Solterrasse

Anmeldelser af Klas Hotel

4 out of 5
Klas Hotel
Harikzedeler Sok 48 Laleli, Istanbul, Istanbul

Anmeldelser

7,0

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 60 af i alt 304 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 112 af i alt 304 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 73 af i alt 304 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 31 af i alt 304 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 28 af i alt 304 anmeldelser" "

7,4/10

Rengøring

7,4/10

Service og personale

5,8/10

Faciliteter

7,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

5,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Ok
Spillet meget høj musik i restauranterne i nærheden, kunne ikke sove på grund af det, ellers ok
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra Front Office Team den 2. okt. 2019
Dear Guest , Thank you for your stay with us , appriciate being constructive in your comment we took carefully note of all and next visit you will find them not repeating. Hope to host you again. Best Regard

10/10 Fremragende

Farrokh

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
It was a very nice experience. A very clean place. very service-minded staff. The only con was that my room had just window to a street with a very crowded restaurant with a lot of noise. The hotel staff tried to remind them of their noise, didn't work, and at last they changed our room.
Overnattede 9 nætter i oktober 2018
Svar fra Klas Hotel Team den 25. dec. 2018
Dear Guest , Thank you for your comment and assistance us regarding our services . Your opinions are very important to us for all our service improvements and for all potential guests. Thanks&Regards,

10/10 Fremragende

Abdelelah H

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2018
Svar fra Klas Hotel Team den 17. jul. 2018
Dear Guest , Thanks for your stay at Klas Hotel . Many thanks also for your review . Thanks&Regards, Klas Hotel Team

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ikke pengene værd
Hotellets beskrivelse of værelses beskrivelser passer overhoved ikke med det du får. Du bliver snydt. Personallet forstår ikke engelsk.
Overnattede 7 nætter i juli 2017

8/10 Udmærket

Hans Mose, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fine hotel and very central
I did not have much time to stay in the hotel. But everyrhing worked out Great for what I needed. The area og the hotel is very Good with only short distances to basars and the blue mosque.

8/10 Udmærket

Karina, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God aircondition
Hotellet var et meget fint sted. Lækker indretning og skøn tagterrasse. Det bedste var at rummet havde en dejlig temperatur, og aircondition virkede, så vi ikke var ved at omkomme af varme siden der var 30+ udenfor. morgenmaden var også god, og der var stor udvalg. Det eneste negative var at min seng var i stykke, så det ene hjørne var skævt ret meget. Løsningen fra hotellets handyman var at vende sengen, så det var skævt nede ved mine fødder i stedet for ved mit hovedet. Men gav mig stadig følelsen af et par sejlende nætter. men overlevede dog :)

10/10 Fremragende

Familien Laugesen

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
tæt på seværdighederne
Godt hotel med perfekt beliggenhed i forhold til serværdighederne. Det var nemt at tage sporvognen rundt når vi blev trætte i benene. Desværre var vandet i poolen ikke varmt nok til at bade i. God morgenmad med mange valgmuligheder. Personalet på hotellet var særdels hjælpsomme.

6/10 Okay

Jane

Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Kan ikke anbefales hvis man har parfumeallergi - alle arealer er rengjort med meget parfumeret midler. Meget små værelser i forhold til at hotellet har 4 stjerner.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel med dejlig pool i roligt område
Hotellets standardværelser er meget små, men kvaliteten er høj. Der er dog ikke pejs på værelserne, som der står i beskrivelsen af hotellet, men hvem savner det? Morgenmadsbuffeten er fin med stort udvalg. Det meste af personalet taler rimeligt engelsk og er flinke til at hjælpe. Den bedste feature er uden sammenligning pool-området på taget, som virkelig kommer til sin ret i sommervarmen. det er dejligt at kunne blive kølet af sidst på dagen efter ture rundt i byen. Et minus er dog høj musik ved poolområdet. Beliggenheden er udmærket med kort distance til bla. basarerne, Sultanahmet og flere af moskeerne. Sporvognen, som er det bedste transportmiddel i byen, standser tæt på hotellet, nemlig ved universitetet. Alt i alt et udmærket hotel, hvor man også er forskånet for trafikstøj.

10/10 Fremragende

Lene Ebbe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt Hotel, ligger godt ud til en rolig gade. Morgenmaden god. Desværre var poolen på tag terrassen ikke åben da vi var der sidst i Maj, det ville jeg gerne have vist på forhånd.

6/10 Okay

Britt, København

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Okay
Det var okay hotel. Der var stort set det jeg havde behov for. Der manglede dog nogle knager til håndklæder inde ved toilettet - og en skraldespand på værelset. Derudover var der tegn på vandskader på tapetet - og gulvtæppet kunne måske godt trænge til at blive renset.

8/10 Udmærket

Henrik, Aalborg

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Friendly staff and very good location
Et meget godt hotel til pengene. Meget venligt personale, super beliggenhed, udmærket værelse med internet og udmærket morgenmadsbuffet. Kan absolut anbefales - og til prisen helt enestående!

