Acacia Inn
Dette hotel i centrum med forbindelse til konferencecenteret befinder sig i Jaipur og indeholder gratis parkering
Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
Højdepunkter
Pejs
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Loftsventilator
Sovesofa
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Pejs
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Loftsventilator
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

218 Opposite All India Radio Station, Near Ganpati Plaza, M I Road, Jaipur, Rajasthan, 302001
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Albana Haveli
Albana Haveli
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Rengøring
8.0 ud af 10, Alletiders, 2 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: Mellem 150 og 150 INR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 800 INR pr. køretøj (retur)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Acacia Inn
Acacia Inn Jaipur
Acacia Jaipur
Acacia Inn Hotel
Acacia Inn Jaipur
Acacia Inn Hotel Jaipur
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Acacia Inn
Anmeldelser
6,0
6,8/10
Rengøring
6,6/10
Service og personale
6,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
31. jan. 2015
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
6/10 Okay
Verificeret rejsende
28. sep. 2013
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Kumar
15. aug. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
bad experience with the hotel
Kumar
Overnattede 1 nat i august 2017
2/10 Forfærdeligt
Amberly R.
27. jan. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Terrible experience!
Amberly R.
8/10 Udmærket
Joyraj, Imphal, Manipur
17. jul. 2015
Small and Sweet!
Joyraj
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
20. maj 2015
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
20. apr. 2015
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
Venkatesh
12. feb. 2015
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Venkatesh
2/10 Forfærdeligt
Sarma, washington D.C
9. feb. 2015
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not worth the money
Sarma
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
3. feb. 2015
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not same as photos
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Yaw, UK
1. feb. 2015
Synes godt om: Service og personale
Friendly staff, not like pics, 6.5/10
Yaw
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
13. okt. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Facilities are good
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Smartsuesh, Mathura
4. okt. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great Locaton
Smartsuesh
6/10 Okay
John, AUS
3. sep. 2014
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mediocre at best
John
6/10 Okay
Matias, Mendoza
2. maj 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good location and friendly staff.
Matias
4/10 Dårligt
Camber Carpenter, New York City
10. feb. 2014
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Acid water
Camber Carpenter
8/10 Udmærket
yuya, Japan
12. dec. 2013
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ジャイプールの中ではわりと快適なホテル
yuya
8/10 Udmærket
RajivGupta, New Delhi
4. dec. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastic Hotel
RajivGupta
8/10 Udmærket
anthony, USA
3. nov. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good hotel on busy main street
anthony
6/10 Okay
Daniel, Trichy, Tamil Nadu
28. sep. 2013
Good Service
Daniel
10/10 Fremragende
Massimo, Praga
25. sep. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vicinisso alla stazione ferroviaria
Massimo
10/10 Fremragende
Rudy, Thailand
23. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
excellent place in the middle of the city
Rudy
8/10 Udmærket
Siddashora, Udaipur
18. jul. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort