Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Jusandi





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 6.601 kr.
6. aug. - 7. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Panorama-villa - 1 soveværelse - ikke-ryger - privat pool

Panorama-villa - 1 soveværelse - ikke-ryger - privat pool
Højdepunkter
Have
Lydisolering
Privat pool
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Premium-sengetøj
Dundyne
Indlæs alle billeder af Villa - 1 soveværelse - ikke-ryger - privat pool

Villa - 1 soveværelse - ikke-ryger - privat pool
Højdepunkter
Have
Lydisolering
Privat pool
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Premium-sengetøj
Dundyne
Indlæs alle billeder af Villa - 2 soveværelser - ikke-ryger - privat pool

Villa - 2 soveværelser - ikke-ryger - privat pool
Højdepunkter
Have
Lydisolering
Privat pool
Aircondition
Køleskab
Minibar med gratis produkter
Premium-sengetøj
Dundyne
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

470 Fukai, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0451
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

ANA InterContinental Ishigaki Resort by IHG
ANA InterContinental Ishigaki Resort by IHG
- Pool
- Børnepool
- Vandrutsjebane
- Gratis Wi-Fi
9.2 ud af 10, Fremragende, 1.010 anmeldelser
Prisen er 3.110 kr.
18. aug. - 19. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for komplet morgenmad: 3850 JPY pr. person (cirkapriser)
- Arrangeret aftensmåltid: 17600 JPY
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og røgalarm
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
JUSANDI Hotel Ishigaki Island
JUSANDI Hotel
JUSANDI Ishigaki Island
JUSANDI
JUSANDI Hotel Ishigaki
JUSANDI Ishigaki
JUSANDI Hotel
JUSANDI Ishigaki
JUSANDI Hotel Ishigaki
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Jusandi
Anmeldelser
10
Enestående
9,8/10
Rengøring
10/10
Service og personale
9,4/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
6. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i maj 2022
10/10 Fremragende
TAKEHIRO
22. feb. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TAKEHIRO
Overnattede 2 nætter i februar 2022
10/10 Fremragende
MASAYA
Rejste med familie
6. jul. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MASAYA
Overnattede 1 nat i juni 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
4. aug. 2020
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i juli 2020
10/10 Fremragende
TAKESHI
15. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TAKESHI
Overnattede 1 nat i juli 2020
10/10 Fremragende
Mark, Tallinn
13. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mark
Overnattede 2 nætter i januar 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner
14. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2018
10/10 Fremragende
ゆでたまご, 大阪人
28. maj 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
最高のホテル
ゆでたまご
Overnattede 1 nat i maj 2018
8/10 Udmærket
BS, HK
20. feb. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Very relaxing but not easy to find
BS
Overnattede 3 nætter i februar 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
30. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i december 2017
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
9. jul. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
石垣島のとても素晴らしいホテル
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juli 2017
10/10 Fremragende
gil, tokyo
20. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
楽園に浸りました!
gil
10/10 Fremragende
s
14. jul. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort