Signature Hotel at Bangsar South

2.5-stjernet overnatningssted
Dette hotel har en døgnåben reception og ligger 10 min. gang fra Malaya-universitetet

Vælg datoer for at se priser

Anmeldelser

6,8 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Parkering tilgængelig
  • Rengøring
  • Døgnåben reception
  • Aircondition
  • Gratis Wi-Fi
  • Forretningsfaciliteter

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser

Standard-dobbeltværelse - 1 queensize-seng (Without Window)

Højdepunkter

Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Bidet
Elkedel
Kaffe-/temaskine
Minibar
Gratis mineralvand på flaske
  • 13 m²
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Standardværelse med 2 enkeltsenge (Without Window)

Højdepunkter

Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Bidet
Elkedel
Kaffe-/temaskine
Minibar
Gratis mineralvand på flaske
  • 13 m²
  • Plads til 2 personer
  • 2 enkeltsenge

Superior-værelse - 1 kingsize-seng (With Window)

Højdepunkter

Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Bidet
Elkedel
Kaffe-/temaskine
Minibar
Gratis mineralvand på flaske
  • 15 m²
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Premium-suite

Højdepunkter

Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Bidet
Elkedel
Kaffe-/temaskine
Minibar
  • 16 m²
  • 1 soveværelse
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng og 1 enkeltseng

Executive-suite

Højdepunkter

Separat siddeområde
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Bidet
Elkedel
Kaffe-/temaskine
  • 27 m²
  • 1 soveværelse
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Standardværelse - 1 kingsize-seng (Without Window)

Højdepunkter

Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Bidet
Elkedel
Kaffe-/temaskine
Minibar
Gratis mineralvand på flaske
  • 15 m²
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
B-10 Pantai Business Park, Off Jalan Pantai Baru, Kuala Lumpur, 59200

Hvad ligger i nærheden?

  • Menara Telekom - 3 min. gang - 0.3 km
  • Pantai Medical Center - 5 min. gang - 0.5 km
  • The Gardens Shoppingcenter - 8 min. gang - 0.8 km
  • Malaya-universitetet - 9 min. gang - 0.8 km
  • Mid Valley Megamall - 15 min. gang - 1.3 km

Sådan kommer du rundt

  • Kerinchi LRT-station - 4 min. gang
  • Mid Valley Station - 16 min. gang
  • Kuala Lumpur Internationale Lufthavn (KUL) - 45 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Restoran Haslam - ‬3 min. gang
  • ‪Nabila Corner Restaurant - ‬3 min. gang
  • ‪Ali Café Tomyam Seafood - ‬4 min. gang
  • ‪Vitamin Factory - ‬11 min. gang
  • ‪Kedai Makan Pak Ya - ‬4 min. gang

Om overnatningsstedet

Signature Hotel at Bangsar South

Hotel i nærheden af Mid Valley Megamall
Signature Hotel at Bangsar South tilbyder faciliteter som en frisørsalon og et forretningscenter. Gæster kan nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Andre fordele hos dette hotel inkluderer:
  • Selvstændig parkering, en elevator og pengeautomat/banktjenester
  • En festsal, et pengeskab i receptionen og bagageopbevaring
  • Gratis aviser, røgfrie områder og en døgnåben reception
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Signature Hotel at Bangsar South byder på komfortable faciliteter såsom aircondition plus andre goder som gratis Wi-Fi og pengeskabe.
Ekstra faciliteter tæller:
  • Badeværelser med bideter og badekar eller brusere
  • Fladskærms-tv med premium-tv-kanaler
  • Elkedler, daglig rengøring og skriveborde

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Ekstern parkering (reservation er påkrævet)
  • Parkering på stedet (8 MYR pr. dag)

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Frisørsalon
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Hæveautomat
  • Pengeskab i receptionen

Gæstefaciliteter

  • Rengøring (dagligt)

Forretningstjenester

  • Forretningscenter
  • Mødelokale

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Elevator
  • Hævet toiletsæde
  • Nødline på badeværelset
  • Støttehåndtag ved toilettet
  • Sænket skranke og vask

Andet

  • Bygget i 2015
  • Røgfrit overnatningssted
  • Selskabssal

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Badekar eller brusekabine
  • Bidet
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer (efter anmodning)
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • Fladskærms-tv med premium-kabel- eller satellitkanaler

Mad og drikke

  • Elkedel
  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Minibar

Andet

  • Aircondition
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt

Politikker

Indtjekning

Indtjekning starter kl. 14.00
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ét barn op til 6 år kan overnatte gratis, hvis barnet benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Kontant depositum: MYR 50.00 pr. ophold

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for selvstændig parkering: MYR 8.00 pr. dag

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Signature Hotel Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel Bangsar South
Signature Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Bangsar South
Signature At Bangsar South
Signature Hotel at Bangsar South Hotel
Signature Hotel at Bangsar South Kuala Lumpur
Signature Hotel at Bangsar South Hotel Kuala Lumpur

Ofte stillede spørgsmål

Er Signature Hotel at Bangsar South et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Signature Hotel at Bangsar South?

