Billedgalleri for OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 809 kr.
13. okt. - 14. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge
8,8 ud af 10
Fremragende
(33 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger

Superior-værelse - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 2,000yen ticket)

Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 2,000yen ticket)
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink station1000yen ticket)

Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink station1000yen ticket)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 2,000 yen ticket)

Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 2,000 yen ticket)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)

Superior-værelse - ikke-ryger (Food & Drink Station 3,000yen ticket)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 1,000yen ticket)

Værelse med 2 enkeltsenge (Food & Drink Station 1,000yen ticket)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Downtown Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 735 anmeldelser
Prisen er 571 kr.
13. okt. - 14. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts befinder sig i Minami Distrikt – et område i Kyoto, der ligger tæt på en togstation. Kyoto Tårn og Nishihonganji-templet er et par bemærkelsesværdige seværdigheder, du kan aflægge et lille visit. Er du i shoppehumør, kan du med fordel kigge forbi Kawaramachi-gaden og Nishiki Marked. Overvej at kigge forbi Fushimi Inari-helligdommen.

11-6 Zaocho, Nishikujo, Minami, Kyoto, 601-8414
Hvad ligger i nærheden?
- Kyoto Tårn - 13 min. gang - 1.1 km
- Kawaramachi-gaden - 14 min. gang - 1.2 km
- Fushimi Inari-helligdommen - 4 min. kørsel - 3.2 km
- Nishiki Marked - 4 min. kørsel - 3.3 km
- Kiyomizu-templet - 5 min. kørsel - 3.8 km
Sådan kommer du rundt
Restauranter
- 丸亀製麺 - 3 min. gang
- リンガーハット - 5 min. gang
- マクドナルド - 5 min. gang
- コメダ珈琲店 - 4 min. gang
- ハマムラ - 5 min. gang
Om overnatningsstedet
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
Lignende overnatningssteder

OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
OMO5 Kyoto Sanjo by Hoshino Resorts
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 283 anmeldelser
Prisen er 1.579 kr.
17. okt. - 18. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for selvbetjeningsmorgenmad: 1000 JPY for voksne og 1000 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og mobilbetaling. Kontanter accepteres ikke
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Alipay, PayPay, Merpay, LINE Pay, R Pay og WeChat Pay
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Kyoto
OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af OMO3 Kyoto Toji by Hoshino Resorts
9,0
Fantastisk
9,2
Rengøring
9,0
Faciliteter
9,0
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
27. sep. 2024
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
FUJIMOTO
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

FUJIMOTO
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Destiny
Rejste i en gruppe
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Destiny
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Jaime, Markham
Rejste med partner
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jaime
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
CHIEMI
Rejste med familie
17. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
CHIEMI
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Tomomi
Rejste i en gruppe
14. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tomomi
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Rosario
Rejste med partner
11. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rosario
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
AKARI
Rejste i en gruppe
8. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
AKARI
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
KUNIE
Rejste med familie
19. aug. 2025
KUNIE
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Nobuko
17. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nobuko
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
KOKO
10. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KOKO
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
TSUYOSHI
29. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TSUYOSHI
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Erica
Rejste med familie
27. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Erica
Overnattede 4 nætter i juli 2025
4/10 Dårligt
Kenji
26. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kenji
Overnattede 6 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Hiromi
Rejste med familie og småbørn
25. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hiromi
Overnattede 3 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Ayumi
21. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ayumi
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
マサトシ
Rejste med familie
18. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
マサトシ
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Tadashi
12. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tadashi
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Lisa
Rejste med partner
10. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lisa
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
hirokazu
Rejste med partner
4. jul. 2025
Synes godt om: Faciliteter
hirokazu
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Naoko
3. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Naoko
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
??
Rejste med familie
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
??
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Taeka
Rejste med familie
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Taeka
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Jyh Jong
1. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
果然 "星野"
Jyh Jong
Overnattede 1 nat i juni 2025