
Rejste med familie
13. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anja
Overnattede 1 nat i juli 2024
6/10 Okay
Lena
Rejste med partner
30. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Lena
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Micaela Stefania
29. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Micaela Stefania
Overnattede 3 nætter i august 2025
6/10 Okay
たかゆき
20. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
たかゆき
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
David
17. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
David
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Aryo
17. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Aryo
Overnattede 4 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Andreas, Holm
Rejste med familie
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andreas
Overnattede 2 nætter i august 2025
6/10 Okay
Rogerio, Bellevue
Rejste med familie
3. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rogerio
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Morten Hanvold
Rejste med familie
17. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Morten Hanvold
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Michael
16. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michael
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Evelyn
11. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Evelyn
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Seth
Rejste med partner
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Seth
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Rola
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rola
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Jason
Rejste i en gruppe
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great Place Overall
Jason
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Allen
10. maj 2025
Allen
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Hansel
8. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hansel
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Nora Iminza
Rejste i en gruppe
7. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ryokan and onsen
Nora Iminza
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Pedro Antonio
7. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pedro Antonio
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Seung jin
Rejste med familie
5. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Seung jin
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Stian
4. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Koselig opplevelsen
Stian
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Xiaomin
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Xiaomin
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Neomi
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Neomi
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Surachai
1. maj 2025
Surachai
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Jessica, Toronto
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jessica
Overnattede 2 nætter i marts 2025