Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Dette hotel med en døgnåben reception ligger få skridt fra Kawaramachi-gaden
Billedgalleri for Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(19 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - 2 dobbeltsenge

Værelse med 2 enkeltsenge - 2 dobbeltsenge
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge
8,6 ud af 10
Fremragende
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge

Superior-værelse med 2 enkeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Privat badeværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Universal Twin Room

Universal Twin Room
Indlæs alle billeder af Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Indlæs alle billeder af Corner Twin Room

Corner Twin Room
Du vil muligvis også kunne lide

The Hotel Seiryu Kyoto Kiyomizu
Higashiyama Distrikt
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 143 anmeldelser
Prisen er 4.774 kr.
9. jan. - 10. jan. 2026
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

337 Shimogyouku Shoumen Tsuu Kiyachou, Higashiiri Kitagawa Kagiyachou, Kyoto, Kyoto, 600-8126
Om overnatningsstedet
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
Lignende overnatningssteder

Hotel M’s Plus Shijo - Omiya
Hotel M’s Plus Shijo - Omiya
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Rengøring
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.001 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, mobilbetaling og kontanter
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Alipay, PayPay og Merpay
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og sikkerhedsalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL GLAD ONE SHICHIJO
GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
GLAD ONE SHICHIJO
HOTEL GLAD ONE KYOTO SHICHIJO
Glad One Kyoto Shichijo By M’s
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M's
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Kyoto
Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Glad One Kyoto Shichijo by M’s
8,6
Fremragende
9,4
Rengøring
7,8
Området
8,6
Service og personale
8,4
Miljøvenligt
8,8
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
30. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Benny
9. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Benny
Overnattede 5 nætter i august 2018
8/10 Udmærket
Richard
3. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Richard
Overnattede 7 nætter i november 2025
6/10 Okay
Nadia
3. dec. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
Nadia
Overnattede 5 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Stephanie
25. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stephanie
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Shaila Guadalupe
Rejste i en gruppe
21. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shaila Guadalupe
Overnattede 7 nætter i september 2025
4/10 Dårligt
Leslie, Gainesville
15. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Leslie
Overnattede 4 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Gabriela
Rejste med partner
14. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gabriela
Overnattede 4 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Ronald
Rejste med familie
13. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ronald
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Ying Lu
Rejste med familie
11. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ying Lu
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Daniel
Rejste med partner
10. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daniel
Overnattede 2 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Ritik
Rejste med partner
9. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ritik
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Joanne
9. nov. 2025
Joanne
Overnattede 4 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
Denise
Rejste med partner
3. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Denise
Overnattede 7 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Luciano
26. okt. 2025
Luciano
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Luciano
26. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Faciliteter
Luciano
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Nilüfer
Rejste med familie
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nilüfer
Overnattede 12 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Nathalie
19. okt. 2025
Nathalie
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Steven
17. okt. 2025
Steven
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Adriana
Rejste med familie
16. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Adriana
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Kazuhide
Rejste med familie
14. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kazuhide
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Victor
14. okt. 2025
Victor
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
John
Rejste med partner
14. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Nikita
Rejste med partner
11. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nikita
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Thanh Van
Rejste med partner
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Thanh Van
Overnattede 11 nætter i september 2025

















