Pariss Hotel Johor Bahru
Hotel i forstaden i Johor Bahru, med gratis parkering
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Pariss Hotel Johor Bahru





Anmeldelser
7,0 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 10 ud af 10 værelser
Indlæs alle billeder af Familieværelse (Junior)

Familieværelse (Junior)
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Brusehoved med spredningseffekt
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse

Superior-dobbeltværelse
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Brusehoved med spredningseffekt
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge

Superior-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Brusehoved med spredningseffekt
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Indlæs alle billeder af Familiesuite

Familiesuite
Højdepunkter
Separat spiseområde
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Brusehoved med spredningseffekt
Privat badeværelse
Hårtørrer
Family Junior
Deluxe Double Room
Superior Double Room
Deluxe Twin Room
Indlæs alle billeder af Family Suite

Family Suite
Superior Twin Room
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

No 38 Jalan Bestari 7/2, Taman Nusa Bestari, Nusajaya, Johor Bahru, Johor, 81300
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

V8 Hotel
V8 Hotel
- Pool
- Børnepool
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.0 ud af 10, Alletiders, 244 anmeldelser
Prisen er 207 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
15. jul. - 16. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Depositum: MYR 100.00 pr. ophold
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for tidlig indtjekning: 50 MYR (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 50 MYR (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Pariss
Pariss Hotel
Pariss Hotel Johor Bahru
Pariss Johor Bahru
Pariss
Pariss Hotel Johor Bahru Hotel
Pariss Hotel Johor Bahru Johor Bahru
Pariss Hotel Johor Bahru Hotel Johor Bahru
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Pariss Hotel Johor Bahru
Anmeldelser
7,0
Godt
6,8/10
Rengøring
7,2/10
Service og personale
7,0/10
Faciliteter
6,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
29. maj 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale
8/10 Udmærket
Yoke Lin
2. jan. 2025
Yoke Lin
Overnattede 1 nat i december 2024
10/10 Fremragende
Amos Lim
Forretningsrejsende
26. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pleasant stay
Amos Lim
Overnattede 1 nat i marts 2021
4/10 Dårligt
Mohd azlan
Forretningsrejsende
2. sep. 2020
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mohd azlan
Overnattede 1 nat i august 2020
8/10 Udmærket
Mogan
Forretningsrejsende
10. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mogan
Overnattede 1 nat i juli 2020
10/10 Fremragende
Soh
28. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Soh
Overnattede 1 nat i januar 2020
8/10 Udmærket
Joo Hong
19. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Joo Hong
Overnattede 1 nat i januar 2020
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Rejste med familie
6. jan. 2020
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel Quality Service
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Chris
Rejste med familie
5. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chris
Overnattede 1 nat i januar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
4. dec. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
1. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i november 2019
10/10 Fremragende
DAVID
Forretningsrejsende
28. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DAVID
Overnattede 1 nat i oktober 2019
8/10 Udmærket
Ship Machi
19. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ship Machi
Overnattede 1 nat i november 2019
6/10 Okay
Anna Rachel
29. okt. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good location , friendly staffs
Anna Rachel
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
6/10 Okay
Makoto
Forretningsrejsende
27. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Makoto
Overnattede 1 nat i oktober 2019
4/10 Dårligt
Janath
30. sep. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bad
Janath
Overnattede 2 nætter i september 2019
8/10 Udmærket
cheongseng
9. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice stay
cheongseng
Overnattede 1 nat i september 2019
8/10 Udmærket
Aik
13. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great value hotel
Aik
Overnattede 2 nætter i august 2019
6/10 Okay
martin
12. aug. 2019
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
rateing overvalue!
martin
Overnattede 1 nat i august 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste med familie og småbørn
11. aug. 2019
Synes godt om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2019
6/10 Okay
Peng Hwa
21. jul. 2019
Peng Hwa
Overnattede 1 nat i juli 2019
10/10 Fremragende
Nafisa
13. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very good
Nafisa
Overnattede 1 nat i juni 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie og småbørn
11. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
10. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2017
2/10 Forfærdeligt
Vince
Rejste med familie
8. jun. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vince
Overnattede 1 nat i juni 2019