KABIN Koji
Dette hotel i Kyoto ligger 4 min. gang fra Shijo-gaden
Billedgalleri for KABIN Koji





Anmeldelser
9,4 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 8 ud af 8 værelser
Indlæs alle billeder af Classic-studiolejlighed

Classic-studiolejlighed
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Mørklægningsgardiner
Seng med topmadras
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Club-dobbeltværelse

Club-dobbeltværelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Mørklægningsgardiner
Seng med topmadras
Brusehoved til hydromassage
Indlæs alle billeder af City-dobbeltværelse

City-dobbeltværelse
9,8 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Mørklægningsgardiner
Seng med topmadras
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af City-dobbeltværelse

City-dobbeltværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Renoveret i 2023
Mørklægningsgardiner
Seng med topmadras
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Essential 20 Queen (Non Smoking)

Essential 20 Queen (Non Smoking)
Indlæs alle billeder af Essential 20 Queen With Bathtub (Non Smoking)

Essential 20 Queen With Bathtub (Non Smoking)
Indlæs alle billeder af Essential 20 King (Non Smoking)

Essential 20 King (Non Smoking)
Indlæs alle billeder af Studio 25 King (Non Smoking)

Studio 25 King (Non Smoking)
Du vil muligvis også kunne lide

Luana Sanjuusangendou
Higashiyama Distrikt
- Køkken
- Vaskemaskine
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
Prisen er 188 kr.
18. dec. - 19. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

152-154 Sujiyacho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8061
Om overnatningsstedet
KABIN Koji
Lignende overnatningssteder

KABIN Kyoto
KABIN Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.4 ud af 10, Enestående, 194 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 3000 JPY
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm og sikkerhedsalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Gæster, der rejser med servicehund, bedes kontakte overnatningsstedet før ankomst.
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
ENSO ANGO TOMI 1 Kyoto
ENSO ANGO TOMI 1 Hotel
ENSO ANGO TOMI 1 Hotel Kyoto
KABIN Koji Hotel
KABIN Koji Kyoto
ENSO ANGO TOMI 1
KABIN Koji Hotel Kyoto
THE GENERAL KYOTO Bukkoji Tominokoji
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af KABIN Koji
Anmeldelser
9,4
Enestående
9,6/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10. nov. 2024
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
11. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent hotel, but sorta weird
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Kirsten
20. nov. 2025
Kirsten
Overnattede 8 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
corrie
Rejste med partner
7. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
corrie
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Wendy
Rejste med partner
9. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wendy
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
kashmyr
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kashmyr
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Hsingchung
3. aug. 2025
Hsingchung
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Arkeno
Rejste med partner
26. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
Arkeno
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Jacob
Rejste med partner
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jacob
Overnattede 4 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Shaun
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shaun
Overnattede 6 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
21. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Ricky
15. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ricky
Overnattede 4 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Katherine
25. jun. 2025
Katherine
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Angela, Clovis
Rejste med familie
24. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Angela
Overnattede 5 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Gary
Rejste i en gruppe
18. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gary
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Tam
10. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tam
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Xavier
9. jun. 2025
Xavier
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Jennifer
4. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jennifer
Overnattede 5 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Heidi
Rejste med familie
3. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Heidi
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
David
24. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
David
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Wan Ting
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wan Ting
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Cristina
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cristina
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Alan
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alan
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Linda
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
5. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Linda
Overnattede 4 nætter i april 2025

















