Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Kokura Recent Hotel





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse - ikke-ryger

Enkeltværelse - ikke-ryger
8,2 ud af 10
Rigtig godt
(15 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Varme
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
En kombination af bruser/badekar
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-chome-1-17 Daimon, Kitakyushu, Fukuoka, 803-0811
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

JR Kyushu Station Hotel Kokura
JR Kyushu Station Hotel Kokura
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.065 anmeldelser
Prisen er 2.025 kr.
13. aug. - 14. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat opkræves på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 500 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for japansk morgenmad: 1650 JPY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering: 1000 JPY pr. nat (intet gebyr for indkørsel/udkørsel)
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
KOKURA RECENT HOTEL Hotel
KOKURA RECENT HOTEL Kitakyushu
KOKURA RECENT HOTEL Hotel Kitakyushu
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Kokura Recent Hotel
Anmeldelser
8,2
Alletiders
8,4/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
7,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
28. maj 2025
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
??
19. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i september 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
3. mar. 2025
朝食が良い
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
NOBUAKI
25. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
NOBUAKI
Overnattede 1 nat i februar 2025
8/10 Udmærket
??
Rejste i en gruppe
24. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
??
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Yoshimi
28. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshimi
Overnattede 1 nat i november 2024
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
2. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
Hideyuki
21. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hideyuki
Overnattede 1 nat i oktober 2024
4/10 Dårligt
ヒロシ
18. okt. 2024
ヒロシ
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
カズヒコ
Rejste med familie
30. sep. 2024
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
カズヒコ
Overnattede 1 nat i september 2024
6/10 Okay
MASAHIRO
26. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
MASAHIRO
Overnattede 1 nat i september 2024
6/10 Okay
かずや
17. sep. 2024
Synes godt om: Service og personale
かずや
Overnattede 1 nat i september 2024
8/10 Udmærket
MEGUMI
Rejste i en gruppe
11. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MEGUMI
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
かおり
11. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
かおり
Overnattede 1 nat i september 2024
10/10 Fremragende
TOMODA
8. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOMODA
Overnattede 1 nat i august 2024
4/10 Dårligt
???
22. aug. 2024
Synes godt om: Faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
???
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
hiroko
13. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hiroko
Overnattede 1 nat i august 2024
10/10 Fremragende
AKIHIRO
24. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
AKIHIRO
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
TOMODA
Forretningsrejsende
23. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOMODA
Overnattede 1 nat i juli 2024
6/10 Okay
Yu
21. jul. 2024
Yu
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
あきこ
17. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
あきこ
Overnattede 1 nat i juli 2024
8/10 Udmærket
マナミ
17. jul. 2024
マナミ
Overnattede 2 nætter i juli 2024
8/10 Udmærket
やすひろ
16. jul. 2024
Synes godt om: Service og personale
やすひろ
Overnattede 1 nat i juli 2024
10/10 Fremragende
Miyuki
Rejste i en gruppe
12. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Miyuki
Overnattede 1 nat i juli 2024
4/10 Dårligt
Lynn
12. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter
Lynn
Overnattede 1 nat i juli 2024