Azumaya Hotel Kim Ma 2
Hotel med en restaurant i nærheden af Hồ Tây-søen
Billedgalleri for Azumaya Hotel Kim Ma 2





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 268 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
14. dec. - 15. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - søudsigt (M)

Værelse - søudsigt (M)
8,8 ud af 10
Fremragende
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Terrasse
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Executive-værelse - køkken

Executive-værelse - køkken
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Køkken
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse (M)

Deluxe-værelse (M)
9,0 ud af 10
Fantastisk
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

18A Pham Huy Thong, Ngoc Khanh Ward, Ba Dinh, Hanoi
Om overnatningsstedet
Azumaya Hotel Kim Ma 2
Lignende overnatningssteder

Sakura Hotel 3
Sakura Hotel 3
- Boblebad
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
8.2 ud af 10, Alletiders, 123 anmeldelser
Prisen er 410 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
13. jan. - 14. jan. 2026
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 700000 VND pr. køretøj (enkelt)
- Der opkræves et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed)
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel Hanoi
Azumaya Kim Ma 2 Aparthotel
Azumaya Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Kim Ma 2
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hanoi
Azumaya Hotel Kim Ma 2 Hotel Hanoi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Azumaya Hotel Kim Ma 2
9,6
Enestående
9,2
Rengøring
6,0
Området
9,4
Service og personale
9,0
Miljøvenligt
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Forretningsrejsende
26. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Shiraishi, Kyoto
23. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shiraishi
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
TOSHIRO
Forretningsrejsende
18. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOSHIRO
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Tomoharu, Chiba City, Makuhari Town
16. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tomoharu
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
KANAGAWA
7. okt. 2025
Synes godt om: Service og personale
KANAGAWA
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
TOSHIRO
Forretningsrejsende
16. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOSHIRO
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
MAKOTO
15. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MAKOTO
Overnattede 3 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
MAYUMI
4. jul. 2025
MAYUMI
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Shotaro
31. maj 2025
Shotaro
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
TOSHIRO
26. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOSHIRO
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
21. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ハノイで日本スタイルのホテル!


Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Eiji
Forretningsrejsende
14. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eiji
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
??
Forretningsrejsende
15. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
Shinya
Forretningsrejsende
10. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Shinya
Overnattede 3 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
TOSHIRO
Forretningsrejsende
5. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TOSHIRO
Overnattede 2 nætter i juni 2024
10/10 Fremragende
Tan
1. jul. 2024
Tan
Overnattede 1 nat i juni 2024
10/10 Fremragende
Matsumura
25. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Matsumura
Overnattede 2 nætter i januar 2024
10/10 Fremragende
koji
Rejste med partner, Forretningsrejsende
25. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
koji
Overnattede 2 nætter i januar 2024
10/10 Fremragende
koji
Forretningsrejsende
25. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
koji
Overnattede 3 nætter i november 2023
10/10 Fremragende
DAISUKE
Rejste i en gruppe
19. nov. 2023
Synes godt om: Faciliteter
DAISUKE
Overnattede 4 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
Simon
Forretningsrejsende
30. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Simon
Overnattede 4 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
KIYOSHI
Rejste i en gruppe
12. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KIYOSHI
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
Yoshio
7. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yoshio
Overnattede 2 nætter i maj 2023
10/10 Fremragende
Tomohito
Rejste i en gruppe
5. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tomohito
Overnattede 2 nætter i marts 2023
10/10 Fremragende
Yasuhiro
Forretningsrejsende
15. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yasuhiro
Overnattede 1 nat i februar 2023








