Billedgalleri for Hotel Baba Haveli





Anmeldelser
7,6 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 1 ud af 1 værelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Tv
Loftsventilator
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

Jaipur Marriott Hotel
Durgapura
- Boblebad
- Spa
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
9.0 ud af 10, Fremragende, 583 anmeldelser
Prisen er 490 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
12. okt. - 13. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området
Hotel Baba Haveli befinder sig i Jaipur i det historiske kvarter og tæt på lufthavnen. Bypaladset og Central Museum er nogle af de kulturelle seværdigheder, mens nogle af områdets andre seværdigheder inkluderer Hawa Mahal og Minareten, der når himlen. Swargasuli Tårn og Birla Planetarium er også et besøg værd.

66 A, Sanjay Colony, RPA Road, Nehru Na, Jaipur, Rajasthan, 302003
Hvad ligger i nærheden?
- M.I. Road - 4 min. kørsel - 3.5 km
- Ajmer Road - 4 min. kørsel - 3.5 km
- Nahargarh Fort (Tigerfortet) - 5 min. kørsel - 3.9 km
- Bypaladset - 5 min. kørsel - 5.0 km
- Hawa Mahal - 6 min. kørsel - 5.3 km
Sådan kommer du rundt
Restauranter
- Kanha - 2 min. kørsel
- Taikhana Bar and Restaurant - 3 min. kørsel
- Jaipur Local - 15 min. gang
- Tipsy Restaurant - 15 min. gang
- Café Coffee Day - 4 min. kørsel
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur
Red Fox by Lemon Tree Hotels, Jaipur
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
6.6 ud af 10, 74 anmeldelser
Prisen er 260 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
21. okt. - 22. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lokale morgenmadsretter: 100 INR for voksne og 100 INR for børn (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Reservationer er påkrævet for spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Baba Haveli
Baba Haveli Jaipur
Hotel Baba Haveli
Hotel Baba Haveli Jaipur
Baba Haveli Jaipur
Baba Haveli Hotel
Hotel Baba Haveli Hotel
Hotel Baba Haveli Jaipur
Hotel Baba Haveli Hotel Jaipur
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Hotel Baba Haveli
7,6
Godt
8,0
Rengøring
6,2
Området
8,0
Service og personale
7,8
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
29. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i januar 2019
4/10 Dårligt
Prakash
25. mar. 2019
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Baba Haveli Hotel Jaipur experience
Prakash
Overnattede 7 nætter i marts 2019
6/10 Okay
Yoshitaka
3. dec. 2018
Synes ikke om: Værelsets komfort
Hotels.com情報と現地対応の相違
Yoshitaka
Overnattede 7 nætter i november 2018
2/10 Forfærdeligt
Jordan, London
13. feb. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Avoid like the plague unless completely broke
Jordan
Overnattede 2 nætter i februar 2018
10/10 Fremragende
alexandre
6. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente!
alexandre
Overnattede 2 nætter i januar 2018
10/10 Fremragende
Sandeep
31. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sandeep
Overnattede 1 nat i december 2017
10/10 Fremragende
Elizabeth
13. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice friendly Hotel
Elizabeth
6/10 Okay
Verificeret rejsende
17. jan. 2017
Synes godt om: Service og personale
Nice hotel in very inconvenient location
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Ebba
11. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Really good place, awesome owners.
Ebba
10/10 Fremragende
Tara , Brisbane, Australia
28. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastic value for money family hotel
Tara
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
5. apr. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice place with friendly staff
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
mohamed, UK
14. feb. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Extreme value for money
mohamed
6/10 Okay
Verificeret rejsende
22. dec. 2014
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
salim, uk
22. nov. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
excellent
salim
6/10 Okay
Srinidhi, Bangalore
21. okt. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Baba Haveli,. Heritage Style,... budget Acco
Srinidhi
8/10 Udmærket
Saurabh, New Delhi
22. aug. 2014
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overall Good Experience- Eat joints are very far
Saurabh
8/10 Udmærket
Nanda, Gurgaon
29. jul. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Nice homely atmosphere..n ambience
Nanda
10/10 Fremragende
anik, France
26. feb. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hôtes très accueillants
anik
8/10 Udmærket
Rlipset, USA
31. dec. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Friendliest Staff in India
Rlipset
4/10 Dårligt
Sarika, Delhi
8. nov. 2013
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very discomforting to forcefully eat at dininghall
Sarika
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
20. jan. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
17. jan. 2013
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel Baba Haveli
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
30. dec. 2012
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great honest service
Verificeret rejsende
6/10 Okay
XYZ
29. dec. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
XYZ
10/10 Fremragende
Meriyn Rees
23. dec. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort