Avenue du Clos Labédoyère, avenue de la résistance à Harfleur, Harfleur
Anmeldelser
7,4
Godt
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 61 af i alt 331 anmeldelser" "
10 - Fremragende
61
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 164 af i alt 331 anmeldelser" "
8 - Udmærket
164
Bedømmelse på 6 − Okay. 65 af i alt 331 anmeldelser" "
6 - Okay
65
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 24 af i alt 331 anmeldelser" "
4 - Dårligt
24
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 17 af i alt 331 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
17
7,6/10
Rengøring
7,6/10
Service og personale
7,4/10
Faciliteter
7,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
2/10 Forfærdeligt
Ferhan
17. jul. 2020
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ferhan
Overnattede 4 nætter i juli 2020
10/10 Fremragende
Neil, Edlington Doncaster
13. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Friendly and helpful staff good breakfast comfortable bed.
Neil
Overnattede 5 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Cynthia
21. jan. 2024
Cynthia
Overnattede 2 nætter i november 2023
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
11. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i januar 2024
8/10 Udmærket
MARYSE
Forretningsrejsende
26. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MARYSE
Overnattede 1 nat i december 2023
10/10 Fremragende
david
6. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
david
Overnattede 2 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
Gérald
Forretningsrejsende
23. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
C'est toujours un plaisir de revenir dans cet hôtel.
La raison est simple. Un accueil chaleureux et professionnel. Cela dure depuis plusieurs années.
Merci à l'équipe qui est à l'écoute 😉.
Gérald
Overnattede 2 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
didier
21. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
didier
Overnattede 1 nat i november 2023
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
21. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i november 2023
6/10 Okay
Frederic
11. nov. 2023
Frederic
Overnattede 1 nat i november 2023
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
25. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
Laïla
23. okt. 2023
Laïla
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
4/10 Dårligt
krim
Forretningsrejsende
20. okt. 2023
Synes ikke om: Service og personale
krim
Overnattede 1 nat i oktober 2023
8/10 Udmærket
jafire
8. sep. 2023
jafire
Overnattede 1 nat i september 2023
8/10 Udmærket
Mackenson
27. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mackenson
Overnattede 2 nætter i august 2023
8/10 Udmærket
ISABELLE
20. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ISABELLE
Overnattede 1 nat i august 2023
8/10 Udmærket
Manuela
Rejste med familie
14. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles okay, jedoch war es in der Vierer-Wohnung extrem eng!
Manuela
Overnattede 2 nætter i august 2023
10/10 Fremragende
Sambo
Rejste med familie og småbørn
8. aug. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mooie hotel en schoon. Prima hotel
Sambo
Overnattede 1 nat i august 2023
10/10 Fremragende
Gérald
Forretningsrejsende
13. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BB HARFLEUR
Une nouvelle fois, je dois reconnaitre que l'accueil est une qualité de cet hôtel. Merci Alexandra ;-)
Toujours à l'écoute et c'est agréable pour tous clients.
Cela fait 3 ans que je fréquente cet établissement et aucuns regrets.
Gérald
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra La réception den 17. jul. 2023
Bonjour GéraldNous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour au B&B Harfleur 1C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire en l’expression de nos sentiments les meilleurs.
6/10 Okay
Gérard
10. jul. 2023
Synes godt om: Rengøring
Mérite une rénovation tel formule1 rénové
assez cher comparé
Gérard
Overnattede 1 nat i juni 2023
10/10 Fremragende
Geneviève
24. jun. 2023
Geneviève
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra La réception den 17. jul. 2023
Merci beaucoupA bientôt dans notre hôtel.
10/10 Fremragende
Graham
Rejste i en gruppe
18. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Graham
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra La réception den 17. jul. 2023
Merci beaucoup A bientôt dans notre hôtel.
8/10 Udmærket
Claude
17. jun. 2023
Claude
Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra La réception den 17. jul. 2023
Merci beaucoup A bientôt dans notre hôtel.
8/10 Udmærket
Marc
29. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Marc
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra La réception den 17. jul. 2023
Merci beaucoupA bientôt dans notre hôtel.
