10/10
Min familie og jeg tilbragte 8 nætter i to forskellige bungalows - tæt på stranden - og her er vores oplevelser:
Hotellet har en fin stor pool hvor man dagligt kan få rene poolhåndklæder, som man også kan tage med til stranden. Det fungerer super fint.
Man får 2 gratis vandflasker hver dag, det er også rigtigt fint.
(ellers ligger der en lille kiosk overfor hotellet, der har det meste)
Ok rengøring (når de kom). Nogle gange blev værelset først ordnet midt på eftermiddagen.
Stor morgenmadsbuffet med lidt for enhver smag (kunne dog godt bruge noget bacon).
Et rigtigt stort minus ved hotellet er at der ikke findes særlig mange solsenge på stranden og at mange af dem var i stykker. Dette gør at man næsten slås med de andre hotelgæster om at få en. Det er ikke super godt.
Personalet i receptionen var generelt søde og hjælpsomme, men mange af dem taler ikke særligt godt engelsk, hvilket kan gøre nogle ting svære for turister.
I forbindelse med nogle problemer med mit værelse, kom jeg imidlertig til at tale med en ansat, ved navn Jessie.
Jessie talte virkelig godt engelsk, hvilket var rigtigt dejligt og gjorde at vi hurtigt kunne få løst vores problem.
Ydermere gav hun sig tid til at anbefale ting vi kunne se og opleve på Koh Lanta og gav mig også et tip om en god kaffebar der lå i nærheden.
Det er rigtigt god service og gjort helt sikkert vores ophold endnu bedre. Tak for det !
Det er ikke sidste gang jeg kommer retur til hotellet her.
Jan
Overnattede 3 nætter i februar 2020