Seashells Holiday House ligger i centrum af Kalbarri, en kort gåtur fra vandkanten af Murchison River, restauranter, butikker, barer, marina, golfbane og at se de lokale pelikaner foder.
Kig tilbage, slappe af og nyd livets fornøjelser med udsigt fra den bageste veranda, der kigger ud over den glitrende saltvandspool til Red Bluff og rækker eller sidder på forsiden med udsigt ud mod havet og floden.
Seashells imødekomme op til 8 gæster, perfekt til to familier at dele med et 4 soveværelse 2 badeværelser 2 etagers hus, fuldt udstyret køkken, vaskeri, levende og udendørs underholdende områder. Wonderful sikker værftet for børn og en absolut fabulous fuldt indhegnet store poolområde. Bed konfiguration er 2 queensize-senge, 2 enkeltsenge og 1 enkelt køjeseng. Alle linned leveres.
Omkostningerne starter ved $ 250.
Wi-Fi tilgængelig
Aircondition ovenpå og nedenunder.
tarriffs
Højsæson - WA skoleferier og helligdage
$ 2.240 uge minimum 3 overnatninger i WA skoleferier
$ 320 pr. Nat minimum 3 overnatninger uden for skolens skoleferie
Lavsæson - Alt andet
$ 1.750 per uge
$ 250 per nat, med minimum 3 overnatninger
Bookingbetingelser
Dette hus er underlagt Holiday Code of Conduct.
Fuld Betingelser og vilkår er skriftligt på tidspunktet for bestilling.
En 50 $. 00 afbestillingsgebyr gælder for alle aflyst inden for 28 dage efter ankomst bookinger. Alle dage, der ikke kan re-booket vil blive annuleret.
1. Den person, reservationen er i det følgende benævnt kunden. Klienten skal være mindst 18 år på tidspunktet for reservationen. Klienten skal godkendes på vegne af alle andre gæster af partiet til booking.
2. Kunden skal ikke give flere mennesker end angivet i den oprindelige bestilling at besætte ejendommen uden skriftlig tilladelse fra ejeren. Hvis dette skulle ske uden samtykke en ekstra betaling vil være forpligtet til at kompensere ejeren for tabet af indtægter og alle tilhørende omkostninger som følge af besættelsen af ejendommen eller opsigelse af kontrakten.
3. Bygherren eller ethvert medlem af partiet, er ikke tilladt at tage et dyr ind i ejendommen.
4. Klienten & alle medlemmer af partiet er enige om at både holde ejendommen rent og ryddeligt & at forlade ejendommen i en lignende tilstand, da det blev fundet ved ankomsten.
5. Kunden er ansvarlig for denne ejer for de faktiske omkostninger ved eventuelle brud eller skader i eller til ejendommen - sammen med eventuelle yderligere omkostninger, der kan resultere - som er forårsaget af kunden og / eller ethvert medlem af partiet eller besøgende.
6. Ejer er berettiget på hans / hendes eget & skøn at nægte at udlevere til kunden eller til at generobre ejendommen, hvor skaden er eller sandsynligvis vil være forårsaget af kunden eller nogen medlemmer af partiet eller besøgende. Under disse omstændigheder en sådan begivenhed vil blive behandlet som en annullering af bestillingen af klienten.
7. Når kunden modtager bekræftelsen detaljerne skal kontrolleres omhyggeligt. Hvis noget er ikke korrekt klienten bør rådgive ejeren straks. Når ejeren har modtaget betaling af depositum og udsteder en skriftlig bekræftelse til klienten, betyder det, at ejeren har indgået en kontrakt med kunden, som er underlagt disse betingelser og de fulde vilkår og betingelser som angivet i den første email udstedt til klient.