MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Dette hotel med forbindelse til en tog-/metrostation i Kyoto tilbyder en restaurant
Billedgalleri for MIRO KYOTO NIJO HOTEL





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Junior-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng

Junior-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(24 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Elkedel
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge
9,0 ud af 10
Fantastisk
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tekøkken
Minikøleskab
Tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Familieværelse til 4 personer

Familieværelse til 4 personer
8,6 ud af 10
Fremragende
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tekøkken
Minikøleskab
Tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Privat badeværelse
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Double Room

Double Room
Indlæs alle billeder af Twin room

Twin room
Indlæs alle billeder af Family Room

Family Room
Du vil muligvis også kunne lide

The Royal Park Canvas Kyoto Nijo
Nakagyo Bydistrikt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Motionscenter
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 616 anmeldelser
Prisen er 363 kr.
18. dec. - 19. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

20-1 Nishinokyo Kangakuincho, Kyoto, Kyoto Prefecture, 604-8413
Om overnatningsstedet
MIRO KYOTO NIJO HOTEL
Lignende overnatningssteder

Smile Hotel Kyoto-shijo
Smile Hotel Kyoto-shijo
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Vaskeri
8.4 ud af 10, Alletiders, 1.005 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og udendørsbelysning
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
MIRO KYOTO NIJIO HOTEL
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Kyoto
MIRO KYOTO NIJO HOTEL Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af MIRO KYOTO NIJO HOTEL
8,8
Fremragende
9,0
Rengøring
8,6
Faciliteter
9,0
Service og personale
8,8
Miljøvenligt
8,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
28. jul. 2025
Overnattede 3 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Seyed Morteza, Mount Colah
29. okt. 2025
Seyed Morteza
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
6/10 Okay
Daniela
27. okt. 2025
Daniela
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
CARLOS
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
CARLOS
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Andres
Rejste med partner
20. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andres
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Dylan
Rejste med familie
20. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Dylan
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
6/10 Okay
Jasmine
19. okt. 2025
Jasmine
Overnattede 7 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Erik
15. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Erik
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Miguel Cara Linda
Rejste i en gruppe
13. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Miguel Cara Linda
Overnattede 13 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Allyssa
Rejste med partner
13. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Allyssa
Overnattede 5 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Alma
8. okt. 2025
Synes godt om: Faciliteter
Alma
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Erik
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Erik
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Conrad
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Conrad
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Joshua
Rejste med partner
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joshua
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Brenda Lynne
Rejste med partner
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brenda Lynne
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
MAYELI ALEJANDRA
Rejste med partner
19. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MAYELI ALEJANDRA
Overnattede 6 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Sarah Louise
17. sep. 2025
Sarah Louise
Overnattede 3 nætter i september 2025
6/10 Okay
??
16. sep. 2025
??
Overnattede 9 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
paula
Rejste med partner
16. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
paula
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Noboru
14. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Noboru
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Chad
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chad
Overnattede 5 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Ree
9. sep. 2025
Ree
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Juan
Rejste med familie
2. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Juan
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Juan
25. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Juan
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
FUMIHIRO
Rejste med partner, Forretningsrejsende
25. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale
FUMIHIRO
Overnattede 1 nat i juni 2025

















