citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Hotel i Belle Époque-stil med et døgnåbent forretningscenter og en døgnåben reception
Billedgalleri for citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 427 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
25. nov. - 26. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Værelse - 1 kingsize-seng
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Miljøvenlige toiletartikler
Privat badeværelse
Værelse - 1 kingsize-seng (High Floor)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Miljøvenlige toiletartikler
Privat badeværelse
Værelse - 1 kingsize-seng (Mobility Accessible, Roll-In Shower)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Premium-sengetøj
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Miljøvenlige toiletartikler
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

Mandarin Oriental, Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Centrum
- Pool
- Boblebad
- Spa
- Børnepool
9.4 ud af 10, Enestående, 1.005 anmeldelser
Prisen er 1.229 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
8. dec. - 9. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

128 Jalan Pudu, Kuala Lumpur, 55100
Om overnatningsstedet
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
Lignende overnatningssteder

Holiday Inn Express Kuala Lumpur City Centre by IHG
Holiday Inn Express Kuala Lumpur City Centre by IHG
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.4 ud af 10, Alletiders, 1.005 anmeldelser
Prisen er 330 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
30. nov. - 1. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 55 MYR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for tidlig indtjekning: 100 MYR (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 100 MYR (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Fester og events for grupper er strengt forbudt på stedet
Langvarige ophold godtages
Overnatningsstedet bruger miljøvenlige rengøringsmidler
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm og sikkerhedsalarm
Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til Commitment to Clean (Marriott)
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Det er ikke nødvendigt at have en bil for at komme til og fra dette overnatningssted
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Sky Express
Hotel Sky Express Bukit Bintang
Sky Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang
Sky Express Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Express Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
Sky Express Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Sky Hotel Express
Sky Hotel Express Bukit Bintang
citizenM Kuala Lumpur Bukit B
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Kuala Lumpur
citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang Hotel Kuala Lumpur
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af citizenM Kuala Lumpur Bukit Bintang
9,6
Enestående
9,6
Rengøring
9,6
Området
9,6
Service og personale
9,2
Miljøvenligt
9,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Emilie
15. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel
Emilie
Overnattede 2 nætter i juli 2024
10/10 Fremragende
Alexandra
29. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
10 outta 10
Alexandra
Overnattede 1 nat i maj 2024
10/10 Fremragende
Thomas Gordon
11. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Virkeligt godt hotel
Thomas Gordon
Overnattede 3 nætter i juli 2023
8/10 Udmærket
Taimu
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter
Taimu
Overnattede 3 nætter i november 2025
6/10 Okay
Masahiro
Forretningsrejsende
23. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Faciliteter
Masahiro
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Ashley
17. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ashley
Overnattede 3 nætter i november 2025
8/10 Udmærket
?
9. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
?
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Simon
30. okt. 2025
Simon
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Tomoki
27. okt. 2025
Tomoki
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
siti
Rejste med familie
25. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

siti
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Nuan ting
22. okt. 2025
Nuan ting
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Kazuaki
19. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kazuaki
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
HUNG-CHI
Rejste i en gruppe
15. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HUNG-CHI
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Alexander
12. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alexander
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
john
2. okt. 2025
john
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
MAKOTO
2. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

MAKOTO
Overnattede 4 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
john
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring
john
Overnattede 1 nat i september 2025
6/10 Okay
KYOJI
12. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
KYOJI
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
SHIZUKO
11. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHIZUKO
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Alexander
4. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alexander
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Karina
Rejste med partner
24. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Karina
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
BEE LING
23. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
BEE LING
Overnattede 3 nætter i august 2025
6/10 Okay
brendan
23. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Modern boutique hotel, service below expectation.
brendan
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
NICK
Forretningsrejsende
18. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
NICK
Overnattede 3 nætter i august 2025

















