Udendørsområde

Anmeldelser af Mercure Hotel Kamen Unna

4 out of 5
Mercure Hotel Kamen Unna
Kamen Karree 2, Kamen, NW

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 106 af i alt 268 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 123 af i alt 268 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 27 af i alt 268 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 9 af i alt 268 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 3 af i alt 268 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

7,8/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,2/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Nassimeh

Overnattede 1 nat i januar 2024

10/10 Fremragende

Jens Plambech

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget hjælpsomt og venligt personale
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Björn Kannengießer den 31. okt. 2023
Kære Jens Plambech,Mange tak, fordi du tog dig tid til at dele din oplevelse på vores Mercure Hotel Kamen Unna. Vi er glade for, at du oplevede vores personale som hjælpsomme og venlige. Hos Mercure stræber vi efter at skabe en indbydende atmosfære for alle gæster, og vi er glade for, at du nød det. Vi håber, at vi snart kan byde dig velkommen igen!Med venlig hilsenBjörn KannengießerFront Office Supervisor

8/10 Udmærket

Odd

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Björn den 6. nov. 2023
Dear Odd Brusgaard,thank you for the good evaluation.We hope to see you soon again at our Hotel.with regardsBjörn KannengießerFront Office Supervisor

10/10 Fremragende

Jorgen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Björn den 11. sep. 2023
Dear Jorgen,thank your for your kind evaluation.We hope to see you soon again at the Mercure Kamen Unna.yours Sincerely,Björn KannengießerFront Office Supervisor

10/10 Fremragende

Eva Borg

Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Björn Kannengießer den 12. jul. 2023
Dear Mrs. Borg,thank you for your time to rate your expierience in the Mercure Hotel Kamen Unna.We hope to see you soon again.with regardsBjörn KannengießerFront Office Supervisor

10/10 Fremragende

Jorgen

Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra JTB den 7. jun. 2023
Dear Jorgen,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Kamen Unna. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Jörg BelgeResident Manager

10/10 Fremragende

Henrik

Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra JTB den 15. maj 2023
Sehr geehrter Henrik,wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Kamen Unna.Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung.Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit herzlichen GrüßenJörg BelgeResident Manager

10/10 Fremragende

claus

Overnattede 1 nat i september 2022
Svar fra jtb den 19. sep. 2022
Dear Claus,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Kamen Unna. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Jörg BelgeResident Manager

6/10 Okay

N.E.

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Vi fik middag om aftenen - elendig mad. Morgenmaden heller ikke god. Værelset var pænt og rent.
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra jtb den 30. aug. 2022
Dear N.E.Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hotel Kamen Unna. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Jörg BelgeResident Manager

10/10 Fremragende

Mette

Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra jtb den 8. jul. 2022
Sehr geehrte Mette, wir danken Ihnen vielmals für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Hotel Kamen Unna. Über Ihre lobenden Worte freuen wir uns sehr. Ihre positiven Würdigungen werden wir selbstverständlich gerne an die betreffenden Mitarbeiter weiterleiten. Ihre Zufriedenheit ist für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag daran arbeiten, Ihnen einen einwandfreien Service zu bieten, die schönste Belohnung. Wir hoffen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit herzlichen Grüßen Jörg Belge Resident Manager

8/10 Udmærket

Torben

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juni 2022
Svar fra JTB den 21. jun. 2022
Dear Torben, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Kamen Unna. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jörg Belge Resident Manager

8/10 Udmærket

Jan

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel til forretningsrejse
Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra JTB den 17. nov. 2021
Dear Jan, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Kamen Unna. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jörg Belge Resident Manager

8/10 Udmærket

Jacob

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Glimrende overnatningshotel
Fint konferencehotel tæt på A1. Rimeligt prissat. Gode værelser og senge. Husk morgenmad er før 9! Og så er parkering IKKE gratis som der ellers står på opslaget.
Overnattede 1 nat i september 2021
Svar fra JTB den 7. sep. 2021
Dear Jacob, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Kamen Unna. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jörg Belge Resident Manager

6/10 Okay

Lene

Rejste med familie
Overnattede 1 nat i juli 2021
Svar fra jtb den 19. jul. 2021
Dear Lene, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hotel Kamen Unna. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Jörg Belge Resident Manager

10/10 Fremragende

Claus

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel, men god service. Morgenmaden var ok uden at være imponerende. minus er dog at det koster 10€ pr døgn at parkere.
Overnattede 2 nætter i maj 2021
Svar fra JTB den 28. maj 2021
Dear Claus, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Kamen Unna. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jörg Belge Resident Manager

