Three Inn

2.5-stjernet overnatningssted
Gæstehus med en tagterrasse i nærheden af Hulhumale Strand

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Three Inn

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - havudsigt | Udsigt fra balkon
Internationale retter
Familieværelse til 3 personer | Udsigt fra balkon
Overnatningsstedets facade
Reception

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængelig
  • Roomservice
  • Vaskeri
  • Døgnåben reception
  • Aircondition
  • Rengøring

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - havudsigt

Højdepunkter

Balkon
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
  • 16 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Business-dobbeltværelse

Højdepunkter

Balkon
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
  • 17 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Familieværelse til 3 personer

Højdepunkter

Balkon
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Gratis ekstrasenge
Gratis vugger/barnesenge
Tv
Separat soveværelse
  • 20 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 queensize-seng og 1 enkeltseng

Standardværelse

Højdepunkter

Balkon
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Tv
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Loftsventilator
  • 18 m2
  • Delvis oceanudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 enkeltseng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Nirolhu magu 16, LOT no: 10805, Hulhumalé

Hvad ligger i nærheden?

  • Hulhumalé Centrale Park - 8 min. gang - 0.7 km
  • Hulhumale Strand - 9 min. gang - 0.8 km
  • Hulhumale færgeterminal - 11 min. kørsel - 7.9 km
  • Maldivernes Islamiske Center - 12 min. kørsel - 8.3 km
  • Kurumba Strand - 62 min. kørsel - 11.1 km

Sådan kommer du rundt

  • Malé (MLE-Velana Internationale Lufthavn) - 8 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Cafe Yuvie - ‬3 min. gang
  • ‪Lyre - ‬4 min. gang
  • ‪Foododa - ‬7 min. gang
  • ‪Gloria Jean's Coffees - ‬8 min. gang
  • ‪Coba Cabana Hulhumale’ - ‬2 min. gang

Om overnatningsstedet

Three Inn

Gæstehus i nærheden af Hulhumale Strand
Nær Kurumba Strand og Full Moon Strand ligger Three Inn, som byder på en tagterrasse, et shoppingcenter på stedet og renseri/vaskeservice. Eventyrlystne rejsende vil synes godt om mulighederne for fiskeri hos dette gæstehus. Nyd godt af internationale retter på stedets restaurant. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan desuden nyde godt af et forretningscenter.
Du kan desuden få glæde af fordele som:
  • Kontinental morgenmad (tillægsgebyr), lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) og bagageopbevaring
  • Hjælp med udflugter/billetter, en elevator og et pengeskab i receptionen
  • Røgfrie områder, bryllupsfaciliteter og en døgnåben reception
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Three Inn byder på komfortable faciliteter som pejse og premium-sengetøj samt faciliteter som gratis Wi-Fi og aircondition.
Andre faciliteter på værelserne tæller:
  • Brusere, gratis toiletartikler og hårtørrere
  • 42-tommers tv med Netflix, streamingtjenester og premium-tv-kanaler
  • Balkon, elkedler og loftsventilatorer

Sprog

Kinesisk (mandarin), engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Lufthavnstransport tur-retur døgnet rundt (tillægsgebyr)
  • Transport til områder i nærheden (tillægsgebyr)
  • Kun parkering for motorcykler på stedet

Mad og drikke

  • Kontinental morgenmad tilbydes dagligt fra kl. 07.00 til kl. 09.00 mod et gebyr på 10 USD for voksne og 5 USD for børn
  • En restaurant

Oplevelser

  • Fiskeri
  • Shoppingcenter
  • Tv på fællesarealer

Familievenlige faciliteter

  • Lydisolerede værelser
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Forretningscenter

Udendørs

  • Tagterrasse

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Elevator (dørbredde på 91 centimeter)
  • Handicapvenlig lufthavnstransport