8/10 Udmærket
Corinne
Rejste med familie
19. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Corinne
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra La réception den 17. jul. 2023
Merci beaucoup A bientôt dans notre hôtel.
8/10 Udmærket
Denis
Rejste med familie
15. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Denis
Overnattede 1 nat i maj 2023
6/10 Okay
Christina
Rejste med familie
4. maj 2023
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Je n’y retournerai pas
Chambre très petite ne correspond pas aux photos.
Manque réellement de travaux. Douche sabot salle de bain minuscule, le lit double collé aux escaliers.
Une planche en guise de sommier matelas tout taché …
La télé au minimum, impossible d’augmenter le volume
Vraiment a revoir !!!
Pour 83€ j’ai eu au même prix un standing au top chez balladin !!!
Christina
Overnattede 1 nat i maj 2023
10/10 Fremragende
José Carlos
1. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
José Carlos
Overnattede 1 nat i april 2023
8/10 Udmærket
Nicole
1. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sejour agreable
Nicole
Overnattede 1 nat i april 2023
10/10 Fremragende
Dylan
14. apr. 2023
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
J'ai tout aimé et sa serait bien d'avoir des volets roulants électriques dans toutes les chambres de l'hôtel parce que il doit avoir beaucoup de personnes qui doivent aimez dormir dans le noir complet pendant leurs séjours à l'hôtel tout comme moi et j'espère que un jour ou l'autre il va avoir des volets roulants électriques dans l'hôtel b&b hôtel le havre Harfleur 1 svp merci d'avance cordialement Mr petithomme Dylan
Dylan
Overnattede 6 nætter i april 2023
10/10 Fremragende
CIETERS
3. feb. 2023
CIETERS
Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra la reception den 7. feb. 2023
Merci beaucoup A bientôt dans notre hôtel.
2/10 Forfærdeligt
Geoffrey
4. jan. 2023
Geoffrey
Overnattede 1 nat i januar 2023
Svar fra la réception den 7. feb. 2023
Merci beaucoup A bientôt dans notre hôtel.
8/10 Udmærket
BRUNO
Forretningsrejsende
25. nov. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BRUNO
Overnattede 1 nat i november 2022
Svar fra la réception den 30. nov. 2022
Bonjour BrunoMerci d'avoir pris le temps d'exprimer votre avis concernant votre séjour au B&B Le Havre Harfleur 1Vos commentaires positifs sont un réel encouragement pour toute l'équipe et nous sommes ravis que votre séjour parmi nous ait été à la hauteur de vos attentes.A très bientôt !
2/10 Forfærdeligt
Camille
13. nov. 2022
Camille
Overnattede 1 nat i november 2022
Svar fra la reception den 16. nov. 2022
Bonjour CamilleNous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes.A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.
8/10 Udmærket
Stéphane
Forretningsrejsende
24. sep. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stéphane
Overnattede 3 nætter i september 2022
Svar fra La réception den 15. okt. 2022
Merci beaucoup StéphaneA bientôt dans notre hôtel.
6/10 Okay
Alessandro
Rejste med familie
21. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
La camera era accogliente e adatta per quattro persone con i due letti per i ragazzi sul soppalco.
La colazione molto scarsa.
La posizione non buona per visitare il centro della città
Alessandro
Overnattede 2 nætter i august 2022
Svar fra la reception den 26. sep. 2022
Ciao Alessandro,Grazie mille per il tuo gentile commento, ci scalda il cuore.La tua opinione sulla nostra colazione è molto importante per noi e i tuoi commenti sono stati inoltrati al nostro ufficio acquisti, che li analizzerà in vista di ulteriori miglioramenti.In attesa di accogliervi nuovamente, vi auguriamo una buona giornata.
4/10 Dårligt
Myriam
7. aug. 2022
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Myriam
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra la reception den 26. sep. 2022
Bonjour MyriamNous avons pris connaissance de votre notation suite à votre séjour dans notre hôtel. Nous regrettons que nos prestations n'aient pas répondu à vos attentes.A l'avenir, n’hésitez surtout pas à nous faire part de vos remarques. Nous attachons beaucoup d'importance aux avis clients, qui nous permettent de toujours améliorer notre qualité. En espérant vous revoir prochainement dans notre hôtel.
