DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Hotel med en restaurant i nærheden af Sanjusangen-do Tempel
Billedgalleri for DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 786 kr.
17. dec. - 18. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 17 ud af 17 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger (KING GUEST ROOM)

Værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger (KING GUEST ROOM)
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE TATAMI ROOM)

Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE TATAMI ROOM)
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE SUITE)

Deluxe-suite - ikke-ryger (KING DELUXE SUITE)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN GUEST ROOM)

Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN GUEST ROOM)
7,8 ud af 10
Godt
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE ROOM)

Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE ROOM)
9,6 ud af 10
Enestående
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)

Deluxe-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN DELUXE TATAMI ROOM)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN ACCESSIBLE ROOM)

Værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN ACCESSIBLE ROOM)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Premium-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN PREMIUM ROOM)

Premium-værelse - 2 enkeltsenge - ikke-ryger (TWIN PREMIUM ROOM)
10,0 ud af 10
Enestående
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Hårtørrer
Separat badekar og bruser
Privat badeværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe King Tatami Room

Deluxe King Tatami Room
Indlæs alle billeder af Deluxe King Suite

Deluxe King Suite
Indlæs alle billeder af Premium Twin Room

Premium Twin Room
Indlæs alle billeder af King Room

King Room
Indlæs alle billeder af Accessible Twin Room

Accessible Twin Room
Indlæs alle billeder af Deluxe Twin Room With Tatami Space

Deluxe Twin Room With Tatami Space
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Indlæs alle billeder af Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath

Main Building Deluxe, Japanese-Western Mixed With Bath
Du vil muligvis også kunne lide

MONday Apart Premium KYOTO Station
Shimogyo Distrikt
- Køkken
- Vaskemaskine
- Tørretumbler
- Gratis Wi-Fi
9.6 ud af 10, Enestående, 515 anmeldelser
Prisen er 952 kr.
25. nov. - 26. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-chome-45 Honmachi, Higashiyama Ward, Kyoto, Kyoto, 605-0981
Om overnatningsstedet
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
Lignende overnatningssteder

Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
Nohga Hotel Kiyomizu Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.8 ud af 10, Enestående, 1.453 anmeldelser
Prisen er 976 kr.
14. dec. - 15. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 3800 JPY for voksne og 1900 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for trådløst internet på værelset: 1000 JPY pr. nat (priserne kan variere)
- Gebyr for ekstra seng: 5000 JPY pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Kyoto
DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af DoubleTree by Hilton Kyoto Higashiyama
9,2
Fantastisk
9,4
Rengøring
9,2
Faciliteter
9,4
Service og personale
9,4
Miljøvenligt
9,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste med familie
9. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Maria Fernanda
Rejste med partner
14. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maria Fernanda
Overnattede 5 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Jocelyn
Rejste med familie og småbørn
6. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jocelyn
Overnattede 5 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Pamela
Rejste i en gruppe
6. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Pamela
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Eduardo
Rejste med familie
4. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eduardo
Overnattede 1 nat i november 2025
10/10 Fremragende
Mai
2. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mai
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
6/10 Okay
Alwin
Rejste med partner
31. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alwin
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Javier, San Andres Cholula
30. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Javier
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Riccardo
30. okt. 2025
Riccardo
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Diane
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
26. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Diane
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Francisco
18. okt. 2025
Francisco
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Bradley
16. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bradley
Overnattede 5 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Ryan
15. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryan
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Maricella
Rejste med familie og småbørn
13. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maricella
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Kai-Yin
10. okt. 2025
Kai-Yin
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Debrah, London
Rejste med partner
10. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Debrah
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Hui Ying Melissa
9. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hui Ying Melissa
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Jasneth
Rejste med familie
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jasneth
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Tanikan
1. okt. 2025
Tanikan
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Justin
Rejste med partner
30. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Justin
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Beh Beh
Rejste i en gruppe
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beh Beh
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Claire
Rejste med familie
25. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Claire
Overnattede 5 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Regina, Belmont
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Regina
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Junichi
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Junichi
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Eduardo, Hamamatsu shi
19. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eduardo
Overnattede 3 nætter i september 2025

