Andet

  • 1 bygning
  • 6 etager
  • Bygget i 2018
  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Hårtørrer
  • Shampoo
  • Sæbe
  • Toiletpapir

Underholdning

  • 42 tommers tv med digitale premium-kanaler
  • Netflix
  • Streamingtjenester

Mad og drikke

  • Begrænset roomservice
  • Elkedel
  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Minibar

Andet

  • Aircondition
  • Loftsventilator
  • Lydisolerede værelser
  • Pejs
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 23.30
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.30
Mulighed for kontaktløs udtjekning

Særlige indtjekningsinstruktioner

Transport til overnatningsstedet foregår via shuttle. Gæster skal kontakte overnatningsstedet inden rejsen via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet med ankomstdetaljerne inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen
Dette overnatningssted opkræver 3.5% for betalinger med kreditkort
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen, hvis du planlægger at ankomme efter kl. 20.30

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Der pålægges en byskat: 6.00 USD pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 2 år.
  • Transport pr. voksen med lufthavnsbus: 20 USD (retur)
  • Transport med lufthavnsbus pr. barn: USD 5 retur fra 2 til 12 år

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for kontinental morgenmad: 10 USD for voksne og 5 USD for børn (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 20 USD pr. værelse (retur)
  • Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 10 USD (retur), (fra 2 til 9 år)
  • Betaling med kreditkort er underlagt et tillægsgebyr på 3.5%

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Gæster, der ikke er vaccineret mod COVID-19, skal bære mundbind på overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Three Inn Hulhumale
Guesthouse Three Inn Hulhumalé
Hulhumalé Three Inn Guesthouse
Three Inn Hulhumalé
Three Hulhumalé
Three
Guesthouse Three Inn
Three Inn Hulhumalé
Three Inn Guesthouse
Three Inn Guesthouse Hulhumalé

Ofte stillede spørgsmål

Er Three Inn et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Three Inn?

Parkering kun for motorcykler.

Hvornår er indtjekning på Three Inn?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 23.30. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på Three Inn?

Udtjekning er kl. 11.30.

Tilbyder Three Inn shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport. Der pålægges et gebyr på 20 USD pr. værelse.

Hvor ligger Three Inn?

Dette gæstehus ligger i hjertet af Hulhumalé, kun 1,1 km fra Hulhumale Strand samt mindre end 5 km fra Gili Lankanfushi Strand og Paradise Island Strand. Derudover ligger Full Moon Strand og Kurumba Strand ca. 10 km derfra.

Anmeldelser af Three Inn

Anmeldelser

6,8
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 4 af i alt 21 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 6 af i alt 21 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 6 af i alt 21 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 3 af i alt 21 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 21 anmeldelser

7,4/10

Rengøring

6,8/10

Service og personale

6,0/10

Faciliteter

7,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

6,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10

Good things. 1. 2-3mins from the beach which was lovely. 2. Staff were nice. 3. Airport shuttle (to and fro) was $20 which was really good. Bad things. 1. Bad Internet service. 2. Food was not nice. Chinese restaurant with no spices and salt. Had to eat in a nearby restaurant with very fine dining. 3. Expedia messed up with communication, so we had originally booked for half board, however, this hotel doesn't offer half board. So glad we did not get half board cos the food was not nice at all (both breakfast-No English breakfast and dinner). 4. For non-Muslims, there is a mosque nearby with the loudest microphone. You can hear the call for prayers everytime especially in the morning around 4.30-5.00am. 5.Noisy guests especially when its time for prayers in the morning around. One was literally shouting loudly early in the morning. 6. Guests were smoking and we could smell it in our room. Called the reception severally before they came to warn the guests. 7. Toilet seat had some stains, the hotel could just change the toilet seat completely as it was very irritating. Bathroom bin was changed but bathroom and toilet were not washed all through our stay. 8. Day trip was scheduled by someone in the hotel, we were taken on a fishing boat, but when we walked around the beach the following day, we found better offers. So would advise anyone to lool around the beach first for better deals. Overall, our trip to Maldives was fun, but just had a couple of hiccups with the hotel.
Overnattede 7 nætter i december 2023

