OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Hotel med en døgnåben reception i nærheden af Kawaramachi-gaden
Billedgalleri for OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 548 kr.
15. dec. - 16. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 8 ud af 8 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge
8,8 ud af 10
Fremragende
(38 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger

Superior-værelse - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 2,000yen ticket)

Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 2,000yen ticket)
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink station1000yen ticket)

Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink station1000yen ticket)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 2,000 yen ticket)

Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 2,000 yen ticket)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)

Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 1,000yen ticket)

Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 1,000yen ticket)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Designertoiletartikler
Du vil muligvis også kunne lide

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.350 anmeldelser
Prisen er 740 kr.
14. dec. - 15. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

11-6 Zaocho, Nishikujo, Minami, Kyoto, 601-8414
Om overnatningsstedet
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Lignende overnatningssteder

OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 308 anmeldelser
Prisen er 1.397 kr.
2. dec. - 3. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for selvbetjeningsmorgenmad: 1000 JPY for voksne og 1000 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og mobilbetaling. Kontanter accepteres ikke
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay, R Pay og WeChat Pay
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Kyoto
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,2/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
8,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
27. sep. 2024
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Naomi
Rejste med familie
17. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter




Naomi
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Yasuko
15. nov. 2025
Yasuko
Overnattede 2 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Manami
Rejste med partner
15. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring
Manami
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Sam
Rejste i en gruppe
15. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sam
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Nobuo
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
10. nov. 2025
Nobuo
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
OMAR
4. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
OMAR
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Ana
2. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ana
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
SIU WAI
Rejste med familie
26. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SIU WAI
Overnattede 8 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Eric
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eric
Overnattede 4 nætter i september 2025
6/10 Okay
MANDY
Rejste med familie
22. okt. 2025
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MANDY
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
4/10 Dårligt
Betty
Rejste med partner
8. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Betty
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
emi
Rejste i en gruppe
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter




emi
Overnattede 1 nat i september 2025
6/10 Okay
Mayumi
4. okt. 2025
Mayumi
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
FUJIMOTO
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

FUJIMOTO
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Destiny
Rejste i en gruppe
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Destiny
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Jaime, Markham
Rejste med partner
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jaime
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
CHIEMI
Rejste med familie
17. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
CHIEMI
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Tomomi
Rejste i en gruppe
14. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tomomi
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Rosario
Rejste med partner
11. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rosario
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
AKARI
Rejste i en gruppe
8. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
AKARI
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
KUNIE
Rejste med familie
19. aug. 2025
KUNIE
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Nobuko
17. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nobuko
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Dina
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dina
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Chun-yi
12. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Chun-yi
Overnattede 5 nætter i juli 2025

















