Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Dette hotel med en restaurant ligger få skridt fra Kawaramachi-gaden
Billedgalleri for Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 467 kr.
17. dec. - 18. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge
9,0 ud af 10
Fantastisk
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Privat badeværelse
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge

Superior-værelse med 2 enkeltsenge
9,6 ud af 10
Enestående
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Privat badeværelse
Hårtørrer
Bidet
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Privat badeværelse
Hårtørrer
Bidet
Du vil muligvis også kunne lide

Dhawa Yura Kyoto
Higashiyama Distrikt
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 622 anmeldelser
Prisen er 1.123 kr.
19. dec. - 20. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

59-1 Daikokucho, Kawaramachi-doru Sanjo, Kyoto, Kyoto, 604-8031
Om overnatningsstedet
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Lignende overnatningssteder

The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
The Royal Park Hotel Kyoto Sanjo
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 1.332 anmeldelser
Prisen er 473 kr.
21. dec. - 22. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 2000 JPY for voksne og 2000 JPY for børn (cirkapriser)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Hotel Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi-Sanjo
Resol Kawaramachi-Sanjo
Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Kyoto
Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Resol Kyoto Kawaramachi Sanjo
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
9. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Jonas
Rejste med familie
23. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jonas
Overnattede 4 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
13. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juli 2024
6/10 Okay
Sophie
31. aug. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Good location and nice staff but dirty room
Sophie
Overnattede 4 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
Dorthe kranker
15. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel, god belligenhed
Dorthe kranker
Overnattede 5 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Peter
15. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Peter
Overnattede 3 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
Sanne Hvass
17. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kan varmt anbefales
Sanne Hvass
Overnattede 3 nætter i maj 2019
10/10 Fremragende
Ann Kristin
2. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt og lækkert
Ann Kristin
Overnattede 2 nætter i september 2018
10/10 Fremragende
Adam
Rejste med partner
21. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Adam
Overnattede 4 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Cesar
Rejste med familie
13. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cesar
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Angelo
Rejste med partner
5. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Angelo
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Karen
4. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Karen
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Elisabeth
Rejste med partner
16. okt. 2025
Synes godt om: Faciliteter
Elisabeth
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Caitlyn
Rejste med partner
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Caitlyn
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
pamela
Rejste i en gruppe
2. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
pamela
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Barbi
24. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Barbi
Overnattede 5 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Stephen
19. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stephen
Overnattede 3 nætter i september 2025
6/10 Okay
tania
17. sep. 2025
tania
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
toyohide
17. sep. 2025
toyohide
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Charles
Rejste med partner
13. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Charles
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Franz
Rejste med partner
12. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Franz
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Cray
Rejste i en gruppe
10. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cray
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
MARINA
8. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MARINA
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Martin Enrique
21. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Martin Enrique
Overnattede 5 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Monica
20. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Monica
Overnattede 3 nætter i august 2025

















