Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station
Hotel med en restaurant i nærheden af Liuhe Night Marked
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 504 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. aug. - 20. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 8 ud af 8 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer

Værelse til 4 personer
9,0 ud af 10
Fantastisk
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Indlæs alle billeder af Business-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge

Business-værelse med 2 enkeltsenge - 2 enkeltsenge
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Indlæs alle billeder af Business-dobbeltværelse

Business-dobbeltværelse
9,4 ud af 10
Enestående
(46 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Indlæs alle billeder af Elite-værelse til 3 personer

Elite-værelse til 3 personer
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LED-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Dundyne
Indlæs alle billeder af Twin Room

Twin Room
Indlæs alle billeder af Family Room

Family Room
Indlæs alle billeder af Double Room

Double Room
Indlæs alle billeder af Truple Room

Truple Room
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

No. 295, Jianguo 2nd Rd., Sanmin Dist., Kaohsiung, 807
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Airline Inn - Kaohsiung Station
Airline Inn - Kaohsiung Station
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.4 ud af 10, Enestående, 1.042 anmeldelser
Prisen er 351 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
31. jul. - 1. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 380 TWD for voksne og 380 TWD for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Dette overnatningssted tilbyder ikke personlige engangsprodukter såsom kam, badesvamp, barberskraber, neglefil og skopudseklud
Overnatningsstedets registreringsnummer 高雄市旅館455號 康正旅館股份有限公司站前分公司 統編:5390-1649
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Kindness Hotel Kaohsiung Main Station
Kindness Hotel Main Station
Kindness Kaohsiung Main Station
Kindness Main Station
Kindness Kaohsiung Main
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Hotel
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Kaohsiung
Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station Hotel Kaohsiung
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Kindness Hotel - Kaohsiung Main Station
Anmeldelser
9,4
Enestående
9,4/10
Rengøring
9,6/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
15. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Cheung Ka Yuk
26. jun. 2025
Cheung Ka Yuk
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
sho
17. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
sho
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Dawson’s
3. jun. 2025
Dawson’s
Overnattede 2 nætter i maj 2025
6/10 Okay
MOE
28. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MOE
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Stanley
Rejste med partner
30. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stanley
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Kin
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kin
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Takayoshi
28. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takayoshi
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Robert
Rejste i en gruppe
27. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Robert
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Wenling tsai
Rejste med familie
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wenling tsai
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
chia yu
Rejste med familie
16. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
chia yu
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
TELING
Forretningsrejsende
14. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TELING
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Wenling Tsai
Rejste med familie
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wenling Tsai
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
CHEUK WING
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
CHEUK WING
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
kaining
4. apr. 2025
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kaining
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Chin-Kuo
2. apr. 2025
Chin-Kuo
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Reiko
Rejste med familie
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Reiko
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Sabine
Rejste med familie
23. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sabine
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Wan Chi
Rejste med familie
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wan Chi
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Patrick
Rejste med familie
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Patrick
Overnattede 4 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Yong Doo
Rejste med familie
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yong Doo
Overnattede 5 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Chun kuan
20. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Chun kuan
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
20. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
CHIEN HSIANG
18. mar. 2025
CHIEN HSIANG
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Larissa
18. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Larissa
Overnattede 2 nætter i marts 2025