Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Penthouselejlighed (Room)

Penthouselejlighed (Room)
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat spiseområde
Pejs
Aircondition
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Brusehoved med spredningseffekt
Indlæs alle billeder af Suite (Garden)

Suite (Garden)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Have
Separat spiseområde
Pejs
Aircondition
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Brusehoved med spredningseffekt
Bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Du vil muligvis også kunne lide

sequence KYOTO GOJO
Shimogyo Distrikt
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.8 ud af 10, Fantastisk, 549 anmeldelser
Prisen er 464 kr.
27. jul. - 28. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

179 Nakanono-cho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8435
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

THE BLOSSOM KYOTO
THE BLOSSOM KYOTO
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.6 ud af 10, Enestående, 2.151 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for takeawaymorgenmad: 2000 JPY for voksne og 2000 JPY for børn (cirkapriser)
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning (afhænger af tilgængelighed)
- Der er mulighed for rengøring mod et ekstra tillægsgebyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Overnatningsstedets registreringsnummer 京都府指令保医セ第465
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Kyoto ITOYA Hotel Mon Hotel
Kyoto ITOYA Hotel Mon Kyoto
Kyoto ITOYA Hotel Mon Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Kyoto ITOYA Hotel Mon
Anmeldelser
9,4
Enestående
10/10
Rengøring
10/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
22. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
Svetlana
Rejste med familie
12. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Svetlana
Overnattede 4 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Patricia
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
23. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Patricia
Overnattede 4 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Daniel
22. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniel
Overnattede 4 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Eli
Rejste med familie, Rejste med partner
21. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eli
Overnattede 4 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
??
Rejste med familie
16. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Erica
Rejste med familie
17. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Erica
Overnattede 4 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Marci
6. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Marci
Overnattede 3 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Mohd Amri Firdaus
15. feb. 2024
Mohd Amri Firdaus
Overnattede 4 nætter i februar 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
20. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i januar 2024
10/10 Fremragende
Ayumi
27. okt. 2023
Ayumi
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
Ayumi
Rejste med familie
26. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wonderful!
Ayumi
Overnattede 1 nat i oktober 2023
10/10 Fremragende
Krista
Rejste med familie
7. mar. 2023
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Krista
Overnattede 3 nætter i marts 2023
10/10 Fremragende
miyoun
Rejste i en gruppe
20. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
miyoun
Overnattede 4 nætter i december 2022
10/10 Fremragende
Hideo
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
2. dec. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hideo
10/10 Fremragende
Wakana
21. nov. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wakana
Overnattede 1 nat i november 2022
10/10 Fremragende
Torren
17. okt. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Torren
Overnattede 1 nat i oktober 2022
10/10 Fremragende
Yuna
6. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
素敵
Yuna
Overnattede 1 nat i maj 2022
2/10 Forfærdeligt
YASUYO
5. maj 2022
YASUYO
Overnattede 1 nat i april 2022
8/10 Udmærket
Kiyoko
5. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kiyoko
Overnattede 1 nat i maj 2022
10/10 Fremragende
Saori
Rejste i en gruppe
5. dec. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ホテルとはまた違った感覚
Saori
Overnattede 1 nat i november 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
28. jun. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
清潔感があるお部屋


Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2020
8/10 Udmærket
ANNA
1. mar. 2020
ANNA
Overnattede 1 nat i februar 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
24. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
スタイリッシュなマンション
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
10/10 Fremragende
k, 神戸市
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
8. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
k
Overnattede 1 nat i februar 2020