KABIN Koji
Dette hotel i Kyoto ligger kun få minutters gang fra Shijo-gaden
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for KABIN Koji





Anmeldelser
9,4 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Classic-studiolejlighed

Classic-studiolejlighed
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Seng med topmadras
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Indlæs alle billeder af City-dobbeltværelse

City-dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Seng med topmadras
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Indlæs alle billeder af Club-dobbeltværelse

Club-dobbeltværelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Seng med topmadras
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Indlæs alle billeder af City-dobbeltværelse

City-dobbeltværelse
9,8 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Seng med topmadras
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Du vil muligvis også kunne lide

Tokyu Stay Kyoto Sakaiza Shijo-Kawaramachi
Downtown Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
9.6 ud af 10, Enestående, 578 anmeldelser
Prisen er 960 kr.
27. jul. - 28. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

152-154 Sujiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8061
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

KABIN Kyoto
KABIN Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.4 ud af 10, Enestående, 135 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 3000 JPY
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm og sikkerhedsalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Gæster, der rejser med servicehund, bedes kontakte overnatningsstedet før ankomst.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
ENSO ANGO TOMI 1 Kyoto
ENSO ANGO TOMI 1 Hotel
ENSO ANGO TOMI 1 Hotel Kyoto
KABIN Koji Hotel
KABIN Koji Kyoto
ENSO ANGO TOMI 1
KABIN Koji Hotel Kyoto
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Tominokoji
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af KABIN Koji
Anmeldelser
9,4
Enestående
9,6/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10. nov. 2024
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
11. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent hotel, but sorta weird
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Angela, Clovis
Rejste med familie
24. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Angela
Overnattede 5 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Heidi
Rejste med familie
3. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Heidi
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Wan Ting
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wan Ting
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Cristina
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cristina
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Alan
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alan
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Linda
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
5. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Linda
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Matt
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matt
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Robert
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Robert
Overnattede 3 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Jordan
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jordan
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Pierre
Rejste med partner
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Pierre
Overnattede 4 nætter i april 2025
2/10 Forfærdeligt
sana
Rejste med familie
17. apr. 2025
sana
Overnattede 3 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Konstantinos
Rejste med partner
27. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Konstantinos
Overnattede 4 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Natalia
Rejste i en gruppe
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Natalia
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Brad
17. mar. 2025
Brad
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
7. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Jenny
Rejste med partner
27. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jenny
Overnattede 3 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Jillian
18. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jillian
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Alvin
1. feb. 2025
Alvin
Overnattede 2 nætter i januar 2025
6/10 Okay
Maggie
Rejste med partner
31. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maggie
Overnattede 6 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Connor
31. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Connor
Overnattede 3 nætter i januar 2025
2/10 Forfærdeligt
Connor
Rejste med partner
30. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Connor
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Therese
25. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mycket nöjd
Therese
Overnattede 3 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Michael
25. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michael
Overnattede 4 nætter i januar 2025