Guesthouse Hana Nishijin
Dette gæstehus i Kyoto ligger 8 min. gang fra Hirano-helligdommen
Billedgalleri for Guesthouse Hana Nishijin





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 453 kr.
10. dec. - 11. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger (Tsubaki, 2nd Floor )

Traditionelt værelse - ikke-ryger (Tsubaki, 2nd Floor )
Højdepunkter
Have
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger (Ume, 1st Floor)

Traditionelt værelse - ikke-ryger (Ume, 1st Floor)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Have
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger (Sakura, 2nd Floor)

Traditionelt værelse - ikke-ryger (Sakura, 2nd Floor)
Højdepunkter
Have
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Pengeskab på værelset
Indlæs alle billeder af Basic-hus - ikke-ryger (Town house)

Basic-hus - ikke-ryger (Town house)
Højdepunkter
Have
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Tekøkken
Køleskab
Tv
Vaskemaskine og tørretumbler
Basic-hus - ikke-ryger (Town house)
Højdepunkter
Have
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Tekøkken
Køleskab
3 soveværelser
Hårtørrer
Basic-hus - ikke-ryger (Town house)
Højdepunkter
Have
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Tekøkken
Køleskab
3 soveværelser
Hårtørrer
Du vil muligvis også kunne lide

Six Senses Kyoto
Higashiyama Distrikt
- Pool
- Spa
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
10.0 ud af 10, Enestående, 31 anmeldelser
Prisen er 6.180 kr.
7. dec. - 8. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

572-1, Nishiyanagi-cho, Kamigyo-ku, Kyoto, Kyoto, 602-8394
Om overnatningsstedet
Guesthouse Hana Nishijin
Lignende overnatningssteder

Hotel Gimmond Kyoto
Hotel Gimmond Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Bar
8.8 ud af 10, Fantastisk, 217 anmeldelser
Prisen er 508 kr.
12. dec. - 13. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for nærliggende parkering: 500 JPY pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Guesthouse Hana Kyoto
Hana Kyoto
Guesthouse Hana Nishijin Kyoto
Guesthouse Hana Nishijin Guesthouse
Guesthouse Hana Nishijin Guesthouse Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Guesthouse Hana Nishijin
9,6
Enestående
9,6
Rengøring
9,2
Området
9,0
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
9,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
30. maj 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
10/10 Fremragende
Timothy
Rejste med familie
3. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Timothy
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Michael
Rejste med partner
6. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
Michael
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Marco
Rejste i en gruppe
27. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Marco
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
15. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
タカシ
Rejste med familie og småbørn
1. jan. 2025
タカシ
Overnattede 1 nat i december 2024
8/10 Udmærket
Tatsuya
15. dec. 2024
京都とらしいつくり
Tatsuya
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
SHINBEOM
Rejste i en gruppe
21. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHINBEOM
Overnattede 2 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Amy
Rejste med familie og småbørn
18. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Amy
Overnattede 3 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Satoshi
Rejste med familie og småbørn
4. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Satoshi
Overnattede 1 nat i maj 2023
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie og småbørn
18. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2019
10/10 Fremragende
ya-hsuan
23. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
很棒的民宿
ya-hsuan
Overnattede 5 nætter i juli 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
19. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
良かったです!
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
26. jun. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 6 nætter i maj 2017
10/10 Fremragende
Tamami
24. nov. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
現地のおすすめスポットも教えてく ださるとっても親切なオーナーご夫婦
Tamami
10/10 Fremragende
Hidekazu, 三鷹市
11. sep. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ホテルでは味わえないユニークな体験
Hidekazu
10/10 Fremragende
Charles-André
25. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Charles-André
8/10 Udmærket
takako, 宮崎市
8. maj 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

