8/10 Udmærket

Nadia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel Klas
Pænt og rent hotel med en rigtig god morgenmadsbuffet. Svimmingpool området er noget af det bedste. Nyistandsat og slet ikke som på billederne. Værelserne er små, men hyggelige. Det eneste negative er nok deres senge. Madressen og tæpperne er meget ru. Så meget, at jeg brugte lagnet som dyne. Ellers et meget tilfredsstillende hotel til prisen og

6/10 Okay

Jacob, Odense

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Klas Hotel, Istanbul
Ganske udmærket hotel. Morgenbuffeten er ikke noget at prale af, men der er til gengæld masser af lækker frugt til. Værelserne er ikke som beskrevet på hjemmesiden. Der er i modsætning til beskrivelsen IKKE: pejs, altan/balkon, tøfler, justerbar comfortmadras. Ikke alle værelser har vindue ud af bygningen. Vores havde vindue ind til en lukket opgang i hotellets midte. Receptionspersonalet taler ikke/kun meget lidt engelsk og det var stort set umuligt at ommunikere med dem. Da vi påpegede manglerne på hotellets værelse i forhold til beskrivelsen til hotellets ledelse, blev vi spist af med en meget uhøflig besked om, at det var vores eget problem og vi måtte ringe til bookingfirmaet. -for egen regning. Beliggenheden er til gengæld i top. Kvarteret er roligt. Der er masser af restauranter og cafeer til fornuftig pris og man kan til fods komme til den nærmeste sporvogn på 5 minutter og til fods til centrum (paladset og de store moskeer) på 25 miutter. Den store bazaar ligger 15 minutters gang fra hotellet. Der er en rigtig lækker terrasse med pool på taget. Alt i alt et godt hotel. Men forvent ikke det, der står på hotellets egen hjemmeside.

10/10 Fremragende

MEHDI

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i januar 2024

4/10 Dårligt

Lyes

Overnattede 1 nat i november 2023

2/10 Forfærdeligt

Kadir

Hervorragend
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Sena Sağtan den 2. okt. 2023
Dear Kadir,Thank you for the great review of our hotel!Your appreciation is invaluable to all our employees and always motivates us to provide better service.We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you to provide you the best Turkish hospitality here at Klas Hotel Istanbul.Best Regards,Guest RelationsSena SağtanBest Regards,

8/10 Udmærket

Holger

Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Guest Relations den 24. jul. 2023
What a lovely incentive feedback from you. As Klas Hotel we are all proud to hear and ofcourse would like to keep high everlasting. With your valuable feedback we are taking into consideration and sharing it with our responsible Departments. Thanks againg for allowing your time to add a review. Waiting you back soon,with Love!

10/10 Fremragende

Yassine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juni 2023
Svar fra Guest Relations den 30. jun. 2023
Thanks for your feedback.

2/10 Forfærdeligt

Lilian

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Everything was bad!
A very very vad experience, the air conditioning wasn’t working. The pool wasn’t open and the staff couldn’t help us. We wanted to check out the same day but the hotel wouldn’t accept a refund.
Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra Guest Relations den 16. jun. 2023
Dear Lilian,First of all, thank you for your comment. Firstly, our pool in our hotel is open for use. we only close on rainy days due to weather conditions. Secondly, there is an air conditioning failure in our hotel for the time being and our hotel is still dealing with this issue. And lastly, our staff show the necessary dedication by helping each guest in every way. Cancellation or refund policy in online sales belongs to the site you booked, not to our hotel.Thanks

10/10 Fremragende

Elizabeth

Overnattede 3 nætter i juni 2023
Svar fra hotel managment den 6. jul. 2023
Thanks for your feedback.

4/10 Dårligt

Andrew

Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra Guest Relations den 15. jun. 2023
Thanks you very much for fedback.

4/10 Dårligt

Steven

Rejste med familie
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Good & bad
Hotel is definitely not a Four star hotel. Pleasantly surprised by the standard and cleanliness of the bedroom, although the A/C didn’t work. Breakfast has to be one of the worst ever, swimming pool was closed and we were informed that it doesn’t open until 10.30am When it did eventually open, it was dirty with bird droppings in and around the pool area, a bar area with almost nothing available! I contacted the hotel on 3 separate occasions to arrange taxi transfers to & from the airport without any response. Shocking customer service.
Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra Guest Relations den 13. jun. 2023
Dear Guest,We are sad to hear that you had a missing good service in our Hotel.We promise to be better in serving and hope to get a chance to make you forget that.We are looking forward to seeing you again.