10/10

Good staff with clean hotel
Overnattede 5 nætter i november 2023

6/10

It is near the Beach Area, Restaurant and Shops. What I don't like is that the room they gave me is not the one I have booked and the floor is very noisy.
Overnattede 5 nætter i april 2023

6/10

This property is strategically positioned the biggest challenge is on breakfast they really need to improve on that. Also the rate of responsiveness to client needs is a bit slow!
Overnattede 2 nætter i marts 2023

10/10

Very good place as lovely service staff
Overnattede 4 nætter i januar 2023

8/10

Overnattede 1 nat i januar 2023

10/10

Ubytování splnilo mé očekávání a byl jsem moc spokojen.
Overnattede 2 nætter i december 2022

4/10

There is a huge post on the wall of the only lifter there It states that if a button in the lifter is broken the customer inside it will be fined USD$200! We disliked it. If the same logic applies to the guest room, any existing minor damage in a room will also cause the same problem for the customers. In general, we felt that we were not welcomed there. You can see their cold faces easily.

10/10

Overnattede 1 nat i december 2022

8/10

Overnattede 1 nat i november 2022

8/10

Very nice hotel
Overnattede 1 nat i januar 2020

8/10

整體上可以的,近海灘,交通方便,睡得不錯。
Overnattede 1 nat i april 2019

2/10

Terrible attitude and charge extra fees for weed reason. The staffs are awful,don’t come here if u would like to ruin ur trip.員工態度差極差,華人飯店,當地黑皮膚員工假裝是老闆還兇客人,不要來這裡毀了旅程的興致,極度不推薦,但部分員工也還可以
Overnattede 1 nat i januar 2019

6/10

Small.. But cosy guest house... Breakfast can be better, not " fully -filled " .
Overnattede 1 nat i januar 2019

2/10

今までで最悪の宿でした。 いきなり適当なチェックイン、朝食時間の説明やチェックアウト、その後の送迎の話も無し、無論ウエルカムドリンク、お茶さえも無い。 無料の朝食、8枚切りくらいの食パン2枚、卵リンゴオレンジひとかけら程度。飲み物はオレンジジュースとホットミルクホットコーヒー、お湯のみ 無い方がマシな朝食。 隣の席で使っていたケチャップを頼むと「無い」と言われる 隣の人が貸してくれたのでいけたが、次の日も無いと言われ「あれはチリソースだ」と、言われる。 ホテルマンの挨拶も笑顔も無し、むしろ無視されている。 バスルームの掃除が無く排水溝の水が流れない バスマットも滞在中交換無し 浴室&トイレの換気扇が機能しておらずカビ臭い トイレのあとも勿論臭い。 トイレットペーパーの予備も補充もなく、フロントにもらいに行くと、部屋まで来て紙が無いのを確認してから使いさしの半分くらいのロールを渡された 部屋にティッシュケースはあるのに中身が無く最後まで補充も無し。 天井のシーリングファンは回らない。 プライベートビーチなど無く、ビーチから帰ると足を洗えと言われ、洗ってる間監視されている。 ホテルのせいではないがフルマーレのビーチは綺麗ではない、人口ビーチなので期待しないほうが良い カウントダウンの大晦日の夜、外に出ようとすると 門限があるから出てはいけないとか言い出す。 なんとか外に出してもらい、0:20頃帰ると案の定鍵を掛けられている。ノックして開けてもらい、裏口から入らされる。 24時間対応のロビーはどこに行った? 最終日、夜にいきなりドアをノックされ、フロントに来いと呼び出される。何事かと思うとチェックアウトの時間の確認、19時のフライトなのに11:30チェックアウト、荷物の預かりも断られ、50ドル払えば13時まではいても良いと言い出し、断る! 11:30アウト12:00送迎でさっさと出て行くことにする。 部屋に戻るとまたノックされ、送迎は12:30だと言い出す。ロビーで1時間も待てないと交渉したが譲らない、チェックアウトを12:00にさせる。 チェックアウト時のホテルマンの挨拶も何も無し 送迎に20ドルも払って狭いワゴンに詰め込まれ。 帰りは空港入り口手前で下ろされ歩かされる。 おもてなしの心が全く感じられない。 下手するとモルディブそのものが嫌いになりそうな宿です。
Overnattede 3 nætter i december 2018