6/10 Okay
Yohan
Rejste med familie
2. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring
Ne pas prendre avec un bébé de 1an qui se léve
Rien de fou, c'était une nuit sur notre trajet. Le gros défaut est qu'ils fournissent des lits bébé cassés pour que ça rentre dans leurs petites chambres entre le mur et le lit, du coup si votre petit se lève, le lit ne tient pas..
Yohan
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra la reception den 26. sep. 2022
Bonjour Yohan,Vos appréciations ont retenu toute notre attention et nous vous en remercions. Nous regrettons, par ailleurs, que mon équipe et moi-même n’ayons pas été informés de ces incidents au moment de votre séjour; nous aurions été heureux de vous proposer une alternative afin de vous assurer un séjour réussi.Nous espérons toutefois garder votre confiance et avoir le plaisir de vous accueillir pour un autre séjour au B&B Hôtel Le Havre Harfleur 1.
8/10 Udmærket
Miguel
Forretningsrejsende
26. jul. 2022
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mon séjour à lui même s’est bien passé, car je n’étais jamais dans l’hôtel, je rentrerai juste pour dormir .
Petit déjeuner pas terrible , pas d’eau potable .
Faut acheter une petite bouteille d’eau a 2,60 .
Voilà
Mais on dort bien dans le lit
Miguel
Overnattede 3 nætter i juli 2022
6/10 Okay
Neubert-Bültge
Rejste med familie
25. jul. 2022
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Die Sauberkeit war Katastrophal, ansonsten war es ok.
Neubert-Bültge
Overnattede 1 nat i juli 2022
8/10 Udmærket
Pontus
18. jul. 2022
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pontus
Overnattede 1 nat i juli 2022
8/10 Udmærket
arnaud
3. jul. 2022
arnaud
Overnattede 1 nat i juli 2022
10/10 Fremragende
ERIC
19. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ERIC
Overnattede 1 nat i juni 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
9. jun. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2022
8/10 Udmærket
Caramaschi
Rejste i en gruppe
29. maj 2022
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Caramaschi
Overnattede 3 nætter i maj 2022
8/10 Udmærket
Gérald
Forretningsrejsende
12. maj 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bb hôtel Harfleur
C'est toujours un plaisir de venir dans cet hôtel. Un accueil chaleureux et professionnel.
Une directrice qui a le sourire 😃
Une question ? Une réponse. Un soucis, une solution.
Merci beaucoup Christelle et Alexandra.
Un client très heureux et qui reviendra.
Gérald
Overnattede 1 nat i maj 2022
2/10 Forfærdeligt
Nadia
Forretningsrejsende
8. maj 2022
Synes godt om: Faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Accueil pas présent donc si vous avez un problème avec la borne personne n’est là pour vous et bien sûr en appelant le 0800 (payant) la personne vous raccroche au nez astreinte 2.0 pareille ne répond pas pourtant il étais que 00h au tour de l’hôtel très sale parking très sale j’ai dû chercher un autres hôtels à cause de la borne et l’es personne incapable de répondre pour nous aidez et pourtant ma nuitée étais réglée 1 er et dernière fois
Nadia
Overnattede 1 nat i maj 2022
8/10 Udmærket
Claude
Forretningsrejsende
22. apr. 2022
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Claude
Overnattede 1 nat i april 2022
8/10 Udmærket
Clarisse
Rejste med familie
6. mar. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bien
Clarisse
Overnattede 1 nat i marts 2022
8/10 Udmærket
Michaël
Rejste med familie
28. feb. 2022
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Séjour correct pour 1 ou 2 nuits
Chambre correcte pour une ou deux nuits.
Literie bonne
Mauvaise insonorisation, notamment le bruit des routes à côté (isolation fenêtre).
Petit-déjeuner en mode réduit en semaine