DLmos Hanoi Hotel
Hotel med gratis morgenmad i nærheden af My Dinh-nationalstadionet
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for DLmos Hanoi Hotel





Anmeldelser
8,6 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Pudemenu
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Pudemenu
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng - byudsigt

Deluxe-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng - byudsigt
Højdepunkter
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Pudemenu
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - byudsigt

Superior-dobbeltværelse - byudsigt
Højdepunkter
Lydisolering
Pejs
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Pudemenu
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

26 Le Duc Tho, My Dinh, Tu Liem, Hanoi, 100000
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hanoi Lotus Boutique Hotel
Hanoi Lotus Boutique Hotel
- Morgenmad inkluderet
- Spa
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
9.6 ud af 10, Enestående, 2.995 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 2 VND pr. køretøj (maks. antal personer: 4)
- Tillægsgebyr pr. barn for lufthavnsbus: 2 VND (fra 1 til 11 år)
- Betaling med kreditkort er underlagt et tillægsgebyr på 3%
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
DLmos Hotel
DLmos Hanoi
DLmos Hanoi Hotel Hotel
DLmos Hanoi Hotel Hanoi
DLmos Hanoi Hotel Hotel Hanoi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af DLmos Hanoi Hotel
Anmeldelser
8,6
Fremragende
8,0/10
Rengøring
8,6/10
Service og personale
7,8/10
Faciliteter
8,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
7,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
6. jun. 2025
Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 1 nat i juni 2025
8/10 Udmærket
Minoru
12. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Minoru
Overnattede 6 nætter i oktober 2024
8/10 Udmærket
hanson
Rejste med partner
14. jun. 2024
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
hanson
Overnattede 3 nætter i juni 2024
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
11. dec. 2023
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
cameron
30. okt. 2023
cameron
Overnattede 1 nat i oktober 2023
8/10 Udmærket
Shinji
22. okt. 2023
Synes godt om: Service og personale
Shinji
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
SENGHYUN
5. aug. 2023
SENGHYUN
Overnattede 1 nat i august 2023
8/10 Udmærket
Sangbeom
20. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sangbeom
Overnattede 1 nat i maj 2023
10/10 Fremragende
Riccale
Rejste med partner
21. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Riccale
Overnattede 1 nat i april 2023
8/10 Udmærket
HAI LINH
Forretningsrejsende
1. jul. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HAI LINH
Overnattede 1 nat i juni 2020
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
12. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
It's good hotel especially for business trip
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i november 2019
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
9. okt. 2019
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
10/10 Fremragende
Jungkyung
18. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jungkyung
Overnattede 2 nætter i marts 2019
10/10 Fremragende
Jungkyung
18. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jungkyung
Overnattede 3 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Jungkyung
18. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jungkyung
Overnattede 3 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Jungkyung
18. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jungkyung
Overnattede 1 nat i maj 2019
8/10 Udmærket
Jungkyung
18. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jungkyung
Overnattede 2 nætter i maj 2019
8/10 Udmærket
Jungkyung
18. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jungkyung
Overnattede 2 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Kaz, japan
Forretningsrejsende
25. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kaz
Overnattede 7 nætter i juli 2019
10/10 Fremragende
MINGI
15. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MINGI
Overnattede 1 nat i juli 2019
10/10 Fremragende
WEICHENG
7. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
WEICHENG
Overnattede 1 nat i april 2019
10/10 Fremragende
Rodney, Danang. vn
Rejste med partner, Forretningsrejsende
9. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rodney
Overnattede 2 nætter i marts 2019
8/10 Udmærket
sangjin
3. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
편안한 출장
sangjin
Overnattede 3 nætter i februar 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
8. feb. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2018
10/10 Fremragende
MYOUNG E
18. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
하노이 가성비 굿.위치굿
MYOUNG E
Overnattede 2 nætter i november 2018