DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Hotel med en restaurant i nærheden af Sanjusangen-do Tempel
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 661 kr.
4. aug. - 5. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 17 ud af 17 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN ACCESSIBLE ROOM)

Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN ACCESSIBLE ROOM)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Privat badeværelse
Bidet
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Elkedel
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)

Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Bidet
Separat badekar og bruser
Badekåber
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Premium-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN PREMIUM ROOM)

Premium-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN PREMIUM ROOM)
10,0 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Privat badeværelse
Bidet
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Elkedel
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger (KING GUEST ROOM)

Værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger (KING GUEST ROOM)
9,2 ud af 10
Fantastisk
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Bidet
Separat badekar og bruser
Badekåber
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE TATAMI ROOM)

Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE TATAMI ROOM)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Bidet
Separat badekar og bruser
Badekåber
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN GUEST ROOM)

Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN GUEST ROOM)
7,8 ud af 10
Godt
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Bidet
Separat badekar og bruser
Badekåber
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE SUITE)

Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE SUITE)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Bidet
Separat badekar og bruser
Badekåber
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE ROOM)

Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE ROOM)
9,2 ud af 10
Fantastisk
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
LCD-tv
Bidet
Separat badekar og bruser
Badekåber
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Indlæs alle billeder af Accessible Twin Room

Accessible Twin Room
Indlæs alle billeder af Deluxe Twin Room With Tatami Space

Deluxe Twin Room With Tatami Space
Indlæs alle billeder af King Room

King Room
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Indlæs alle billeder af Premium Twin Room

Premium Twin Room
Indlæs alle billeder af Deluxe King Tatami Room

Deluxe King Tatami Room
Indlæs alle billeder af Deluxe King Suite

Deluxe King Suite
Indlæs alle billeder af Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath

Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Du vil muligvis også kunne lide

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo Distrikt
- Køkken
- Vaskemaskine
- Tørretumbler
- Gratis Wi-Fi
9.6 ud af 10, Enestående, 443 anmeldelser
Prisen er 615 kr.
22. jul. - 23. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-chome-45 Honmachi, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

DoubleTree by Hilton Kyoto Station
DoubleTree by Hilton Kyoto Station
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
- Forretningsfaciliteter
9.4 ud af 10, Enestående, 1.002 anmeldelser
Prisen er 701 kr.
31. jul. - 1. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 1.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser. For at få yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 3800 JPY for voksne og 1900 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for trådløst internet på værelset: 1000 JPY pr. nat (priserne kan variere)
- Gebyr for ekstra seng: 3000 JPY pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Kyoto
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med familie
7. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i juli 2025
2/10 Forfærdeligt
Mari
Forretningsrejsende
6. jul. 2025
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
Mari
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Justine
18. jun. 2025
Justine
Overnattede 2 nætter i juni 2025
6/10 Okay
akiko
15. jun. 2025
akiko
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Kelvin
Rejste med partner, Rejste i en gruppe
8. jun. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kelvin
Overnattede 5 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Dmitri, Charlottesville
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
7. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dmitri
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Mariko, Minatoku
6. jun. 2025
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mariko
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
EDNA
2. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring
EDNA
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Bonnie, Clearwater
Rejste med familie
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bonnie
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Andrzej
Rejste med familie
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrzej
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Duy
Rejste med familie
20. maj 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Duy
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Ricardo
Rejste med partner
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ricardo
Overnattede 4 nætter i maj 2025
4/10 Dårligt
Mehran
11. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring
Mehran
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Andrew
28. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Andrew
Overnattede 2 nætter i april 2025
4/10 Dårligt
Iwao
Rejste med familie
27. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Iwao
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Joanna
Rejste med partner
24. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joanna
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Jianfeng
19. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jianfeng
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Seth
15. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent Staff
Seth
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Amit
13. apr. 2025
Amit
Overnattede 4 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
leandro
10. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
leandro
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Shuhan
7. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Shuhan
Overnattede 6 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
DHARMENDRA
6. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
DHARMENDRA
Overnattede 7 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Ricardo José
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ricardo José
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Sarah
Rejste i en gruppe
23. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sarah
Overnattede 4 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
KA HEI
20. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KA HEI
Overnattede 3 nætter i februar 2025