Billedgalleri for Hotel RELIEF Kokura Station





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 9 ud af 9 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger

Dobbeltværelse - ikke-ryger
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ryger

Dobbeltværelse - ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 stor enkeltseng - ryger

Værelse - 1 stor enkeltseng - ryger
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 stor enkeltseng - ikke-ryger

Værelse - 1 stor enkeltseng - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Varme
Køleskab
Fladskærms-tv
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Semi Double Room Smoking

Semi Double Room Smoking
Indlæs alle billeder af Semi Double Room Non smoking

Semi Double Room Non smoking
Indlæs alle billeder af Double Room-Smoking

Double Room-Smoking
Indlæs alle billeder af Double Room-Non-Smoking

Double Room-Non-Smoking
Indlæs alle billeder af Standard Twin Room-Non-Smoking

Standard Twin Room-Non-Smoking
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

3-6-1 Kyo-machi, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0002
Om overnatningsstedet
Hotel RELIEF Kokura Station
Lignende overnatningssteder

Hotel Relief Kokura Annex
Hotel Relief Kokura Annex
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Vaskeri
8.8 ud af 10, Fantastisk, 153 anmeldelser
Prisen er 317 kr.
26. okt. - 27. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat opkræves på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 500 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 800 JPY for voksne og 800 JPY for børn (cirkapriser)
- Gebyr for nærliggende parkering: 1000 JPY pr. dag (160 meter væk)
- Gebyr for tidlig indtjekning: 1000 JPY (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 1000 JPY (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF station
RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Relief Kokura Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel Kitakyushu
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel RELIEF Kokura Station
Anmeldelser
8,2
Alletiders
8,0/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,2/10
Faciliteter
7,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
14. jun. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2017
6/10 Okay
Daisuke, Nerima
Forretningsrejsende
9. sep. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Daisuke
Overnattede 1 nat i september 2025
8/10 Udmærket
Naotou
Forretningsrejsende
4. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Naotou
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Hiromi
Rejste i en gruppe
28. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale
Hiromi
Overnattede 1 nat i august 2025
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
1. maj 2025
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
MASAYUKI
Forretningsrejsende
3. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
親切丁寧
MASAYUKI
Overnattede 4 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Kunihiko
27. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kunihiko
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Kunihiko
Rejste med familie, Forretningsrejsende
19. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kunihiko
Overnattede 3 nætter i marts 2025
6/10 Okay
Masao
23. feb. 2025
Masao
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Yoshikazu
12. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshikazu
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
??
31. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
オキタ
11. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
オキタ
Overnattede 4 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
sungsu
5. jan. 2025
sungsu
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
SeungBeom
16. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SeungBeom
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Ryo
Forretningsrejsende
3. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ryo
Overnattede 2 nætter i august 2024
6/10 Okay
Chiyako
3. dec. 2024
Chiyako
Overnattede 10 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
MINJU
26. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
잘쉬고 갑니다~~~^^
MINJU
Overnattede 2 nætter i november 2024
8/10 Udmærket
クニカズ
29. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
クニカズ
Overnattede 1 nat i oktober 2024
6/10 Okay
ふみゆき
Rejste med partner
25. okt. 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ふみゆき
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
25. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
6/10 Okay
NOBUO
Forretningsrejsende
18. okt. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
NOBUO
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
EIJI, White Rock
13. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
EIJI
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
ツトム
5. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ツトム
Overnattede 1 nat i oktober 2024
8/10 Udmærket
Shun
Forretningsrejsende
2. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shun
Overnattede 16 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
アキヒデ
Forretningsrejsende
2. okt. 2024
アキヒデ
Overnattede 1 nat i oktober 2024