Matsui Honkan
Ryokan med familievenlig profil og med en døgnåben reception i Kyoto
Billedgalleri for Matsui Honkan





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 19 ud af 19 værelser
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger - privat badeværelse

Traditionelt værelse - ikke-ryger - privat badeværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Varme
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Familieværelse - fælles badeværelse

Familieværelse - fælles badeværelse
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Varme
Dundyne
Hårtørrer
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger - privat badeværelse

Traditionelt værelse - ikke-ryger - privat badeværelse
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Varme
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger - privat badeværelse

Traditionelt værelse - ikke-ryger - privat badeværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Varme
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse

Traditionelt værelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Varme
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - handicapvenligt (Non-Tatami Room)

Værelse med 2 enkeltsenge - handicapvenligt (Non-Tatami Room)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Tv
Dundyne
Privat badeværelse
Brusehoved til hydromassage
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Varme
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse

Superior-værelse
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Varme
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - udsigt til have

Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - udsigt til have
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Tv
Dundyne
En kombination af bruser/badekar
Dybt badekar
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Japanese Style Standard Room
Japanese-Style Deluxe Room
Family Room With Shared Bathroom
Accessible Room, Private Bathroom With Shower, No Bathtub (Non-Tatami Room, For 2 Guests)
Suite
Japanese-Style Standard Room With Garden View
Room With Tatami Area
Japanese-Style Room
Traditional Room, Non Smoking, Private Bathroom
Traditional Room, Non Smoking, Private Bathroom
Du vil muligvis også kunne lide

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.356 anmeldelser
Prisen er 735 kr.
14. dec. - 15. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

405 Itzutsuya-cho Rokkaku Sagaru Yanagi, Kyoto, Kyoto, 604-8113
Om overnatningsstedet
Matsui Honkan
Lignende overnatningssteder

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 268 anmeldelser
Prisen er 898 kr.
17. dec. - 18. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for komplet morgenmad: 2200 JPY for voksne og 2200 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for nærliggende parkering: 2500 JPY pr. nat
- Gebyr for futon: 1100 JPY pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere adgang til offentligt bad
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker og røgalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Der serveres faste måltider på værelserne (ingen menuer eller fælles spisesteder)
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Matsui Honkan
Matsui Honkan Inn
Matsui Honkan Inn Kyoto
Matsui Honkan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Matsui Honkan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan
Matsui Honkan Ryokan Kyoto
Matsui Honkan Ryokan Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Matsui Honkan
Anmeldelser
9,6
Enestående
9,8/10
Rengøring
9,8/10
Service og personale
9,4/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
8. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Mark
22. aug. 2025
Mark
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Rogerio
Rejste med familie
18. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Japão raiz
Rogerio
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Alla
Rejste med familie
10. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alla
Overnattede 5 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Rocky
25. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rocky
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Gloria, West Hempstead
20. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gloria
Overnattede 4 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Lisa
Rejste med familie
19. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lisa
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Roman
Rejste med familie
17. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Roman
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Ronaldo
16. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ronaldo
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Minji
9. maj 2025
Minji
Overnattede 3 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Akihiro, Osaka
Rejste med familie og småbørn
5. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Akihiro
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Sunil
Rejste med partner
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sunil
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Edward
26. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Edward
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
severine
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
severine
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Fabrice
7. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabrice
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
María Haydé, CANCUN, QROO
2. apr. 2025
María Haydé
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Chaojing
Rejste med familie
27. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chaojing
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Michael
Rejste med familie
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great place to stay!
Michael
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
William
25. mar. 2025
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
William
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
Cimberly
Rejste med partner
5. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cimberly
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Jacques
28. feb. 2025
Jacques
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Audrey
28. feb. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Audrey
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Omar
24. sep. 2024
Omar
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
Roberto
23. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Roberto
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
Grace Pei Lin
Rejste i en gruppe
18. aug. 2024
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Grace Pei Lin
Overnattede 1 nat i august 2024

















