Kutaisi Stats Historiske Museum - 11 min. gang - 1.0 km
Kutaisi Botaniske Have - 11 min. gang - 1.0 km
Georgiens Parlamentsbygning - 9 min. kørsel - 5.5 km
Sådan kommer du rundt
Kutaisi (KUT-Kopitnari) - 30 min. kørsel
Restauranter
El Depo - 18 min. gang
McDonald's - 6 min. gang
Baraqa - 8 min. gang
Palaty | პალატი - 14 min. gang
Cafe Fleur - 12 min. gang
Om overnatningsstedet
Hotel Balcony
Højdepunkter på overnatningsstedet
Hos Hotel Balcony kan du se frem til gratis morgenmadsbuffet, en købmand/dagligvarebutik og vaskerifaciliteter. Udover en pejs i lobbyen og et forretningscenter kan gæster nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Andre fordele hos dette hotel inkluderer:
En sæsonåben udendørs pool med liggestole
Gratis selvstændig parkering og parkeringsservice
Transport fra lufthavnen (tillægsgebyr), røgfrie områder og et mødelokale
En døgnåben reception, hjælp med udflugter/billetter og bagageopbevaring
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Hotel Balcony inkluderer komfortable faciliteter som premium-sengetøj og arbejdsområder med plads til en bærbar computer samt ekstra fordele som aircondition og badekåber.
Ekstra faciliteter på værelserne tæller:
Varme og ventilatorer
Egyptiske bomuldslagner og dundyner
Brusere, gratis toiletartikler og hårtørrere
32-tommers fladskærms-tv med kabelkanaler
Garderobe eller klædeskab, daglig rengøring og skriveborde
Afhentning i lufthavnen døgnet rundt (tillægsgebyr)
Gratis utildækket selvstændig parkering på stedet
Gratis utildækket parkeringsservice på stedet
Parkeringsmulighederne på stedet omfatter en carport
Mad og drikke
Gratis morgenmadsbuffet tilbydes hver dag fra kl. 08.00 til kl. 11.00
Oplevelser
Sæsonbestemt udendørs pool
Tv på fællesarealer
Familievenlige faciliteter
Købmand/dagligvarebutik
Lydisolerede værelser
Sæsonbestemt udendørs pool
Vaskeri
Bekvemmeligheder
Bagageopbevaring
Døgnåben reception
Fælles køleskab
Fælles mikrobølgeovn
Købmand/dagligvarebutik
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Hjælp med udflugter og billetter
Rengøring (dagligt)
Udskiftning af håndklæder efter anmodning
Udskiftning af sengelinned (efter anmodning)
Forretningstjenester
Forretningscenter
Konferencecenter (areal på 150 m²)
Kontorfællesskab
Mødelokale
Udendørs
Liggestole ved poolen
Hjælp til personer med et handicap
Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
3 trin til indgangen
Adgang til øvre etager kun via trapper
Handicapvenlig lufthavnstransport
Trægulv på værelset
Andet
Fælles opholdsrum
Pejs i lobbyen
Røgfrit overnatningssted
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Dundyne
Egyptiske bomuldslagner
Badeværelse
Badekåber
Bruser
Gratis toiletartikler
Hjemmesko
Håndklæder til rådighed
Hårtørrer
Shampoo
Sæbe
Tandbørste og tandpasta
Toiletpapir
Underholdning
32 tommers fladskærms-tv med kabelkanaler
Andet
Aircondition
Arbejdsområde til bærbar computer
Lydisolerede værelser
Skrivebord
Varme
Ventilator
Politikker
Indtjekning
Indtjekning fra kl. 14.00 til når som helst
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 12.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Særlige indtjekningsinstruktioner
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr er ikke tilladt (servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer)
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
Gebyr for lufthavnstransport: 15.00 USD pr. person (enkelt)
Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 7.00 USD (enkelt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted administreres af en privat vært (en person, der ikke udlejer som virksomhed eller erhverv). EUs forbrugerlov, herunder fortrydelsesret, gælder ikke for din reservation. Din reservation er dog dækket af din private værts afbestillingsregler.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Hvis du har brug for et visum for at komme ind i landet, kan dit overnatningssted muligvis hjælpe dig med den dokumentation, der kræves for at få et visum. Du kan få flere oplysninger ved at kontakte dit overnatningssted via de kontaktoplysninger, der er inkluderet i din reservationsbekræftelse. Overnatningsstedet kan opkræve et gebyr for denne tjeneste, også selvom du aflyser din reservation. Alle aftaler sker udelukkende mellem dig og overnatningsstedet.
