M’s Hotel Sanjo Wakoku
Dette hotel i Kyoto ligger 8 min. gang fra Pontocho-gaden
Billedgalleri for M’s Hotel Sanjo Wakoku





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(24 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge
7,6 ud af 10
Godt
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Indlæs alle billeder af Double Room

Double Room
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Indlæs alle billeder af Triple Room

Triple Room
Du vil muligvis også kunne lide

Six Senses Kyoto
Higashiyama Distrikt
- Pool
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
9.8 ud af 10, Enestående, 30 anmeldelser
Prisen er 6.220 kr.
7. dec. - 8. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

396, Wakokucho, Niomonsagaru, Shinsakaimachidori, Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8363
Om overnatningsstedet
M’s Hotel Sanjo Wakoku
Lignende overnatningssteder

Hotel Gran Ms Kyoto
Hotel Gran Ms Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Vaskeri
- Rengøring
- Døgnåben reception
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.011 anmeldelser
Prisen er 260 kr.
16. dec. - 17. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, mobilbetaling og kontanter
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Alipay, PayPay og Merpay
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm og røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
M's INN SANJO WAKOKU
Hotel M’s Est SANJO WAKOKU
M’s Hotel Sanjo Wakoku Hotel
M’s Hotel Sanjo Wakoku Kyoto
M’s Hotel Sanjo Wakoku Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af M’s Hotel Sanjo Wakoku
Anmeldelser
8,6
Fremragende
9,0/10
Rengøring
8,0/10
Service og personale
8,2/10
Faciliteter
8,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Hosho
3. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hosho
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Luis Alonso
Rejste med familie, Forretningsrejsende
23. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Luis Alonso
Overnattede 5 nætter i september 2025
6/10 Okay
Takahiro
Rejste i en gruppe
19. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takahiro
Overnattede 2 nætter i august 2025
2/10 Forfærdeligt
IRMA
8. sep. 2025
IRMA
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
ETSUKO
Rejste i en gruppe
11. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
ETSUKO
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
??
31. jul. 2025
??
Overnattede 1 nat i juli 2025
6/10 Okay
Marty
8. jul. 2025
Marty
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
James Robert, Palo Alto
Forretningsrejsende
7. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

James Robert
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Oskar
Rejste med familie
5. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Oskar
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Eliseo
30. jun. 2025
Eliseo
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Silvana
Rejste med familie
29. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great experience!
Silvana
Overnattede 3 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
HAJIME
Rejste med familie
26. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HAJIME
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Febby Allieghian
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Febby Allieghian
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Huihua
Rejste med familie
16. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Huihua
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Macy
Rejste med familie
11. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Macy
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Maxwell
Rejste med familie
5. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great value for the money!
Maxwell
Overnattede 2 nætter i juni 2025
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
26. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
部屋の掃除が4日に1度は初めての経験でした
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2025
6/10 Okay
Sebbina
16. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Sebbina
Overnattede 5 nætter i maj 2025
6/10 Okay
Per-Olof
22. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ok men inget extra
Per-Olof
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Julie, Beloeil
21. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Julie
Overnattede 5 nætter i april 2025
6/10 Okay
Nicholas, Union
Rejste i en gruppe
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring
Nicholas
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Rene
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rene
Overnattede 2 nætter i april 2025
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2025
6/10 Okay
Melody
16. apr. 2025
Melody
Overnattede 3 nætter i april 2025

