10/10 Fremragende

BENT

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra JTB den 4. aug. 2020
Dear Bent thank you very much for your stay with us. We are looking forward to welcoming you back soon. Best regards and stay safe Jörg Belge Resident Manager

10/10 Fremragende

Morten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fremragende hotel
Et fremragende hotel, der lever op til alle forventninger. Ligger lige ud til motorvejen og en hyggelig gåtur fra banegård.
Overnattede 2 nætter i marts 2019
Svar fra JTB den 29. mar. 2019
Dear Morten, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Bochum City. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jörg Belge Resident Manager

10/10 Fremragende

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2019
Svar fra Direktionsassistentin den 24. jan. 2019
Lieber Gast, herzlichen Dank für Ihre super Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben. Ihre Bewertung hilft anderen Gästen sich für das richtige Hotel zu entscheiden. Kommen Sie uns bald wieder besuchen. Ihre Hoteldirektion

10/10 Fremragende

Helle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2018
Svar fra Hoteldirektion den 18. nov. 2018
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre super Bewertung. Wir freuen uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten. Hoffentlich bis bald im Mercure Hotel Kamen Unna! Ihre Hoteldirektion

8/10 Udmærket

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2018
Svar fra Assistent to General Manager den 16. nov. 2018
Dear guest, Thank you for your review. We hope to welcome you back very soon. FEEL WELCOME! Your hotel management

8/10 Udmærket

Christian

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Godt forretningshotel
Fint sted, overnattede kun 1 dag, men umiddelbart et fint hotel
Overnattede 1 nat i juni 2018
Svar fra Assistent to Director den 16. nov. 2018
Dear guest, thank you for your great review. Hope to see you again soon. Your hotel management

6/10 Okay

Philip

Synes godt om: Rengøring
Ok. Men med mangler
Jeg havde booket værelset da jeg skulle se Dortmund spille fodbold. Hotellet ligger ok i forhold til stationen. Man skal tage bus i ca 20 min og tage tog ca 30min til stadion. Ved hotellet var der masser af fastfood spisesteder, men ikke noget at se. Værelset var uden altan, så man skulle sidde i sengen og drikke kaffe. Inrnettet virkede heller ikke, selvom det er en Cloud løsning de tilbyder, så det er lidt ude af hotellets hænder at fixe det. Mad på hotellet er ok og priserne er ok for et hotel. 17€ pr person for morgen mad og 5€ for en sodavand. Det gym de nævner er et løbebånd og en cykel, samt en crosstrainer, så ikke et rigtig gym. Men ok pænt og rent hotel. Vær OBS at det koster 10€ om dagen at parkere inden for bommen, men du kan vist parkeres gratis lige uden for. Det vat også lidt mærkeligt ikke at have gratis p plads med. Så værelserne et ok billige men det er så uden morgenmad, ordentlige gym og parkering.
Svar fra JG den 10. maj 2018
Dear Philip, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Hotel Kamen Unna. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely your hotel manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra JG den 10. apr. 2018
Dear Guest, thanks for You great Rating, FEEL WELCOME in Kamen kind regards your hotel management

8/10 Udmærket

Jesper E

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Passede til formålet
Havde både beliggenhed og faciliteter som passede til mit formål med opholdet.
Overnattede 1 nat i december 2017
Svar fra JG den 12. jan. 2018
Kære Jesper, Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak, fordi du har taget dig tid til at deltage i en spørgeundersøgelse vedrørende dit ophold hos os for nylig. På vegne af hele personalet her hos Mercurevil vi gerne sige tak for besøget, og vi håber at se dig igen, næste gang du er på disse kanter. Med venlig hilsen hoteldirektør,

10/10 Fremragende

Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2017
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 17. aug. 2017
Sehr geehrter Gast, vielen Dank für das positive Feedback. Gerne geben wir dieses an unsere Mitarbeiter weiter. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns im Haus begrüßen zu dürfen. Ihr Mercure Hotel Kamen Unna Team

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2017
Svar fra Direktion den 1. aug. 2017
Lieber Gast, vielen Dank für das positive Feedback zu von Ihnen. Ihnen eine schöne Sommerzeit, FEEL WELCOME im Mercure Hotel Kamen Unna Mit freundlichen Grüßen Ihre Hoteldirektion

