Kyo-no-yado Enishi
Dette gæstehus har en restaurant og ligger 3 min. gang fra Kawaramachi-gaden
Billedgalleri for Kyo-no-yado Enishi





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 415 kr.
11. dec. - 12. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger (for 3 Guests)

Traditionelt værelse - ikke-ryger (for 3 Guests)
Højdepunkter
Aircondition
Tekøkken
Kaffe-/temaskine
Daglig rengøring
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Traditionelt værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Tekøkken
Kaffe-/temaskine
Daglig rengøring
Du vil muligvis også kunne lide

Miyako Hotel Kyoto Hachijo
Minami Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Morgenmad tilgængelig
- Parkering tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.366 anmeldelser
Prisen er 739 kr.
14. dec. - 15. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

263, Ameyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 540-0029
Om overnatningsstedet
Kyo-no-yado Enishi
Lignende overnatningssteder

The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
The Pocket Hotel Kyoto-karasumagojo
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Døgnåben reception
9.2 ud af 10, Fremragende, 450 anmeldelser
Prisen er 214 kr.
14. dec. - 15. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: JPY 1000 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Kyo-no-yado Enishi Kyoto
Kyo no yado Enishi
Kyo-no-yado Enishi Kyoto
Kyo-no-yado Enishi Guesthouse
Kyo-no-yado Enishi Guesthouse Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Kyo-no-yado Enishi
Anmeldelser
8,4
Alletiders
8,0/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
8. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Iok I
8. mar. 2025
Iok I
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Johann
9. jan. 2023
Johann
6/10 Okay
AKIKO
16. aug. 2022
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
民泊かユースホステルと考えよう!
AKIKO
Overnattede 1 nat i august 2022
10/10 Fremragende
YOSUKE
20. nov. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
YOSUKE
Overnattede 1 nat i november 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med partner, Rejste med kæledyr
14. okt. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2020
8/10 Udmærket
Kinson
23. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Kinson
Overnattede 1 nat i juni 2018
8/10 Udmærket
さくら, 千葉県
10. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
京都駅前のアットホームな宿
さくら
Overnattede 1 nat i december 2017
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
21. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i november 2017
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
18. sep. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i september 2017
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
16. jul. 2017
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2017
8/10 Udmærket
Dennis
29. jun. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Zen location
Dennis
Overnattede 7 nætter i juni 2017
10/10 Fremragende
도도
15. maj 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
정말 좋아요!! 실속있는 숙박시설!
도도
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
13. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Malcolm , Brisbane Australia
12. maj 2016
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort

















