Hifumi Ryokan
Denne ryokan med en restaurant ligger få skridt fra Kyoto Tårn
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hifumi Ryokan





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 786 kr.
9. jul. - 10. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - fælles badeværelse

Traditionelt værelse - fælles badeværelse
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Skrivebord
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse

Traditionelt værelse
7,6 ud af 10
Godt
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Bidet
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 soveværelser - privat badeværelse

Værelse - 2 soveværelser - privat badeværelse
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
2 soveværelser
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Privat badeværelse
Pengeskab på værelset
Du vil muligvis også kunne lide

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Higashiyama Distrikt
- Morgenmad inkluderet
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
9.0 ud af 10, Fremragende, 19 anmeldelser
Prisen er 4.983 kr.
27. jul. - 28. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

711 Higashishiokoji-cho Nanajo Sagaru, Akezu-dori Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto, 600-8216
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

RYOKAN GINKAKU KYOTO
RYOKAN GINKAKU KYOTO
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
9.6 ud af 10, Enestående, 144 anmeldelser
Prisen er 1.144 kr.
30. jun. - 1. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lokale morgenmadsretter: 1500 JPY for voksne og 1200 JPY for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere adgang til offentligt bad
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hifumi Ryokan Kyoto
Hifumi Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hifumi Ryokan
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,0/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
8,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
17. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
heonmin
Rejste med familie
18. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
heonmin
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Angela
7. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Angela
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Stella valery
Rejste i en gruppe
28. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stella valery
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Reika
Rejste med familie
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Reika
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Christell
21. mar. 2025
Christell
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
serge
8. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
serge
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Rebecca
23. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rebecca
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
23. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Marie
5. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Marie
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Mary
30. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mary
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Laura
22. okt. 2024
Laura
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
6/10 Okay
Kevin
27. jul. 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kevin
Overnattede 2 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
monica
Rejste med familie
14. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente ryokan súper bien ubicado
monica
Overnattede 2 nætter i juli 2024
6/10 Okay
Siu Fung
Rejste med familie og småbørn
7. jul. 2024
Synes godt om: Service og personale
Siu Fung
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
Robert
Rejste i en gruppe
3. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Robert
Overnattede 1 nat i juni 2024
4/10 Dårligt
Grace
2. maj 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Grace
Overnattede 3 nætter i april 2024
8/10 Udmærket
Caroline
Rejste i en gruppe
18. apr. 2024
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Comfortable and convenient
Caroline
Overnattede 2 nætter i april 2024
8/10 Udmærket
Dain
11. apr. 2024
Dain
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
Helen
3. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Helen
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
Jennifer
Rejste med familie
1. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jennifer
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
Quyen
Rejste i en gruppe
22. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Quyen
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
Jennifer
Rejste med partner
18. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jennifer
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
YOSHIE
5. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YOSHIE
Overnattede 2 nætter i februar 2024