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2017
Svar fra Direktion den 31. jul. 2017
Lieber Gast, danke für das positive Feedback zu von Ihnen. Ihnen noch eine schöne Sommerzeit. Mit freundlichen Grüßen Ihre Hoteldirektion

8/10 Udmærket

Kim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt tæt på motorvejen.
Fint hotel til vores stop på vej hjem til Danmark
Overnattede 1 nat i juli 2017
Svar fra Direktion den 26. jul. 2017
Dear Kim, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Hotel Kamen Unna. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely your hotel manager

6/10 Okay

gurpaul singh

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Svar fra Direktion den 3. mar. 2017
Dear Mt. Singh, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely your hotel manager,

8/10 Udmærket

Steen Gregers

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt men dyrt og en kedelig restaurant
Godt men dyrt og en kedelig restaurant
Svar fra General Manager den 12. dec. 2016
Geachte gast, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Kamen Unna erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige. Hoogachtend Hotel manager,

10/10 Fremragende

Klaus, Kolding

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed til BVB/stopover
Ideelt værelse til 3 personer/familie med børn. Meget venlig betjening
Svar fra General Manager den 22. aug. 2016
Kære Klaus, Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak, fordi du har taget dig tid til at deltage i en spørgeundersøgelse vedrørende dit ophold hos os for nylig. På vegne af hele personalet her hos Mercurevil vi gerne sige tak for besøget, og vi håber at se dig igen, næste gang du er på disse kanter. Med venlig hilsen hoteldirektør

8/10 Udmærket

Carsten, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super til prisen
Hotel ligger i industri område, super godt for overnatning blot for gennemrejse. Super til prisen.
Svar fra Direktion den 28. maj 2016
Kære gæst, Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak, fordi du har taget dig tid til at deltage i en spørgeundersøgelse vedrørende dit ophold hos os for nylig. På vegne af hele personalet her hos Mercurevil vi gerne sige tak for besøget, og vi håber at se dig igen, næste gang du er på disse kanter. Med venlig hilsen hoteldirektør,

8/10 Udmærket

Stine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 30. jan. 2016
Dear guest, We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us. On behalf of our entire staff here at the Mercure we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely Hotel manager,

6/10 Okay

Helene

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Værelsets komfort
Manglende information ved ankomst
Vi blev ikke oplyst om, at deres airkondition system var defekt. Vi prøvede utallige gange i løbet af natten at få det til at fungere, og opgav. Sov derefter med åbne vinduer lige ud til en motorvej. Sengen var alt for blød.
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 10. okt. 2015
Kære gæst, Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak, fordi du har taget dig tid til at deltage i en spørgeundersøgelse vedrørende dit ophold hos os for nylig. På vegne af hele personalet her hos Mercure vil vi gerne undskylde for de problemer, der har været i forbindelse med dit hotelophold. Vi er glade for dine kommentarer, som vil blive brugt som udgangspunkt for forbedringer i håbet om, at vi vil være i stand til at leve op til dine forventninger ved dit næste besøg. Med venlig hilsen hoteldirektør,

10/10 Fremragende

svend, Helsingor

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
First class.
First class hotel with perfect service.
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 18. jul. 2015
Kære gæst, Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak, fordi du har taget dig tid til at deltage i en spørgeundersøgelse vedrørende dit ophold hos os for nylig. På vegne af hele personalet her hos Mercurevil vi gerne sige tak for besøget, og vi håber at se dig igen, næste gang du er på disse kanter. Med venlig hilsen hoteldirektør

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Supergod til prisen
Jeg skulle til møde i lokalområdet og fandt Mercury Kamen med en optimal placering. Hotellets WIFI fungerede fint, særdeles god morgenbuffet. Generelt en god oplevelse med god service.
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 9. maj 2015
Dear Guest, Thank you very much for your kind and good review! We are happy that you have enjoyed your stay at our hotel and we are looking forward to welcome you again. With best regards, General Manager

6/10 Okay

Jan, Horsens, DK

Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
forretnings overnatning
Ok hotel, ok personale, morgenmad var ok og varieret, aftensmaden var under middel, værelset var ok, men ikke ryger rum lugtede af røg og fjernbetjeningen var uden batteri, der er ikke internet inkluderet i rum prisen, og 12 timers kabel internet på værelset kostede 9,00 Euro
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 11. jul. 2015
Kære gæst, Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak, fordi du har taget dig tid til at deltage i en spørgeundersøgelse vedrørende dit ophold hos os for nylig. På vegne af hele personalet her hos Mercure vil vi gerne undskylde for de problemer, der har været i forbindelse med dit hotelophold. Vi er glade for dine kommentarer, som vil blive brugt som udgangspunkt for forbedringer i håbet om, at vi vil være i stand til at leve op til dine forventninger ved dit næste besøg. Med venlig hilsen hoteldirektør

