KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
Dette hotel har en restaurant og ligger 10 min. gang fra Kawaramachi-gaden
Billedgalleri for KOKO HOTEL Kyoto Sanjo





Anmeldelser
9,4 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 991 kr.
1. dec. - 2. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 17 ud af 17 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse - ikke-ryger (Queen)

Standardværelse - ikke-ryger (Queen)
9,6 ud af 10
Enestående
(18 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Queen, with Extra Bed)

Værelse - ikke-ryger (Queen, with Extra Bed)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Premium-værelse - ikke-ryger (King)

Premium-værelse - ikke-ryger (King)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
8,8 ud af 10
Fremragende
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Premium-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Premium-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(13 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger

Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger
8,6 ud af 10
Fremragende
(16 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Premium-værelse til 3 personer - ikke-ryger

Premium-værelse til 3 personer - ikke-ryger
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - handicapvenligt - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - handicapvenligt - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Run of House)

Værelse - ikke-ryger (Run of House)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Bidet
Dybt badekar
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standard Queen Room

Standard Queen Room
Indlæs alle billeder af Premium King Room

Premium King Room
Indlæs alle billeder af Standard Twin Room

Standard Twin Room
Indlæs alle billeder af Premium Twin Room

Premium Twin Room
Indlæs alle billeder af Standard Triple Room

Standard Triple Room
Indlæs alle billeder af Universal Twin Room

Universal Twin Room
Indlæs alle billeder af Premium Triple Room

Premium Triple Room
Indlæs alle billeder af Standard Queen Room With Extra Bed

Standard Queen Room With Extra Bed
Du vil muligvis også kunne lide

MUNI KYOTO
Arashiyama
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.6 ud af 10, Enestående, 38 anmeldelser
Prisen er 3.250 kr.
16. dec. - 17. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

407-6 Wakokucho, Kyoto, Kyoto, 606-8363
Om overnatningsstedet
KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
Lignende overnatningssteder

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
9.6 ud af 10, Enestående, 876 anmeldelser
Prisen er 604 kr.
21. dec. - 22. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
- Destinationsgebyr: JPY 200 pr. person pr. nat. Destinationsgebyret pålægges ikke børn under 5 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 2000 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Wing Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af KOKO HOTEL Kyoto Sanjo
Anmeldelser
9,4
Enestående
9,6/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
12. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Giancarlo
18. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Giancarlo
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
David
Rejste med partner
18. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



David
Overnattede 4 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
AV
Rejste med partner
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
AV
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
hiroko
6. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hiroko
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Abdel Fattah
3. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Abdel Fattah
Overnattede 7 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Jade
29. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jade
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Josh
Rejste med partner
29. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Josh
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Manuela
Rejste i en gruppe
28. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Manuela
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Melissa Gamboa
Rejste med familie
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Melissa Gamboa
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Tayla Jane
Rejste med partner
23. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tayla Jane
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Sarah
Rejste med familie
21. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sarah
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
MARIA OSWELIA
17. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
MARIA OSWELIA
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
6/10 Okay
Luis David
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
14. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Luis David
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Andrew
Rejste med familie
9. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrew
Overnattede 6 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Stefan
Rejste med partner
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stefan
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Lisa
27. sep. 2025
Lisa
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Zachary
Rejste i en gruppe
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zachary
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Lidia
Rejste med familie
23. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lidia
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Meral
Rejste med partner
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Meral
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Mario
Rejste med familie
18. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mario
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
りえこ
16. sep. 2025
りえこ
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Phyllis
Rejste med familie
11. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Phyllis
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Wouter
Rejste med partner
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wouter
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Aio
Rejste i en gruppe
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Aio
Overnattede 1 nat i september 2025

















