Nyd godt af en terrasse, vaskerifaciliteter og en restaurant hos The Nice Hotel. Forkæl dig selv med massage eller andre spafaciliteter. Gæster kan nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Du kan desuden drage fordel af:
Gratis selvstændig parkering
Engelsk morgenmad (tillægsgebyr), lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) og et pengeskab i receptionen
En elevator, en døgnåben reception og bagageopbevaring
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos The Nice Hotel har komfortable faciliteter som aircondition samt andre goder som gratis Wi-Fi og pengeskabe.
Engelsk morgenmad tilbydes dagligt fra kl. 07.30 til kl. 10.00 mod et gebyr på 2 THB pr. person
En restaurant
Familievenlige faciliteter
Køleskab på værelset
Lydisolerede værelser
Vaskeri
Bekvemmeligheder
Bagageopbevaring
Døgnåben reception
Pengeskab i receptionen
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Concierge-tjenester
Flersproget medarbejderstab
Hjælp med udflugter og billetter
Rengøring (dagligt)
Udendørs
Terrasse
Spa
Massage
Hjælp til personer med et handicap
Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
Elevator
Handicapparkering
Handicapvenlig rute
Andet
Røgfrit overnatningssted
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Mørklægningsgardiner
Badeværelse
Bruser
Gratis toiletartikler
Hjemmesko
Håndklæder til rådighed
Hårtørrer
Privat badeværelse
Underholdning
LCD-tv med kabelkanaler
Mad og drikke
Elkedel
Gratis vand på flaske
Kaffe-/temaskine
Køleskab
Minibar
Andet
Aircondition
Lydisolerede værelser
Pengeskab
Skrivebord
Politikker
Indtjekning
Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 12.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Særlige indtjekningsinstruktioner
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at få indtjekningsinstruktioner. Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen forud for din ankomst for at arrangere indtjekning
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen, hvis du planlægger at ankomme efter kl. 00.00
Ved indtjekning skal gæster fremvise bevis på fuld vaccination mod COVID-19
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ét barn op til 6 år kan overnatte gratis, hvis barnet benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
Gebyr for engelsk morgenmad: 2 THB pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Nice Hotel Krabi
Nice Krabi
The Nice Hotel Hotel
The Nice Hotel Krabi
The Nice Hotel Hotel Krabi
Ofte stillede spørgsmål
Er The Nice Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvad koster det at overnatte hos The Nice Hotel?
Priserne for 1 nat for 2 voksne hos The Nice Hotel den 21. jul. 2025 starter fra 267,63 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 19. jul. 2025. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.
Hvor meget koster parkering hos The Nice Hotel?
Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.
Hvornår er indtjekning på The Nice Hotel?
Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 00.00. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.
Hvornår er udtjekning på The Nice Hotel?
Udtjekning er kl. 12.00.
Tilbyder The Nice Hotel shuttletransport til lufthavnen?
Ja, der er lufthavnstransport.
Hvor ligger The Nice Hotel?
Dette hotel ligger i Krabi Centrum, kun 10 minutters gang fra Maharaj Food Market, Krabi By Weekendnatmarked og Krabbe Skulpturerne i Krabi. Derudover ligger Wat Kaew Korawaram og Chao Fah Park Pier 15 minutter derfra.
Anmeldelser af The Nice Hotel
Anmeldelser
8,2
Alletiders
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 26 af i alt 73 anmeldelser
10 - Fremragende
26
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 33 af i alt 73 anmeldelser
8 - Udmærket
33
Bedømmelse på 6 − Okay. 10 af i alt 73 anmeldelser
6 - Okay
10
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 2 af i alt 73 anmeldelser
4 - Dårligt
2
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 73 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
2
8,4/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
6,0/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
4/10 Dårligt
Siamac
4. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Värdelös
Receptionisten behöver en charm kurs och lära sig service. Hotellet saknar luftkonditionering i samtliga allmänna utrymmen. Mycket varmt. Inget vattentryck i tvätthon eller duschen. En pina att tvätta sig eller duscha. Sängen bestod av två obekväma hårda enkelsängar som gick isär hela tiden. Buller från gatan utanför var verkligen påtagligt och hindrade nattsömnen.