8/10 Udmærket

Kadia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 22. aug. 2015
Kære gæst, Vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak, fordi du har taget dig tid til at deltage i en spørgeundersøgelse vedrørende dit ophold hos os for nylig. På vegne af hele personalet her hos Mercurevil vi gerne sige tak for besøget, og vi håber at se dig igen, næste gang du er på disse kanter. Med venlig hilsen hoteldirektør,

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Mercure Hotel Kamen Unna den 19. dec. 2015
Dear guest, We appreciate you taking the time to complete a survey regarding your recent stay with us. On behalf of our entire staff here at the Mercure we would like to thank you for your business and we hope to see you again when your travels bring you back to the area! Sincerely Hotel manager,

4/10 Dårligt

Florian

Rejste med partner, Rejste med kæledyr
Synes ikke om: Faciliteter
Frühstück war seinen Preis absolut nicht wert. Zimmer war okay, aber anstatt von einem Doppelbett war es zwei Einzelbetten zusammen gestellt.
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Julie

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring
No food available when we arrived tired and hungry. No room service. We had to go back out at 10.40pm looking for a restaurant nearby that was still open or else eat fast food. This is not the standard we expect from Mercure.
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Björn den 25. apr. 2024
Dear Mrs. Flanagan,we are sorry that you arrived this late.Our restaurant is open everyday from 6:00 pm till 9:30pmbut you can also get some food arround the hotel if you're arriving later.with regardsBjörn KannengießerFront Office Supervisor

4/10 Dårligt

Christian

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ich muss der Parkplatz am der hotel Grundstück bezahlen (nicht normale) obwohl er stand online gratis Parkplatz.. Meine erste Zimmer war nicht geputzt ... Klar ich hab später einen saubere Zimmer bekommen.... Das war sehr schlecht für mich zu wissen dass die haben null Ahnung von welchem Zimmer sauber ist und welche nicht...
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Björn den 25. apr. 2024
Sehr geehrter Christian, wir bedauern zutiefst die Unannehmlichkeiten, die Sie bezüglich des Parkplatzes und der Sauberkeit Ihres Zimmers erfahren haben. Gerne können Sie die alternativen Parkmöglichkeiten außerhalb des Hotels nutzen. Wir entschuldigen uns aufrichtig für diese Unannehmlichkeiten und werden sicherstellen, dass Ihre zukünftigen Aufenthalte unseren hohen Standards entsprechen. Mit freundlichen Grüßen, Björn Kannengießer Front Office Supervisor

10/10 Fremragende

Sven

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jederzeit wieder wenn wir zum BVB Spiel kommen.
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Björn den 7. apr. 2024
Sehr geehrter Sven, vielen Dank für Ihr positives Feedback! Wir freuen uns, Sie bei Ihrem nächsten Besuch zum BVB-Spiel erneut bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen GrüßenBjörn KannengießerFront Office Supervisor

8/10 Udmærket

Kerstin

Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra björn den 25. apr. 2024
Sehr geehrte Frau Seiler,vielen Dank für Ihre Bewertung und das Interesse an unserem Haus.Wir freuen uns darauf Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenBjörn KannengießerFront Office Supervisor

10/10 Fremragende

Helmut

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gute Lage. Großes Zimmer.
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Björn den 29. jan. 2024
Sehr geehrter Herr Helmut Kott,vielen Dank für Ihre überaus gute Bewertung unseres Hauses.Wir freuen uns darauf Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenBjörn KannengießerFront Office Supervisor

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024

8/10 Udmærket

Rene

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Björn den 22. dec. 2023
Sehr geehrter Herr Kopplow,vielen dank für Ihre gute Bewertung wir freuen uns Sie bald mal wieder im Mercure Kamen Unna begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen Björn KannengießerFront Office Supervisor

10/10 Fremragende

Alexander

Overnattede 1 nat i december 2023

4/10 Dårligt

Erich

Overnattede 1 nat i december 2023

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Björn den 14. nov. 2023
Dear Guest,thank you for your great evaluation of our Hotel.We hope to see you soon again.with regardsBjörn KannengießerFront Office Supervisor