Der tilbydes selvstændig parkering mod et gebyr på 8.00 MYR pr. dag.

Hvornår er indtjekning på Signature Hotel at Bangsar South?

Indtjekning starter kl. 14.00.

Hvornår er udtjekning på Signature Hotel at Bangsar South?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger Signature Hotel at Bangsar South?

Dette hotel ligger i hjertet af Kuala Lumpur, kun 2 km fra Malaya-universitetet og Mid Valley Megamall. Derudover ligger Kuala Lumpur Sentral 3,1 km derfra. Kerinchi LRT-station ligger inden for 4 i minutters gang, mens Universitets LRT-station ligger inden for 16 minutters gang.

Anmeldelser

Anmeldelser af Signature Hotel at Bangsar South

6,8

7,0

Rengøring

6,6

Området

7,0

Service og personale

5,0

Miljøvenligt

6,6

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 7 af i alt 56 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 22 af i alt 56 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 15 af i alt 56 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 8 af i alt 56 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 4 af i alt 56 anmeldelser

Anmeldelser

8/10 Udmærket

MOHD HUDA

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Ok
Overnattede 1 nat i august 2025

4/10 Dårligt

Saraspathy

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tv not working No safe Tap and towel holder broken Worst experience was when water supply was stopped while husband was having a shower. When supply resumed we had thick rusty chocolate water coming in and it stained sink and toilet!!!
Overnattede 4 nætter i juni 2024

2/10 Forfærdeligt

Christian

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Avoid if you can

Booked this place for one night because of proximity to Pantai Hospital. Very disappointing. TV service was not working and hotel staff was unconcerned when advised. Generally, staff was not friendly and welcoming and seemed to have no idea of what customer service is about. Room itself was sparsely furnished, providing only the most bare essentials. Check-in took a very long time to process and staff appeared unsure of what they were doing. Will never make the mistake of staying there again.
Overnattede 1 nat i oktober 2023

6/10 Okay

Venkatramanan

Overnattede 2 nætter i december 2022

2/10 Forfærdeligt

WPY

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Make sure your room is clean enough before letting your customer to check in eventhough you're in rushing.
Overnattede 2 nætter i april 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 3 nætter i maj 2019

4/10 Dårligt

Fuzie, Melaka

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The management should improve the cleanliness of the hotel and surrounding area and also the facilities.
Overnattede 1 nat i april 2019

8/10 Udmærket

Sheena, kl

Rejste med partner, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Everything was just ok to me.
Overnattede 1 nat i april 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i marts 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ok for family..or solo travel
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

6/10 Okay

Ismail

Synes godt om: Rengøring
Air cond problem manternance not coming
Overnattede 1 nat i december 2018

6/10 Okay

Lee

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Near toLRT station

Bedsheet and blanket had strange smell
Overnattede 2 nætter i november 2018

8/10 Udmærket

ABDULLAHI ABUBAKAR

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Very Good

The experience was quite exciting and pleasing, I look forward to more of such experience in the future
Overnattede 2 nætter i november 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 3 nætter i november 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i november 2018

8/10 Udmærket

Mansor

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2018

8/10 Udmærket

Roszita, Bangi

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Need improvement on room housekeeping bcoz on my experience stay here 4d3n not quite proper housekeeping. Anyway Nice and worth it to stay here.
Overnattede 3 nætter i oktober 2018

4/10 Dårligt

Vidhya, Malaysia

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
I could not access to my room as the card was unable to open the door. The receptionist Ms. Atikah was very helpful inspite attending the receptionist task all alone. After 40 minutes we had resolved the matter and we were given a better room. However the cleaniness of the pillow cases and toilets need to be taken cleaned. Room services were required for few times and upon constant request only the rooms are cleaned. I think the service and cleaniness of the rooms need to be emhanced.
Overnattede 3 nætter i oktober 2018

8/10 Udmærket

AIK SIONG

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i oktober 2018

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tiada tempat parking khas untuk pelanggan dan bunyi bising di waktu pagi.
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

8/10 Udmærket

Syakirah

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Good

Friendly staffs, good hospitality
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

6/10 Okay

TAN

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

6/10 Okay

Jeba, Australia

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
No eating facilities and hotel unable to provide IT/internet facilities to occupants.
Overnattede 9 nætter i september 2018