Majura Hotel
Hotel med gratis morgenmad og et dampbad i Izmir
Billedgalleri for Majura Hotel





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse

Standardværelse
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Kaffe-/temaskine
Minibar
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Superior-værelse

Superior-værelse
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Kaffe-/temaskine
Minibar
Gratis mineralvand på flaske
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
Højdepunkter
Separat siddeområde
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LCD-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
Kaffe-/temaskine
Minibar
Du vil muligvis også kunne lide

Restway Hotel
Çiğli
- Gratis Wi-Fi
- Rengøring
- Døgnåben reception
- Lydisolerede værelser
8.2 ud af 10, Alletiders, 81 anmeldelser
Prisen er 448 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
29. nov. - 30. nov.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

6514 Sk. No:10, A Mavisehir Karsiyaka, Izmir, Izmir, 35550
Om overnatningsstedet
Majura Hotel
Lignende overnatningssteder

Marlen Hotel Mavisehir
Marlen Hotel Mavisehir
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
7.0 ud af 10, Godt, 36 anmeldelser
Prisen er 411 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
24. nov. - 25. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets registreringsnummer 18109
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den samlede pris for ophold den 24. december inkluderer et gebyr for en obligatorisk gallamiddag juleaften
Den samlede pris for ophold den 31. december inkluderer et gebyr for en obligatorisk gallamiddag nytårsaften
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Elara Hotel Izmir
Elara Izmir
Elara Hotel
Majura Hotel
Majura Hotel Hotel
Majura Hotel Izmir
Majura Hotel Hotel Izmir
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Majura Hotel
Anmeldelser
8,4
Alletiders
8,8/10
Rengøring
8,6/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
8,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
18. sep. 2019
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
30. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt og ren hotel
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2018
8/10 Udmærket
Metin
Forretningsrejsende
21. jun. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Metin
Overnattede 3 nætter i juni 2020
10/10 Fremragende
Ziya
15. jun. 2020
Ziya
Overnattede 2 nætter i juni 2020
8/10 Udmærket
Atakan
29. mar. 2020
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Atakan
Overnattede 1 nat i marts 2020
8/10 Udmærket
Cemal
22. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cemal
Overnattede 3 nætter i marts 2020
10/10 Fremragende
Burç
Rejste med familie, Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
9. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Burç
Overnattede 2 nætter i marts 2020
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
5. mar. 2020
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
Alben
4. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alben
Overnattede 6 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
Dicle
Rejste med familie, Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
2. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dicle
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Dave, Stourbridge
Forretningsrejsende
29. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dave
Overnattede 1 nat i februar 2020
6/10 Okay
Verificeret rejsende
29. feb. 2020
Synes godt om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i februar 2020
8/10 Udmærket
Nilgun
Rejste med familie
28. feb. 2020
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nilgun
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Yigit
24. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yigit
Overnattede 2 nætter i februar 2020
4/10 Dårligt
Burcu
Forretningsrejsende
22. feb. 2020
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Burcu
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
17. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i februar 2020
6/10 Okay
Batuhan
15. feb. 2020
Batuhan
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Katharina
Rejste i en gruppe
12. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wochenendtripp
Katharina
Overnattede 2 nætter i februar 2020
10/10 Fremragende
Cagri
12. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cagri
Overnattede 1 nat i februar 2020
8/10 Udmærket
Nasuf
Rejste med familie
2. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nasuf
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Tracy
1. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tracy
Overnattede 1 nat i januar 2020
6/10 Okay
AHMET
Forretningsrejsende
30. jan. 2020
AHMET
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Alben
Forretningsrejsende
13. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Alben
Overnattede 1 nat i januar 2020
10/10 Fremragende
Gülten
5. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gülten
Overnattede 1 nat i december 2019
10/10 Fremragende
BARIS
4. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BARIS
Overnattede 1 nat i januar 2020

















