Heavens Hotel
Hotel med en døgnåben reception i Hoorn
Billedgalleri for Heavens Hotel





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Comfort-værelse

Comfort-værelse
9,2 ud af 10
Fantastisk
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Varme
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
9,2 ud af 10
Fantastisk
(9 anmeldelser)
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Varme
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Grand-værelse til 4 personer - badekar

Grand-værelse til 4 personer - badekar
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Varme
Tv
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
2 badeværelser
Minibar
Indlæs alle billeder af Business-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng

Business-dobbeltværelse - 1 dobbeltseng
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Varme
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Royal-dobbeltværelse

Royal-dobbeltværelse
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Varme
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kaffe-/temaskine
Indlæs alle billeder af Familieværelse til 4 personer

Familieværelse til 4 personer
Højdepunkter
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Varme
Allergivenligt sengetøj
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kaffe-/temaskine
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Grote Kerk 36, Hoorn, NH, 1621 ET
Om overnatningsstedet
Heavens Hotel
Lignende overnatningssteder

Ysbrantsz Boutique Hotel
Ysbrantsz Boutique Hotel
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Rengøring
9.8 ud af 10, Enestående, 125 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 3.50 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 13 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for nærliggende parkering: 9.50 EUR pr. dag (450 meter væk)
- Gebyr for baby-/barneseng: 10.0 EUR pr. ophold
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Overnatningsstedets registreringsnummer 67679471
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
National vurdering
Dette overnatningssted har ikke en bedømmelse fra turistrådet i Holland. Som en hjælp til vores kunder har vi angivet en bedømmelse baseret på vores bedømmelsessystem.
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Heavens Hotel
9,0
Fantastisk
9,4
Rengøring
9,0
Faciliteter
9,2
Service og personale
8,8
Miljøvenligt
9,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
24. jun. 2025
Overnattede 4 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Lars
Forretningsrejsende
27. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lars
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
thomas
Forretningsrejsende
18. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
thomas
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
thomas
23. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
thomas
Overnattede 2 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
1. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Klasse oplevelse
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Tina
25. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tina
Overnattede 4 nætter i juni 2024
8/10 Udmærket
Kim
Forretningsrejsende
19. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ok, dog umiddelbart svært at være de store rum op.
Kim
Overnattede 1 nat i januar 2024
8/10 Udmærket
Floor
Forretningsrejsende
1. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Floor
Overnattede 2 nætter i september 2025
6/10 Okay
Pascal, Paris
Rejste med partner
27. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Pascal
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Deborah
Rejste med partner
24. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Deborah
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Joseph
22. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Joseph
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Karen
Rejste med partner
17. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter




Karen
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Alan
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
8. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alan
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Keith
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
7. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Keith
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Tina
4. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tina
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
HIROSHI
Forretningsrejsende
18. aug. 2025
HIROSHI
Overnattede 4 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
john
Rejste med partner, Rejste i en gruppe
16. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
john
Overnattede 2 nætter i august 2025
8/10 Udmærket
takashi
Forretningsrejsende
14. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
takashi
Overnattede 11 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Yuki
Forretningsrejsende
7. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yuki
Overnattede 11 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Kenneth
25. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kenneth
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Peter van
Rejste med partner
24. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Peter van
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
HIROSHI
Forretningsrejsende
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HIROSHI
Overnattede 3 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
TAKASHI
Forretningsrejsende
30. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TAKASHI
Overnattede 5 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Trevor
29. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Trevor
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juni 2025








