Familieværelse - 1 queensize-seng med sovesofa | 1 soveværelse, premium-sengetøj, skrivebord, mørklægningsgardiner

Anmeldelser af Mercure Caen Cote de Nacre Herouville Saint Clair

4 out of 5
Mercure Caen Cote de Nacre Herouville Saint Clair
2 Place Boston, Citis, Herouville-Saint-Clair, Calvados

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 113 af i alt 262 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 102 af i alt 262 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 29 af i alt 262 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 11 af i alt 262 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 7 af i alt 262 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

7,8/10

Faciliteter

8,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

6/10 Okay

Carsten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
needs renovation.
The hotel where a bit worn and the fact that the hotel restaurant where closed on a saturday night did not make our stay more plesent. good thing where that it is a pet freindly hotel and it has free parking. breakfirst was ok for the price (15 euros pr person).
Overnattede 1 nat i oktober 2017
Svar fra Jerome FONTAINE den 10. nov. 2017
Dear Carsten, We are sorry that you have not been happy with your stay. When the restaurant is closed we offer starter, main course and dessert served in the restaurant or in your room See you soon Jérome

8/10 Udmærket

Kim Lind, Sunds

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Caen hotel
Godt og dejligt hotel, hotellet ligger dog i et industriområde er er ganske kedelig at opholde sig omkring, men hotellet kan anbefales, en rigtig god re resturant med god mad og god morgenmad.
Svar fra Jerome FONTAINE den 31. okt. 2015
Tak for den store råd, som du har tilbage på vores hotel! Vi er så glad for at du nyder dit ophold og håber at se dig snart. Modtag, fru, sir, vores bedste hilsen

8/10 Udmærket

Christina, Vejle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint rent hotelværelse med mulighed for at lave te og kaffe. Gratis wifi og mulighed for at spise på hotellet. Ligger ikke centralt, men et godt udgangspunkt for ture i området. Separat indhegnet parkeringsplads.
Svar fra Jerome FONTAINE den 31. okt. 2015
Tak for den store råd, som du har tilbage på vores hotel! Vi er så glad for at du nyder dit ophold og håber at se dig snart. Modtag, fru, sir, vores bedste hilsen

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed for udflugter i egen bil
Venligt og hjælpsomt personale.
Svar fra Jerome FONTAINE den 31. okt. 2015
Tak for den store råd, som du har tilbage på vores hotel! Vi er så glad for at du nyder dit ophold og håber at se dig snart. Modtag, fru, sir, vores bedste hilsen

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lettilgængeligt hotel med bil
Ikke særlig charmerende hotel set udefra, men vi ændrede hurtigt mening da vi trådte indenfor. Værelserne rigtig dejlige og restauranten var usædvanlig god.
Svar fra Jerome FONTAINE den 2. jan. 2016
Tak for dine pæne kommentarer

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Yderst tilfredstillende hotel. Der er en OK restaurant i hotellet. Værelserne er meget godt rengjort og dagligt bliver håndklæderne udskiftet - hvis man ønsker dette. Gratis, indhegnet, parkeringsplads. Personalet talte ikke særlig godt engelsk, men nogle af dem gjorde et forsøg. Generelt set var vi meget tilfredse med opholdet og vil til enhver tid opfordre andre til at vælge samme hotel, hvis de skal bo i Caen.
Svar fra Jerome FONTAINE den 26. mar. 2016
Tak for dine kommentarer

10/10 Fremragende

Anthony

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Park bad because of renovation
Overnattede 2 nætter i maj 2024

8/10 Udmærket

Shruti

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Everything was good.
Overnattede 2 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

Leanne

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent breakfast. Hotel currently being renovated. Looking good so far
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Marion, front office manager den 11. maj 2024
Dear Leanne,Thank you very much for your pleasant feedback. We are pleased you enjoyed your stay.We hope to welcome you soon again, Marion, front office manager

4/10 Dårligt

Yannick

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Moyen
Hôtel très mal insonorisé, on entend tout entre une chambre et l'autre, et on entend énormément les gens qui passent dans le couloir. Salle de bains minuscule. Chambres vieillottes, restées dans leur jus, qui auraient bien besoin d'une profonde rénovation. Hôtel en travaux, cela n'a pas été signalé lors de la réservation. En revanche, service au top et accueil impeccable
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Marion, cheffe de réception den 28. feb. 2024
Cher Yannick,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour. Nous sommes désolés si celui-ci n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Toutefois, nous sommes surpris par vos remarques puisque vous avez séjourné dans une chambre justement rénovée de cette année... Nous sommes actuellement en pleine rénovation de toutes nos chambres, notre hall et notre façade extérieur. Mais notre service reste identique.A bientôt,Marion, cheffe de réception

6/10 Okay

David

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Marion, cheffe de réception den 20. feb. 2024
Cher David,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre satisfaction. N'hésitez pas à nous en dire plus afin d'atteindre, lors de votre prochain séjour, un 10/10.A bientôt,Marion, cheffe de réception