Siamac
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
ronald
25. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was clean and in good location
ronald
Overnattede 4 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Simone
Rejste med partner
26. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale
Not a bad stay , was only there for 1 night
Simone
Overnattede 1 nat i januar 2025
8/10 Udmærket
eric
Rejste med familie
11. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
eric
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Rolleif
4. okt. 2024
Rolleif
Overnattede 1 nat i oktober 2024
6/10 Okay
RICARDO
Rejste med familie
23. apr. 2024
RICARDO
Overnattede 1 nat i april 2024
10/10 Fremragende
Sue
3. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sue
Overnattede 1 nat i marts 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
31. dec. 2023
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ok Nice hotel nearby the centre og Krabi. The room was big and and silence but it was a lot og ants there.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2023
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Rejste med familie
21. dec. 2023
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bad experience.
I will not recommend this hotel to all. We arrived at about 8pm to check-in. We were horrified when the hotel staff informed us that they did not have our booking and told us that we might got scammed. We booked via hotels.com and had prepaid. After much explaining to the hotel staff, finally managed to convinced her that our booking is legitimate. She checked and managed to find our booking via expedia.com. We got our room 404. When we opened the door, we were shocked to see a big lizard crawling on the floor. We managed to get a room change to 406. Overall, I will not recommend this hotel in Krabi.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2023
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
25. sep. 2021
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2021
6/10 Okay
Verificeret rejsende
23. sep. 2021
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2021
6/10 Okay
Verificeret rejsende
23. sep. 2021
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2021
6/10 Okay
Verificeret rejsende
23. sep. 2021
Synes godt om: Rengøring
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2021
10/10 Fremragende
VALERIE
Rejste i en gruppe
1. apr. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bonne qualité prix
Tout était parfait. Peut être proposer un petit déjeuner continental sucré pour ceux qui n aiment pas le salé
VALERIE
Overnattede 1 nat i marts 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
29. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent value
Excellent choice for a short visit in the town.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2020
6/10 Okay
Rosemarie
24. feb. 2020
Krabi Town
Staff was friendly enough but hard to understand English. There was no English TV channels. Breakfast was ok set menu. Location good for downtown area and about 10 min walk to the river. Walked the river walk to the Thara Park and back about 2 hours but very nice alk.
Rosemarie
Overnattede 2 nætter i februar 2020
8/10 Udmærket
Pak
7. feb. 2020
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
주변 관광지와 떨어져 있음
친절했으나 룸 컨디션이 좋지않음
곰팡니 냄새다 심함
Pak
Overnattede 1 nat i august 2019
10/10 Fremragende
uwe
2. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Was will man eigentlich mehr ?
Gut gelegen, Markets und Pier fussläufig zu erreichen, gute Parkmöglichkeiten, großes recht geschmackvolles Zimmer, Balkon, gute aircondition, sehr gute Matratze, tadelloses Bad, zum eher mittelmäßigen Frühstück leider kein Buffet, fairer Preis - da würde ich jederzeit wieder übernachten.
uwe
Overnattede 2 nætter i januar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
16. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lived up to expectations. Staff extremely helpful.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020
6/10 Okay
dean
20. sep. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
for a short time
the shower leaked water from behind the wall, it pooled on the floor and constantly dripped into the floor waste...I had to leave the bathroom door shut so the noise didn't drive me crazy...the staff were nice and offered a change of room....well within walking distance to town and the markets...
dean
Overnattede 2 nætter i september 2019
10/10 Fremragende
Jaroslav
27. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jaroslav
Overnattede 1 nat i juni 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
29. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
booked a 3 person room, was relocated to a 2 person room with a crappy pull in bed for my third guest, i should have a had a normal bed... tey charged 50 baht for a extra towel .. one pillow each and 50 baht for a extra pillow ... memo to the owners those days are over to charge for basic things, dont live in the past and try to charge for little extras other hotels offer for free.....great staff so nice, policy not good very bad
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2019
8/10 Udmærket
Heinz
12. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Heinz
Overnattede 1 nat i marts 2019
8/10 Udmærket
Heinz
8. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Heinz
Overnattede 2 nætter i marts 2019
2/10 Forfærdeligt
Gabriela
6. mar. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Localização Ruim
Não fique em Krabi Town. Reservamos este hotel por pensarmos na facilidade de ir para Phi Phi no dia seguinte. Não tem nada de fácil por lá. Não exitem taxis disponíveis. O local é muito feio, sujo e com cheiro ruim. Como chegamos de manhã cedo, pensamos em deixar as malas e pegar um taxi para aproveitar a praia de Ao Nang, voltar a noite e de manhã pegar o ferry para ir a Phi Phi. O que não imaginavamos é que não iriamos conseguir um taxi assim fácil. O hitel chama um taxi que chega depois de 45min.
Nós acabamos abandonando o hotel e fazendo uma nova reserva em Ao Nang. Existem ferries que saem de Ao Nang também e você consegue agendar direto pelo hotel que ficar.