6/10

Room is clean but service is not good. Free breakfast is just 2 slices of bread with 1 egg omelette + coffee/tea.
Overnattede 1 nat i november 2018

6/10

Good employees very near to eateries and shuttle provided to an from airport
Overnattede 3 nætter i september 2018

8/10

早餐,只有兩片方包加一隻煎蛋,吃不飽! 最不滿到達後,兩個行李生強搶行李,站在房內不走,就如要你給過保護費後,才肯離開房間! 晚機到達酒店後,櫃檯小姐說已接洽下一程酒店安排我們必須在早上8:00離開房間!但事實是他們為接待下一批8:30到達之新入住住客(房間內的床單枕頭究竟有沒有更換乾淨,留待自己去想像) 看在只住上一晚,連稅後,HK$700(不包US20交通費)三人房的租金下,只能接受 好處是: 非常近海灘! 接待酒店住客的車,是印有酒店標誌!
Overnattede 1 nat i august 2018

4/10

The place is not bad. Reception staff also friendly. However, there are impolite staffs around. On the check out morning a staff knock our door and ask us to go down immediately with a very unfriendly manner. Afterall we waited at lobby for a pretty long time. I do not understand a shutting booking at 8am required us to wait at lobby at 7:30. anyway this is their rule. Even worse is the driver who drive us to the airport on 24th Aug 2018 8am is extremely impolite. The van is a 9 seaters with three rows of seats. We get on the van and sit on the first row, the driver command us to sit at the back without explanation while there was only 6 passengers. He has very bad attitude that make us very uncomfortable. I really don't get it. I remembered we paid US$20 for the service. Finally, there were several staff still smile and friendly.
Overnattede 1 nat i august 2018

6/10

The positives: The hotel is new, has a lift, nicely sized and very clean and confortable rooms that are not too cramped for more than 3 adults in 1 room including a wheelchair (family room) and a good breakfast with a coffee machine (great coffee!) The staff were pleasant and accomodating and the airport shuttle was on time and even flexible. The negatives: The main reason I wouldnt recommend this hotel was because the toilet flush wasn't working properly and at one time the toilet leaked after flushing, flooding half the bathroom. Also, shower gels are provided but no hand soap given in the bathroom. Only two towels were provided though we were three people. Secondly, the check-in process was not very good as the reception staff was not proactive in providing all necessary information for a check-in. I had to prompt her for information on keys and breakfast. It was almost as if she didn't know how to do a check-in. Also, even though my resort had made an arrangement with the hotel for our pickup and transfer to the resort for the next day, the check-in staff had no idea on the timing or what the arrangement was and told me to call the resort to find out from them myself. Coordination should be done by the hotel staff as they need to liaise with each other. Thankfully the subsequent reception staff was more proficient and helpful and was able to give me a pickup time. The hotel would be more recommendable if the first of these two problems are resolved.
Overnattede 1 nat i maj 2018

8/10

設備が全体的に新しくて綺麗、使いやすい。 従業員は親切で、オーナーさんにはダイブショップを紹介してほしいとお願いしたら、当日にもかかわらずすぐにローカルショップを紹介してくれてすぐにダイビングができた。 ただ、ベッドの枕に使用前から髪の毛が数本ついていたのが気になった。
Overnattede 1 nat i februar 2018