10/10 Fremragende

Yoann

Overnattede 1 nat i februar 2024

6/10 Okay

Fouadi

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Moyen
Pas fan de la fontaine d’eau au lieu de bouteille en carton par exemple, chambre sans téléphone…
Overnattede 1 nat i januar 2024

10/10 Fremragende

Tiffany

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Merci pour l'accueil
Overnattede 1 nat i december 2023

2/10 Forfærdeligt

Amandine

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Jean-Yves GUTH, directeur den 18. dec. 2023
Chère Madame COLIN,Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous partager votre ressenti. Nous sommes désolés que votre séjour n’ait pas été à la hauteur de vos attentes. Vous aviez réservé une chambre à deux lits séparés (car il n’y avait plus que ce type de chambre de disponible), et malgré la forte activité de notre hôtel nous avons pu modifier votre réservation vers une chambre à lit double afin de palier à votre déception. Déception, accentuée par le fait qu’en ayant réservé via une agence en ligne, vous ne pouviez bénéficier de vos points de fidélité ALL et du surclassement (d’autant plus que nous étions complets en catégorie supérieur). Notre réceptionniste vous a tout de même accordé le verre de bienvenue. Notre restaurant est en effet fermé les week-end, mais nous proposons une solution de restauration sur place avec des plats servis sous forme de bocaux, que vous avez d’ailleurs commandé. Notre buffet petit-déjeuner lundi matin était, comme vous l’a expliqué notre collaboratrice, complet mais disposé de façon différente par rapport au mardi matin. Malheureusement et malgré nos efforts, nous n’avons pas réussi à atteindre votre satisfaction et en sommes profondément peinés. Pour information, sachez que notre hôtel fait actuellement peau neuve, puisque nous rénovons entièrement nos chambres, nos couloirs et bientôt notre extérieur. En espérant avoir le plaisir de vous faire découvrir le résultat.Sincèrement,Jean-Yves GUTH, directeur

10/10 Fremragende

Véronique

Overnattede 1 nat i november 2023

6/10 Okay

Francine

Forretningsrejsende
Déçue de cet hôtel
Hotel qui meriterait d etre rénové afin de conserver ses 4 etoiles. le tour des fenetres est moisi, il n y a pas de téléphone dans les chambres, pas de mouchoir papier et surtout moquette au sol totalement decrepie.
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Marion, cheffe de réception den 24. nov. 2023
Chère FRANCINE,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre expérience et sommes désolés que vous ayez été déçues par notre hôtel. Sachez que toute la partie hébergement sera entièrement rénovée cette hiver. En espérant avoir le plaisir de vous faire découvrir le résultat,Bien cordialement,Marion

8/10 Udmærket

laurence

Overnattede 1 nat i oktober 2023

10/10 Fremragende

ROLDANO

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
humm ….. je ne reviendrai pas
plein de cars de touristes bruyants petit dej inaccessible vue la foule et la cohue ….
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Marion, cheffe de réception den 11. okt. 2023
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour et sommes désolés quant à votre déception. Nous accueillons en effet des groupes touristiques et parfois lorsqu'ils prennent leur petit-déjeuner en même, cela peut vite devenir bruyant, nous vous l'accordons. Nous espérons que vous aurez le plaisir de découvrir notre buffet petit-déjeuner lors de votre prochain séjour.A bientôt,Marion, cheffe de réception

8/10 Udmærket

David, brentwood

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Faciliteter
Mercure Heuroville-St.Claire staff was great and very helpful. The restaurant was quite good but a very limited menu. Breakfast was excellent! Our room was okay but too hot after the whole hotel AC was turned off. We had no way to just run the fan or open a window. It was also in an industrial area that we will avoid if we return to the Caen area.
Overnattede 3 nætter i september 2023

2/10 Forfærdeligt

Ahmed

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Marion, front office manager den 14. sep. 2023
Dear Ahmed,Please can you tell us more about your disapointment ?We understood that you booked by mistake only one room instead of two but this was solved on spot as we were not full..Waiting for your reply,Sincerely,Marion, front office manager

10/10 Fremragende

Melanie

Overnattede 1 nat i august 2023
Svar fra Marion, cheffe de réception den 14. sep. 2023
Chère Melanie,Merci beaucoup de nous partager votre satisfaction.A très bientôt,Marion, cheffe de réception

8/10 Udmærket

Jean-François

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Transit
Chambre donnant sur le parking, pas vraiment top, sdb un peu datée…Annonce de la fermeture du restaurant à notre arrivée.
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Marion, cheffe de réception den 13. sep. 2023
Cher Jean François,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous partager votre satisfaction. En effet notre restaurant est fermé du vendredi (après le service de midi) jusque dimanche inclus. Nous espérons pouvoir vous en faire profiter lors de votre prochaine venue, d'autant plus que nos chambres vont très bientôt bénéficier d'une rénovation.A bientôt,Marion, cheffe de réception

