Billedgalleri for RIHGA Royal Hotel Kokura





VIP Access
Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Få mere som medlem
- Spar mindst 15% på udvalgte VIP Access-overnatningssteder, når du når Silver eller et højere niveau
- Få enestående kvalitet og service
- Få en fordel under opholdet på udvalgte overnatningssteder samt gratis værelsesopgraderinger, tidlig indtjekning og sen udtjekning, når det er muligt
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 12 ud af 12 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (24th-25th Floor, 30㎡)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (24th-25th Floor, 30㎡)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (14th-23th Floor, 35㎡)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (14th-23th Floor, 35㎡)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(17 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Run of House, Smoking or Non Smoking)

Værelse - ikke-ryger (Run of House, Smoking or Non Smoking)
8,8 ud af 10
Fremragende
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (24th-25th Floor, 35㎡)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (24th-25th Floor, 35㎡)
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (15th-20th Floor, 53㎡)

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (15th-20th Floor, 53㎡)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (14th-23rd Floor, 30㎡)

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (14th-23rd Floor, 30㎡)
9,2 ud af 10
Fantastisk
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger (21th-23rd Floor, 30㎡)

Dobbeltværelse - ikke-ryger (21th-23rd Floor, 30㎡)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Club-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (26-27th Floor , 30㎡)

Club-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (26-27th Floor , 30㎡)
9,6 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Adgang til Club-lounge
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (24th-25th Floor, 1 person only)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (24th-25th Floor, 1 person only)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Club-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (26-27th Floor, 1 person)

Club-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (26-27th Floor, 1 person)
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Adgang til Club-lounge
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Run of House, 1 person only)

Værelse - ikke-ryger (Run of House, 1 person only)
9,6 ud af 10
Enestående
(41 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (90min All You Can Drink Highball)

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (90min All You Can Drink Highball)
Højdepunkter
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Badekåber
Toilet med elektronisk bidet
En kombination af bruser/badekar
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-14-2 Asano, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0001
Om overnatningsstedet
RIHGA Royal Hotel Kokura
Lignende overnatningssteder

JR Kyushu Station Hotel Kokura
JR Kyushu Station Hotel Kokura
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.134 anmeldelser
Prisen er 784 kr.
17. okt. - 18. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat opkræves på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 500 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 3351 JPY for voksne og 2277 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: 1500 JPY pr. nat (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
- Gebyr for langtidsparkering: 1500 JPY pr. nat
- Gebyr for baby-/barneseng: 2530.0 JPY pr. dag
- Gebyr for brug af pool: 3300 JPY pr. dag
- Gebyr for brug af spa: 3300 JPY pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Særlige afbestillingspolitikker og gebyrer kan gælde ved gruppereservationer (mere end 8 værelser på samme overnatningssted/datoer)
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm, sikkerhedsalarm og vinduesikring
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Poolen er tilgængelig fra kl. 10.00 til kl. 19.00
Reservationer er påkrævet for spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Begrænset parkeringshøjde
Gæster under 18 år har ikke adgang til stedets fitnessfaciliteter
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Kokura
Kokura Hotel
RIHGA Royal Hotel Kokura
RIHGA Royal Hotel Kokura Kitakyushu
RIHGA Royal Kokura
RIHGA Royal Kokura Kitakyushu
Rihga Royal Kitakyushu
RIHGA Royal Hotel Kokura Hotel
RIHGA Royal Hotel Kokura Kitakyushu
RIHGA Royal Hotel Kokura Hotel Kitakyushu
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af RIHGA Royal Hotel Kokura
9,0
Fantastisk
9,2
Rengøring
8,8
Faciliteter
9,0
Service og personale
8,8
Miljøvenligt
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Rejste med familie
7. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
kyounghwa
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter




kyounghwa
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Ian
Rejste med partner
2. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ian
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
Yuk Fai
Rejste med familie
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Yuk Fai
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
YUKI
Rejste med familie
28. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YUKI
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Kam Wing
Rejste i en gruppe
27. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kam Wing
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Chiaki
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chiaki
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
MAKIKO
Rejste med familie
20. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MAKIKO
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Yoshiko
Rejste med familie og småbørn
15. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshiko
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
YUKA
14. sep. 2025
YUKA
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
美智子
11. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
美智子
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
RAIM
28. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
RAIM
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Do Sung
26. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Do Sung
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Toshiki
Rejste med familie
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Toshiki
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
KAZUMI
Rejste med familie og småbørn
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAZUMI
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Takashi
Rejste med familie og småbørn
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takashi
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
AYAKO
13. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
AYAKO
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
YUKO
13. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YUKO
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
K
13. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
K
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Murakami
11. aug. 2025
Murakami
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Miho
11. aug. 2025
Miho
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
??
8. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
??
1. aug. 2025
??
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
??
Rejste med familie
1. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 3 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Mayumi
31. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring
Mayumi
Overnattede 2 nætter i juli 2025