Den sæsonåbne pool har åbent fra maj til oktober
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Balcony Hotel
Hotel Balcony Kutaisi
Hotel Balcony Hotel Kutaisi
Ofte stillede spørgsmål
Har Hotel Balcony en pool?
Ja, dette overnatningssted har en sæsonåben udendørs pool.
Er Hotel Balcony et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kun servicedyr er tilladt på overnatningsstedet.
Hvor meget koster parkering hos Hotel Balcony?
Der er gratis selvstændig parkering og parkeringsservice på dette overnatningssted.
Hvornår er indtjekning på Hotel Balcony?
Indtjekning fra kl. 14.00 til når som helst.
Hvornår er udtjekning på Hotel Balcony?
Udtjekning er kl. 12.00.
Tilbyder Hotel Balcony shuttletransport til lufthavnen?
Ja, der er transport fra lufthavnen til hotellet. Der pålægges et gebyr på 15.00 USD pr. person.
Hvor ligger Hotel Balcony?
Dette hotel ligger i Kutaisi, kun 15 minutters gang fra Grøn Basar og Kutaisi Stats Historiske Museum. Derudover ligger Bagrati-katedralen og Kutaisi Botaniske Have ca. 3 km derfra.
Anmeldelser af Hotel Balcony
Anmeldelser
5,6
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 1 af i alt 7 anmeldelser
10 - Fremragende
1
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 7 anmeldelser
8 - Udmærket
0
Bedømmelse på 6 − Okay. 4 af i alt 7 anmeldelser
6 - Okay
4
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 7 anmeldelser
4 - Dårligt
0
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 7 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
2
6,4/10
Rengøring
6,0/10
Service og personale
4,0/10
Faciliteter
6,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Matthew
8. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel Balcony Review
Hotel Balcony is in nice hotel that is located in a really beautiful neighborhood, in the center of Kutaisi. It is near all the best attractions!
The owner, Nona is very kind and accommodating! It is such a great value for the amazing stay you get!
Free breakfast, great balcony views, comfortable beds, fancy building! Very happy overall and I have high standards!
Matthew
Overnattede 2 nætter i januar 2025
2/10 Forfærdeligt
Kit yee
17. okt. 2024
Kit yee
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
6/10 Okay
Takayuki
10. okt. 2024
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takayuki
Overnattede 1 nat i oktober 2024
6/10 Okay
Abbas
26. aug. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
not good
Abbas
Overnattede 2 nætter i juli 2024
6/10 Okay
Lev
10. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
I don't know if it maybe just opened? But they had no staff. I waited about 15 minutes in the lobby. Then texted a number on the wall, a guy came who didn't speak English and showed me to a room. He never asked my name or anything nor gave me a key. No information on breakfast or anything. I was only there one night be never saw staff.
Lev
Overnattede 1 nat i juli 2024
6/10 Okay
Ahammed Pressly
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
13. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Good for a quick over night sleep over.
I wouldn’t call it a hotel , it’s a home stay. Very friendly host/owner , she was still smiling when giving us keys of the entire property when our group checked in very late in the midnight. Don’t panic when the google location ends in the middle of the road as you have to pass through another narrow pathway to reach the property. Should have been a great property during its prime time , now kind of bit worn out. Our goal was only to sleep after we arrive in kutaisi check out in the morning to leave to other destination. Owner/host helped us to order McD in the midnight as nothing else was open on the way from airport.One big issue was the barking dogs through out the night from outside the property which you can hear full time in the midnight. Very basic breakfast which will help you not to get hungry. Very pleasant hospitality for a sleepover place.
Ahammed Pressly
Overnattede 1 nat i februar 2024
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
10. jan. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Worst hotel in experience ever!
The room we got was ice cold, not heated in advance and the first night we slept in 14 degrees Celsius.
When we took a shower we noticed a leaking faucet.
The toilet flushing button was broken too.
The beds were of poor quality, and back ache is guaranteed.
No one working in the reception and difficult to communicate in English. The ladies in the kitchen only understood Russian and Georgian.
The breakfast which was included in the price,
Is not suitable for vegetarians.
The location is ok but difficult to find even by taxi driver at night.
This hotel/guesthouse is not suitable or recommended for any foreigner or tourists.
Minimum standard and very poor communication.
Even our complaints were ignored and we shortened our stay and changed hotels.