Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
Dette hotel tilbyder en restaurant og ligger få minutters gang fra Kawaramachi-gaden
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo





Anmeldelser
9,4 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 378 kr.
28. jul. - 29. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 17 ud af 17 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Queen, with Extra Bed)

Værelse - ikke-ryger (Queen, with Extra Bed)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse - ikke-ryger (Queen)

Standardværelse - ikke-ryger (Queen)
9,4 ud af 10
Enestående
(16 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Premium-værelse - ikke-ryger (King)

Premium-værelse - ikke-ryger (King)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger

Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger
8,6 ud af 10
Fremragende
(14 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Premium-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Premium-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,0 ud af 10
Fantastisk
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - handicapvenligt - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - handicapvenligt - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Premium-værelse til 3 personer - ikke-ryger

Premium-værelse til 3 personer - ikke-ryger
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Run of House)

Værelse - ikke-ryger (Run of House)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Standard Triple Room

Standard Triple Room
Indlæs alle billeder af Standard Twin Room

Standard Twin Room
Indlæs alle billeder af Universal Twin Room

Universal Twin Room
Indlæs alle billeder af Standard Queen Room With Extra Bed

Standard Queen Room With Extra Bed
Indlæs alle billeder af Premium King Room

Premium King Room
Indlæs alle billeder af Premium Triple Room

Premium Triple Room
Indlæs alle billeder af Standard Queen Room

Standard Queen Room
Indlæs alle billeder af Premium Twin Room

Premium Twin Room
Du vil muligvis også kunne lide

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 342 anmeldelser
Prisen er 412 kr.
27. jul. - 28. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

407-6 Wakokucho, Kyoto, Kyoto, 606-8363
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Gratis Wi-Fi
- Morgenmad tilgængelig
- Rengøring
- Døgnåben reception
9.0 ud af 10, Fremragende, 451 anmeldelser
Prisen er 279 kr.
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
- Destinationsgebyr: JPY 200 pr. person pr. nat. Destinationsgebyret pålægges ikke børn under 5 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1600 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Wing Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Wing International Premium Kyoto Sanjo
Anmeldelser
9,4
Enestående
9,4/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,4/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
12. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
claudia, park city
Rejste med familie
17. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
claudia
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Kenny
Rejste i en gruppe
10. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kenny
Overnattede 4 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Ryan
3. jul. 2025
Ryan
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Ryan
3. jul. 2025
Ryan
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Lai
Rejste med familie
30. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lai
Overnattede 4 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
KIYOE
23. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KIYOE
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Diana
Rejste med familie
20. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Diana
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
KAORI
Forretningsrejsende
20. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAORI
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Fung-Mey
Rejste med familie
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fung-Mey
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Michael
18. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michael
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Yan
13. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Yan
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Jennifer
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jennifer
Overnattede 4 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Julie, Gibsonia
Rejste i en gruppe
10. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Julie
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Caley
Rejste i en gruppe
1. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Caley
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Jose Gabriel
Rejste med familie
27. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jose Gabriel
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
JORGE, Alvaro Obregon
Rejste i en gruppe
24. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JORGE
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Zachary
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zachary
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Kathleen
Rejste med familie
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kathleen
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
FADY
9. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
FADY
Overnattede 4 nætter i maj 2025
6/10 Okay
Jennifer
5. maj 2025
Jennifer
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Joanna
1. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joanna
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Victor, San Gabriel
Rejste med partner
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Victor
Overnattede 5 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
KEITA
28. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KEITA
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Dayeon
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
28. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dayeon
Overnattede 2 nætter i april 2025