BON Kyoto Kiyomizu
Dette hotel med en døgnåben reception ligger få skridt fra Kawaramachi-gaden
Billedgalleri for BON Kyoto Kiyomizu





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 639 kr.
10. dec. - 11. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Type A)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Type A)
9,4 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Miljøvenlige toiletartikler
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
9,6 ud af 10
Enestående
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Miljøvenlige toiletartikler
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Type A)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Type A)
Højdepunkter
Aircondition
Minikøleskab
Fladskærms-tv
Miljøvenlige toiletartikler
Separat badekar og bruser
Hårtørrer
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

hotel MONday Kyoto Marutamachi
Downtown Kyoto
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 819 anmeldelser
Prisen er 743 kr.
16. nov. - 17. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

742 Nishihashizumecho, Kyoto, Kyoto, 600-8029
Om overnatningsstedet
BON Kyoto Kiyomizu
Lignende overnatningssteder

Hauza Kyoto Gojo Karasuma
Hauza Kyoto Gojo Karasuma
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Vaskeri
- Døgnåben reception
9.2 ud af 10, Fremragende, 329 anmeldelser
Prisen er 553 kr.
10. dec. - 11. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedet bruger miljøvenlige rengøringsmidler
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og sikkerhedsalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
BON KYOTO KIYOMIZU Hotel
BON KYOTO KIYOMIZU Kyoto
BON KYOTO KIYOMIZU Hotel Kyoto
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af BON Kyoto Kiyomizu
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
13. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i november 2025
6/10 Okay
Rebekkah
Rejste med partner, Rejste i en gruppe
28. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rebekkah
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Marnie
Rejste med familie
24. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
Marnie
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
6/10 Okay
Meilyne
17. okt. 2025
Meilyne
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Diane
Rejste med partner
17. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Diane
Overnattede 7 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Roderick
Rejste med familie
14. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Roderick
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Claudia, Charleston
Rejste med familie
6. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Claudia
Overnattede 5 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Devon
Rejste med familie
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Devon
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Matthew
30. sep. 2025
Matthew
Overnattede 5 nætter i september 2025
6/10 Okay
Etheley
17. sep. 2025
Etheley
Overnattede 8 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
kelly
12. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kelly
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Gabriel
Rejste i en gruppe
6. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gabriel
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Efren
4. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Efren
Overnattede 7 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Isabela
Rejste med familie
3. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Isabela
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
リュウフミ
Rejste med familie og småbørn
24. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
リュウフミ
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Helenna
Rejste med familie
21. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Helenna
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Siu Hung
Rejste med familie
18. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Siu Hung
Overnattede 4 nætter i august 2025
6/10 Okay
Junko
15. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Junko
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
SHIRLEY
Rejste med familie
11. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHIRLEY
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Melanie
Rejste med familie
10. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Melanie
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Angelique
Rejste med familie
2. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Angelique
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Eddy
24. jul. 2025
Eddy
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
PATRICIA ABIGAIL
Rejste med familie
20. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
PATRICIA ABIGAIL
Overnattede 4 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
jayr
Rejste med familie
20. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
jayr
Overnattede 4 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Audrey
8. jul. 2025
Audrey
Overnattede 4 nætter i juli 2025

















