Sakura Hotel 3
Dette hotel ved søen med forbindelse til et shoppingcenter befinder sig i Hanoi og indeholder en sauna
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Sakura Hotel 3





Anmeldelser
8,2 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 418 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
17. jul. - 18. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 2 ud af 2 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - ryger

Superior-værelse - ryger
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Separat soveværelse
Badekåber
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - ikke-ryger

Superior-dobbeltværelse - ikke-ryger
9,0 ud af 10
Fantastisk
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Separat soveværelse
Badekåber
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

609, Kim Ma Street, Ba Dinh District, Hanoi
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

HOTEL YAH HANOI
HOTEL YAH HANOI
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.2 ud af 10, Fremragende, 149 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 796950 VND pr. køretøj (enkelt)
- Der opkræves et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed)
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Par, der ønsker at dele værelse, skal fremvise vielsesattest
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel
Sakura Hotel 3 Hanoi
Sakura Hotel 3 Hotel Hanoi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Sakura Hotel 3
Anmeldelser
8,2
Alletiders
8,0/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
7,2/10
Faciliteter
7,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
30. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Hiroki
21. apr. 2025
Hiroki
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
HIRONORI
20. apr. 2025
HIRONORI
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Hideki
Forretningsrejsende
2. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hideki
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Torahiko
9. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Torahiko
Overnattede 5 nætter i februar 2025
6/10 Okay
??
Forretningsrejsende
17. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 8 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
HIDEKO
Forretningsrejsende
10. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HIDEKO
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
TADASHI
8. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TADASHI
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
KAZUYUKI
4. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAZUYUKI
Overnattede 8 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
TOSHIMI, suita
3. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOSHIMI
Overnattede 4 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
MASANORI
Forretningsrejsende
22. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MASANORI
Overnattede 8 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
22. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
YASUO
28. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YASUO
Overnattede 2 nætter i november 2024
10/10 Fremragende
HIROFUMI
Forretningsrejsende
26. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HIROFUMI
Overnattede 1 nat i november 2024
8/10 Udmærket
Meili
Forretningsrejsende
18. nov. 2024
Synes godt om: Service og personale
Meili
Overnattede 4 nætter i november 2024
6/10 Okay
Takeyoshi
Forretningsrejsende
31. okt. 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Takeyoshi
Overnattede 1 nat i oktober 2024
10/10 Fremragende
KAZUYUKI
19. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KAZUYUKI
Overnattede 2 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
13. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
朝食が美味しい

Verificeret rejsende
Overnattede 13 nætter i september 2024
6/10 Okay
Ueda
Rejste med partner
23. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring
Ueda
Overnattede 1 nat i juni 2024
8/10 Udmærket
Yuko
31. aug. 2024
Yuko
Overnattede 2 nætter i august 2024
8/10 Udmærket
Masami
Forretningsrejsende
4. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Masami
Overnattede 10 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
ISHIBASHI
1. apr. 2024
ISHIBASHI
Overnattede 1 nat i marts 2024
10/10 Fremragende
ISHIBASHI
30. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
ISHIBASHI
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
TAKASHI
Forretningsrejsende
21. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TAKASHI
Overnattede 2 nætter i marts 2024
4/10 Dårligt
Nobuhiko
Forretningsrejsende
27. dec. 2023
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nobuhiko
Overnattede 4 nætter i december 2023