8/10 Udmærket

bradu

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2023

6/10 Okay

René

Overnattede 1 nat i august 2023

6/10 Okay

Cloe

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very Unclean
We booked the Mercure as they are usually lovely, however this hotel is definitely not worthy of its four stars. The hotel room was spacious but it was filthy. Spiders webs, dead spiders, dirty toilet, mould everywhere in the bathroom on the tiles and green stains on the wall/wallpaper in the room, where product has been poured down it and not cleaned… It is outdated and does not reflect the hotel’s images at all ! Really disappointing and waste of money.
Overnattede 1 nat i august 2023

10/10 Fremragende

paolo

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Molto curato. Collaboratori gentili
Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra Marion, front office manager den 15. aug. 2023
Dear Paolo,Thank you very much for your positive comment and your compliment. See you soon, Marion, front office manager

10/10 Fremragende

Stéphanie

Overnattede 1 nat i juli 2023

10/10 Fremragende

Nasreddine

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2023

8/10 Udmærket

Yann

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
ACCUEIL DU PERSONNEL TRES BIEN MAIS CHAMBRE TRES MAL INSONORISEE ON ENTENDAIT LES CHAMBRES ET LE PASSAGE DANS LE COULOIR AUTANT QUE DEHORS BILAN INSONORISATION ET DECORATION DECEVANTS POUR UN 4 ETOILE PETIT DEJEUNER BIEN MAIS THE EN VRAC DANS DES BOITES DIFFICLE DACCES ET DE MANIPULATION EN PLUS RIEN POUR FERMER LES SACHETS DE THE
Overnattede 2 nætter i maj 2023

10/10 Fremragende

Lucilia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i maj 2023

10/10 Fremragende

Katherine, Berwick

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wonderful stay, pleasant and polite staff
Overnattede 1 nat i maj 2023

10/10 Fremragende

Lea

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Parfait un séjour inoubliable
Overnattede 3 nætter i maj 2023

10/10 Fremragende

Samuel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i maj 2023

10/10 Fremragende

Amy, the woodlands

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very clean and modern. Beds were super comfy and staff was friendly.
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra Marion den 4. apr. 2023
Dear Amy,Thank you very much for your positive feedback and compliment. We will share it with all our team.Sincerely,Marion, front office manager

8/10 Udmærket

Régis

Overnattede 2 nætter i marts 2023

10/10 Fremragende

CORINNE

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2023

8/10 Udmærket

Vanessa

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter

10/10 Fremragende

philippe

Overnattede 1 nat i december 2022

10/10 Fremragende

Adama

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2022

6/10 Okay

Kate

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overpriced. Grumpy receptionist. Strange musty smell throughout hotel. No air con. Restaurant staff were very friendly and accommodating however.
Overnattede 1 nat i august 2022

6/10 Okay

Paul

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i august 2022

10/10 Fremragende

Gianluigi

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i august 2022

8/10 Udmærket

Sarah

Overnattede 2 nætter i august 2022

6/10 Okay

Marine

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Déçu
Pour un hôtel 4 étoiles nous avons été déçu. Au vu de prix de la chambre, avoir une bouilloire qui fuit, une douche qui n'evacue pas l'eau et surtout la seule prise électrique vers le lit qui ne fonctionne pas, nous a grandement embarrassée car ma maman n'a pas pu brancher son appareil contre les apnées la nuit. Nous avons signalé ces problèmes le lendemain et même pas une compensation.. dommage
Overnattede 1 nat i august 2022

2/10 Forfærdeligt

Zahi

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lavabo bouché
Overnattede 2 nætter i august 2022
Svar fra JYG den 11. aug. 2022
Madame Zahi, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour à Hôtel Mercure Caen Côte de Nacre. Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses. Les hôtels Mercure sont désireux de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, votre avis est très précieux. Sachez que notre personnel est à votre écoute 24/24 y compris pour résoudre les petits problèmes techniques De nouveau, nous vous remercions pour vos commentaires et espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour. Dans l’attente de vous accueillir prochainement, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Jean-Yves GUTH DIrecteur

10/10 Fremragende

Belgacem

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
J'ai passé une très bonne nuit j'ai apprécié le calme de votre hôtel
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra La réception den 17. aug. 2022
Monsieur, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hôtel Mercure Caen Côte de Nacre. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Votre satisfaction est la plus belle récompense. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs La réception

10/10 Fremragende

Paul

Overnattede 1 nat i juli 2022

8/10 Udmærket

Gladys

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bien pour un weekend
Habitués des hôtels et de la chaîne Mercure, nous sommes un peu déçus par celui ci, un peu vieillot et dans un environnement pas top Néanmoins, l'accueil, le service, la propreté et les équipements dans la chambre sont à la hauteur du groupe.
Overnattede 1 nat i juli 2022