4/10 Dårligt

HAFID

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rien
Svar fra hotel managment den 7. jan. 2023
Dear Guest , Thank you for your stay with us , appriciate being constructive in your comment we took carefully note of all and next visit you will find them not repeating. Hope to host you again. Sincerely Zuhal

8/10 Udmærket

Sylwia

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Beautiful hotel
Nice hotel, only 10min walking from the Blue Mosk Beautiful and clean the only thing i was disappointed was that we received a twin room not a double as i booked. Apart of this highly recommended
Overnattede 2 nætter i november 2022
Svar fra sales manager den 22. dec. 2022
Dear guest,Thank you for your nice comments and we would like to welcome you again.Sincerely Zuhal

6/10 Okay

Adel

Rejste med familie
Overnattede 1 nat i august 2022

6/10 Okay

Alma

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr gute Lage, aber ....
Das Personal war sehr hilfsberelt, die Lage des Hotels ist sehr gut, die Sauberkeit der Zimmer müsste verbessert werden, leider entsorgen Gäste ihren Müll vor der Zimmertüre, im Stiegenhaus oder im Lift, somit liegt im ganzen Hotel Müll herum
Overnattede 6 nætter i august 2022

6/10 Okay

Heikki

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Small rooms at floor 1A
Floor 1A roomhight was way too low for tall(184cm) man. In the shower I had to bend get lower to wash my hair. Room was very small but for 4 nights it was okay.
Overnattede 4 nætter i juli 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2022

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juni 2022

4/10 Dårligt

said

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i juni 2022

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
À fuir!!!
Hôtel à fuir !!!!!! Pas du tout un hôtel 4 étoiles , il ne mérite à peine 1 ou 2 étoiles. Chambre trop sombre très très très petite. Lit collé au mur et pieds sous la fenêtre si vous êtes grand de taille ca va être problèmatique. Niveau propreté médiocre; odeur bizarre dans la chambre et couloir. Lit pas confortable. Et cerise sur le gateau personnel désagréable et un petit-déjeuner dans un sous sol sombre. Heureusement que les agents Hotels.com ont procédé au relogement et ont été là pour améliorer le séjour. Changement d'hôtel et tout est beaucoup mieux. Conclusion, Klas hôtel pas classe du tout, à fuir!!! Merci hotels.com pour votre écoute et votre aide.
Overnattede 5 nætter i juni 2022

4/10 Dårligt

Mounir

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i juni 2022

6/10 Okay

Marko

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
No water, room floor and corridor very unclean
Overnattede 2 nætter i maj 2022

6/10 Okay

Özlem

Overnattede 4 nætter i april 2022

8/10 Udmærket

Semra

Overnattede 4 nætter i marts 2022

8/10 Udmærket

hamid

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
primaaa👍
Overnattede 5 nætter i januar 2022

6/10 Okay

Chadia

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
C'est un établissement qui merite un rafraîchissement mais aussi des renovations car je pense que dans les chambres il y a eu des antécédents infiltrations d'eau personnellement je l'ai réservé parce que il y a la piscine mais je déconseille fortement piscine grosssss soucis de propreté, et troppppppp petite Le petite déjeuner est un revoir Décevant
Overnattede 11 nætter i august 2021

2/10 Forfærdeligt

Ayad

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Les chambres ne sont pas comme sur les photos.
Overnattede 8 nætter i august 2021

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i august 2021

10/10 Fremragende

KHECHFE

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i juli 2021

2/10 Forfærdeligt

Faridun

Overnattede 7 nætter i maj 2021
Svar fra Klas Hotel den 12. jun. 2021
Dear Guest Thanks for coment

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Every thing was excelent except the internet it was poor and unstable
Overnattede 4 nætter i maj 2021
Svar fra Klas Hotel Team den 9. jun. 2021
Dear Guest, Your comments are important to us, we will try to improve

4/10 Dårligt

Saida

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i april 2021
Svar fra Klas Hotel Team den 20. apr. 2021
Dear Guest, We apologize for any inconvenience you have experienced in your accommodation. We strive to do better for you.

2/10 Forfærdeligt

Mahamat

Rejste med familie
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2021
Svar fra Klas Hotel Team den 13. apr. 2021
ok

10/10 Fremragende

Magomed

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i marts 2021
Svar fra Klas Hotel Team den 3. apr. 2021
thank you

10/10 Fremragende

Nabil

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 15 nætter i november 2020
Svar fra Klas Hotel Team den 11. dec. 2020
Dear Nabil , Thank you for choosing us for accommodation. We are also happy that you left our hotel happy and had a nice time. We hope to see you again. Best Regard

8/10 Udmærket

Karwan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Staff very friendly and good location .
Overnattede 3 nætter i oktober 2020
Svar fra Klas Hotel Team den 27. okt. 2020
Dear Guest, Your feedback is important to us. Thank you for choosing us to stay. See you again. Best Regard

8/10 Udmærket

Mahmud

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 2 nætter i oktober 2020
Svar fra Klas Hotel Team den 25. okt. 2020
Dear Guest, Your comments are important to us. Thank you for staying with us. See you again. Best Regard

2/10 Forfærdeligt

Osama

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Don’t book during Covid
Klas hotel was closed for Covid. There selling the rooms and placing us in the hotel next door which doesn’t have the same facilities or quality of what I booked. When I requested a refund it was refused and it is still ongoing.
Overnattede 5 nætter i august 2020
Svar fra Klas Hotel Team den 2. sep. 2020
Dear Misaafir, When you came to the hotel, we explained the situation to you and showed you where you will stay and you accepted it. We apologize for this inconvenience. We will show the necessary importance in your next stay.