Billedgalleri for Hotel Gracery Kyoto Sanjo





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 886 kr.
10. okt. - 11. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 25 ud af 25 værelser
Indlæs alle billeder af Universal Double Room

Universal Double Room
Indlæs alle billeder af Universal Twin Room

Universal Twin Room
South Tower Superior Double Room
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,2 ud af 10
Fantastisk
(46 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer - ikke-ryger

Værelse til 3 personer - ikke-ryger
8,8 ud af 10
Fremragende
(18 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Bidet
Indlæs alle billeder af Design-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Kyoto Room)

Design-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Kyoto Room)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Bidet
Indlæs alle billeder af Design-dobbeltværelse - ikke-ryger (MATSU KABUKI)

Design-dobbeltværelse - ikke-ryger (MATSU KABUKI)
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Bidet
Indlæs alle billeder af Gallery-dobbeltværelse - ikke-ryger (SAKURA KABUKI)

Gallery-dobbeltværelse - ikke-ryger (SAKURA KABUKI)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Bidet
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger
9,0 ud af 10
Fantastisk
(11 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Bidet
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger
9,4 ud af 10
Enestående
(29 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Bidet
Indlæs alle billeder af Premium-dobbeltværelse

Premium-dobbeltværelse
9,4 ud af 10
Enestående
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Bidet
Indlæs alle billeder af Premium-værelse med 2 enkeltsenge

Premium-værelse med 2 enkeltsenge
7,4 ud af 10
Godt
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Dundyne
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Bidet
Indlæs alle billeder af Standard Twin Room(Non smoking)

Standard Twin Room(Non smoking)
Indlæs alle billeder af Kabuki Room (Matsuma)

Kabuki Room (Matsuma)
Indlæs alle billeder af Kyoto Room

Kyoto Room
Indlæs alle billeder af Triple Room

Triple Room
Indlæs alle billeder af Deluxe Twin Room-Non-Smoking

Deluxe Twin Room-Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Deluxe Room-Non-Smoking

Deluxe Room-Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Standard Twin Room(Smoking)

Standard Twin Room(Smoking)
Indlæs alle billeder af Standard Double Room(Non smoking)

Standard Double Room(Non smoking)
Indlæs alle billeder af Standard Double Room(Smoking)

Standard Double Room(Smoking)
Indlæs alle billeder af Kabuki Room (Sakura)

Kabuki Room (Sakura)
Indlæs alle billeder af Adjoining room

Adjoining room
Indlæs alle billeder af Premium Twin Room

Premium Twin Room
Indlæs alle billeder af Premium Double Room

Premium Double Room
Du vil muligvis også kunne lide

Soraniwa Terrace Kyoto
Shimogyo Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Rengøring
9.8 ud af 10, Enestående, 226 anmeldelser
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

420 Sakuranocho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8035
Om overnatningsstedet
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Lignende overnatningssteder

Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
Hotel Musse Kyoto Shijo Kawaramachi Meitetsu
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
9.6 ud af 10, Enestående, 812 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Gracery Kyoto Sanjo
Hotel Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo
Gracery Sanjo
Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Kyoto
Hotel Gracery Kyoto Sanjo Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Gracery Kyoto Sanjo
9,2
Fantastisk
9,4
Rengøring
9,6
Området
9,0
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
9,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Christian
Rejste i en gruppe
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Christian
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Christian
Rejste i en gruppe
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very good for exploring Kyoto
Christian
Overnattede 5 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Kasper
16. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kasper
Overnattede 3 nætter i september 2024
8/10 Udmærket
Ellen M. Lund
7. apr. 2024
Ellen M. Lund
Overnattede 2 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Hao
30. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hao
Overnattede 5 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Mette Illum
17. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mette Illum
Overnattede 7 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Estelle
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Estelle
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Francisco, Goleta
Rejste med partner
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Francisco
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Elle
Rejste med familie
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Elle
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Hardeep
Rejste i en gruppe
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hardeep
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Rizvan
Rejste med familie
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rizvan
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Darius
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Darius
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Ayelet
Rejste med partner
5. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ayelet
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
carl
Rejste med partner
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
carl
Overnattede 3 nætter i september 2025
6/10 Okay
Sabe
26. sep. 2025
Sabe
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
jeremy
Rejste med partner
25. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
jeremy
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Daniele
Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste i en gruppe
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniele
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Carmen
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Carmen
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Anna
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anna
Overnattede 4 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
???
Rejste med partner
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
???
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
KYOKA
Forretningsrejsende
21. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KYOKA
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Jacky
Rejste med familie
16. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jacky
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Jasmin
15. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jasmin
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Mizuho
15. sep. 2025
Mizuho
Overnattede 1 nat i september 2025