Billedgalleri for Hotel Tulip Ishigakijima





Anmeldelser
7,8 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - ikke-ryger (Semi-Double Bed x1)

Værelse - ikke-ryger (Semi-Double Bed x1)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Satellit-tv
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Satellit-tv
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Traditionelt værelse - ikke-ryger

Traditionelt værelse - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Satellit-tv
Skrivebord
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

1-3-5 Yashima-cho, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0011
Om overnatningsstedet
Hotel Tulip Ishigakijima
Lignende overnatningssteder

Nest Hotel Ishigaki Maesato Beach
Nest Hotel Ishigaki Maesato Beach
- Pool
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
7.8 ud af 10, Godt, 75 anmeldelser
Prisen er 354 kr.
5. nov. - 6. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 880 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Tulip Ishigakijima
Tulip Ishigakijima
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki, Japan - Okinawa Prefecture
Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Japan - Okinawa Prefecture
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel Ishigaki
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Tulip Ishigakijima
Anmeldelser
7,8
Godt
8,2/10
Rengøring
7,8/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
7,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
16. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Stu
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stu
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
HIROYUKI
Rejste med partner
20. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
HIROYUKI
Overnattede 2 nætter i august 2024
8/10 Udmærket
Kazuhiro
29. maj 2023
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Kazuhiro
Overnattede 1 nat i maj 2023
6/10 Okay
toyohito
2. maj 2023
toyohito
Overnattede 2 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Al
Forretningsrejsende
21. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Al
Overnattede 2 nætter i april 2023
8/10 Udmærket
Izumi
Rejste i en gruppe
11. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Izumi
Overnattede 2 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
Chihira
18. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chihira
Overnattede 3 nætter i marts 2023
6/10 Okay
KIYOSHI
28. jun. 2022
KIYOSHI
Overnattede 2 nætter i juni 2022
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Rejste med familie
25. apr. 2022
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
工事中なら先に言え
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i april 2022
8/10 Udmærket
DAISUKE
23. mar. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DAISUKE
Overnattede 3 nætter i marts 2022
4/10 Dårligt
SHUKO
7. maj 2021
SHUKO
Overnattede 3 nætter i maj 2021
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
15. apr. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2021
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
29. mar. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
利用しやすい場所
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2021
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Rejste med familie
29. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i februar 2020
6/10 Okay
ATSUSHI
Forretningsrejsende
28. jan. 2020
ATSUSHI
Overnattede 1 nat i januar 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
16. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
空港送迎あり
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2019
10/10 Fremragende
KOTARO
Forretningsrejsende
14. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
出張利用に最適
KOTARO
Overnattede 5 nætter i november 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
7. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i september 2019
10/10 Fremragende
Azusa
29. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Azusa
Overnattede 3 nætter i september 2019
8/10 Udmærket
Man Kuen
20. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Man Kuen
Overnattede 3 nætter i september 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med partner
19. sep. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2019
8/10 Udmærket
take
Rejste med familie
5. aug. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
take
Overnattede 2 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
SHIMO, 奈良
Rejste med partner
7. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHIMO
Overnattede 3 nætter i juni 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
14. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2019