Billedgalleri for Hotel Briller





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 776 kr.
13. okt. - 14. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 10 ud af 10 værelser
Indlæs alle billeder af Standard Single Room

Standard Single Room
Indlæs alle billeder af Standard Double Room

Standard Double Room
Indlæs alle billeder af Comfort Triple Room

Comfort Triple Room
Indlæs alle billeder af Basic-enkeltværelse

Basic-enkeltværelse
8,8 ud af 10
Fremragende
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Daglig rengøring
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Basic-dobbeltværelse

Basic-dobbeltværelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Daglig rengøring
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Basic-værelse med 2 enkeltsenge

Basic-værelse med 2 enkeltsenge
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Daglig rengøring
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Basic-værelse til 3 personer

Basic-værelse til 3 personer
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Daglig rengøring
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Basic-værelse til 4 personer

Basic-værelse til 4 personer
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Fladskærms-tv
Hårtørrer
Privat badeværelse
Elkedel
Daglig rengøring
Skrivebord
Superior Twin Room
Deluxe Triple Room
Du vil muligvis også kunne lide

Hotel Okura Kyoto Okazaki Bettei
Sakyo Bydistrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.4 ud af 10, Enestående, 181 anmeldelser
Prisen er 3.054 kr.
13. okt. - 14. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
Hotel Briller befinder sig i Minami Distrikt – et område i Kyoto. Kyoto Tårn og Nishiki Marked er et par betydningsfulde seværdigheder, mens nogle af stedets naturskønne områder omfatter Biwa-søen og Arashiyama Bambuslund. Kyoto Akvarium og Kyoto Jernbanemuseum er også et besøg værd.

8-6 Kitakarasumacho, Higashikujo, Minami, Kyoto, Kyoto, 6018017
Hvad ligger i nærheden?
- Kawaramachi-gaden - 6 min. gang - 0.5 km
- Kyoto Station Bygning - 6 min. gang - 0.5 km
- Kyoto Tårn - 7 min. gang - 0.7 km
- Nishiki Marked - 4 min. kørsel - 3.0 km
- Kiyomizu-templet - 4 min. kørsel - 3.2 km
Sådan kommer du rundt
Restauranter
- CoCo壱番屋 南区八条口店 - 1 min. gang
- 吉象咖喱 - 3 min. gang
- 尹家 - 3 min. gang
- あかやしろ燈 - 3 min. gang
- 燕 - 3 min. gang
Om overnatningsstedet
Hotel Briller
Lignende overnatningssteder

APA Hotel Kyoto Ekihigashi
APA Hotel Kyoto Ekihigashi
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.8 ud af 10, Fantastisk, 1.014 anmeldelser
Prisen er 752 kr.
13. okt. - 14. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Briller Hotel
Hotel Briller Kyoto
Hotel Briller Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Briller
8,8
Fremragende
9,0
Rengøring
9,0
Faciliteter
8,6
Service og personale
8,6
Miljøvenligt
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
2. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Scott
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Scott
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Daniel
Rejste med partner
19. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniel
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Guadalupe
13. sep. 2025
Guadalupe
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
miki
30. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
miki
Overnattede 3 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
Hiroyuki
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hiroyuki
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Franziska
Rejste med familie
10. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Franziska
Overnattede 1 nat i juli 2025
6/10 Okay
HIDETO
7. jul. 2025
HIDETO
Overnattede 1 nat i juli 2025
6/10 Okay
Matthew
6. jul. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matthew
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
ろくぞう
1. jul. 2025
ろくぞう
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Karolina
Rejste med familie
28. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Karolina
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
カズマサ
27. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
カズマサ
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Wataru, Yokohama
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wataru
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Julie
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Julie
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Christian
Rejste med familie
8. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christian
Overnattede 6 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
NAOYA
Forretningsrejsende
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
NAOYA
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Carlos
2. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Carlos
Overnattede 3 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Christine, Pacifica
Rejste med familie
23. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christine
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Michael
23. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Michael
Overnattede 4 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
20. maj 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
11. maj 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
KWANGHYUN
Forretningsrejsende
11. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KWANGHYUN
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Maria
10. maj 2025
Maria
Overnattede 4 nætter i maj 2025
6/10 Okay
??
5. maj 2025
Synes godt om: Rengøring
??
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Diego
Rejste med partner
1. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Diego
Overnattede 1 nat i april 2025