Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Dette hotel med en restaurant ligger få skridt fra Kawaramachi-gaden
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 380 kr.
29. jun. - 30. jun.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge
9,6 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge

Superior-værelse med 2 enkeltsenge
9,6 ud af 10
Enestående
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Hårtørrer
Bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Superior Twin Room

Superior Twin Room
Indlæs alle billeder af standard twin room

standard twin room
Indlæs alle billeder af Double Room

Double Room
Indlæs alle billeder af Concept Floor Nagomi Moderate Single Room

Concept Floor Nagomi Moderate Single Room
Indlæs alle billeder af Concept Floor Nagomi Standard Twin Room

Concept Floor Nagomi Standard Twin Room
Indlæs alle billeder af Concept Floor Nagomi Moderate Semi-Double Room

Concept Floor Nagomi Moderate Semi-Double Room
Du vil muligvis også kunne lide

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Sakyo Bydistrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.6 ud af 10, Enestående, 161 anmeldelser
Prisen er 1.849 kr.
29. jun. - 30. jun.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Resol Trinity Kyoto
Hotel Resol Trinity Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 736 anmeldelser
Prisen er 401 kr.
10. jul. - 11. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1700 JPY for voksne og 1700 JPY for børn (cirkapriser)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
23. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
13. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juli 2024
6/10 Okay
Sophie
31. aug. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Good location and nice staff but dirty room
Sophie
Overnattede 4 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
Dorthe kranker
15. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel, god belligenhed
Dorthe kranker
Overnattede 5 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Peter
15. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter
Overnattede 3 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
Sanne Hvass
17. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kan varmt anbefales
Sanne Hvass
Overnattede 3 nætter i maj 2019
10/10 Fremragende
Ann Kristin
2. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt og lækkert
Ann Kristin
Overnattede 2 nætter i september 2018
10/10 Fremragende
Michael
Rejste med partner
17. jun. 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Michael
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Simon, lower Beechmont
14. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Simon
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Helen, Honolulu
Rejste med familie og småbørn
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Helen
Overnattede 3 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Lenke
Rejste med partner
8. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lenke
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Sean
Rejste med partner
1. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Sean
Overnattede 5 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Keiichi
1. jun. 2025
Keiichi
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Jeffrey
28. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jeffrey
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
hector abraham
26. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hector abraham
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Melissa
Rejste med familie
24. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Melissa
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Jane
Rejste i en gruppe
24. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jane
Overnattede 3 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Carmen Helena
Rejste med familie
21. maj 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Carmen Helena
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Robyel
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Robyel
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
david
Rejste med partner
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
david
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Jordan
Rejste med partner
13. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jordan
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Jordan
Rejste med partner
13. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jordan
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Brenda
Rejste med familie
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Brenda
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Fiona
Rejste med familie
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fiona
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
julie
Rejste med partner
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
julie
Overnattede 3 nætter i maj 2025