Prince II Hotel
Dette hotel med en restaurant ligger få skridt fra Hà Nội Gammel bydel Natmarked
Billedgalleri for Prince II Hotel





Anmeldelser
7,6 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Smart-tv
Dybt badekar
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Minibar
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - byudsigt

Deluxe-værelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge - byudsigt
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Smart-tv
Dybt badekar
Privat badeværelse
Hårtørrer
Elkedel
Indlæs alle billeder af Familieværelse til 3 personer - 1 soveværelse - byudsigt

Familieværelse til 3 personer - 1 soveværelse - byudsigt
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Smart-tv
Separat soveværelse
Dybt badekar
Privat badeværelse
Hårtørrer
Du vil muligvis også kunne lide

JW Marriott Hotel Hanoi
Nam Từ Liêm
- Pool
- Boblebad
- Spa
- Parkering inkluderet
9.4 ud af 10, Enestående, 565 anmeldelser
Prisen er 1.212 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
3. jan. - 4. jan. 2026
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

42B Hang Giay, Hoan Kiem, Hanoi, 10000
Om overnatningsstedet
Prince II Hotel
Lignende overnatningssteder

Lotus Village Hotel
Lotus Village Hotel
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Forretningsfaciliteter
- Vaskeri
7.4 ud af 10, Godt, 27 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lokale morgenmadsretter: 100000 VND for voksne og 60000 VND for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 350000 VND pr. køretøj (enkelt)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Lokale love kan muligvis afholde ugifte gæster fra at dele værelse. Gæsterne er ansvarlige for at fremvise vielsesattest, hvis det kræves af overnatningsstedet
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Prince II Hanoi
Prince II Hotel
Prince II Hotel Hanoi
Prince II Hotel Hotel
Prince II Hotel Hanoi
Prince II Hotel Hotel Hanoi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Prince II Hotel
Anmeldelser
7,6
Godt
7,8/10
Rengøring
7,8/10
Service og personale
8,0/10
Faciliteter
7,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,4/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
23. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
29. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Literie au top
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Khilan
Rejste i en gruppe
15. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Khilan
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
Annelotte
Rejste i en gruppe
17. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Annelotte
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
9. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Agnes
31. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Agnes
Overnattede 2 nætter i marts 2024
10/10 Fremragende
Alain
6. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Grande qualité de l'accueil à l'hôtel Prince II
Alain
Overnattede 7 nætter i februar 2024
10/10 Fremragende
Jean-Claude
16. mar. 2023
Jean-Claude
Overnattede 3 nætter i marts 2023
10/10 Fremragende
Suseok
27. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
또 간다면 또 다시 여기서 머물겁니다.
Suseok
Overnattede 2 nætter i juni 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
22. apr. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
29. jan. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2019
10/10 Fremragende
Philippe, Les sables d'olonne
29. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Philippe
Overnattede 1 nat i januar 2019
10/10 Fremragende
CHRYSTELLE
22. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
S’y arrêter absolument
CHRYSTELLE
Overnattede 2 nætter i januar 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
22. jan. 2019
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i januar 2019
2/10 Forfærdeligt
Teodora
31. dec. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Book elsewhere for a carefree stay
Teodora
Overnattede 1 nat i december 2018
8/10 Udmærket
celine
2. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
celine
Overnattede 2 nætter i november 2018
8/10 Udmærket
Juliette
21. maj 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bon hôtel à Hanoï
Juliette
Overnattede 1 nat i maj 2018
4/10 Dårligt
bruno
5. apr. 2018
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Résa non respectée
bruno
Overnattede 1 nat i marts 2018
8/10 Udmærket
neungbionic, Bangkok
6. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
โรงแรมหรือโฮสเทล
neungbionic
Overnattede 1 nat i januar 2018
6/10 Okay
Verificeret rejsende
25. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Nettes Hotel in Zentrum
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2017
8/10 Udmærket
Thibaut
24. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thibaut
Overnattede 1 nat i december 2017
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
2. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bon hôtel
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2017
8/10 Udmærket
wara
12. sep. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
wara
Overnattede 3 nætter i september 2017
10/10 Fremragende
Tonydd, Australia
7. sep. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good people and great location.
Tonydd
Overnattede 1 nat i august 2017
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
5. jul. 2017
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2017












