Reception

Anmeldelser af HI Hotel International Hamburg

4 out of 5
HI Hotel International Hamburg
Billwerder Neuer Deich 14, Hamburg, HH

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 278 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 429 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 199 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 61 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 33 af i alt 1000 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

7,4/10

Faciliteter

7,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

hanan fahed

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Thank you den 22. dec. 2023
Dear Hanan Fahed, thank you very much for your great feedback. We are glad that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back with us soon. Best regards, Inga Kahle (Director of Sales, Holiday Inn Hamburg)

10/10 Fremragende

Khaled

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Vielen Dank den 1. nov. 2023
Lieber Khaled, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus Hamburg, Inga Kahle (Director of Sales, Holiday Inn Hamburg)

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Vielen Dank den 4. okt. 2023
Lieber Gast, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus Hamburg, Inga Kahle (Director of Sales, Holiday Inn Hamburg)

10/10 Fremragende

Louise

Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Vielen Dank den 29. aug. 2023
Liebe Louise, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Wir freuen uns sehr darüber, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus Hamburg, Inga Kahle (Director of Sales, Holiday Inn Hamburg)

10/10 Fremragende

Maria

Overnattede 4 nætter i juli 2023
Svar fra Christopher Nicodemou den 2. aug. 2023
Dear guest, thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsChristopher NicodemouFront Office Senior Shiftleader

10/10 Fremragende

Preben

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Christopher Nicodemou den 2. aug. 2023
Dear guest, thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsChristopher NicodemouFront Office Senior Shiftleader

10/10 Fremragende

Trine

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Christopher Nicodemou den 30. jul. 2023
Dear guest, thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsChristopher Nicodemou(Front Office Shiftleader)

8/10 Udmærket

Janie

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
.
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 19. jul. 2023
Dear Janie,thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsNadja Wagner(Guest Relations)

10/10 Fremragende

Jørgen

Overnattede 2 nætter i juni 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 14. jul. 2023
Dear Jorgen,thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsNadja Wagner(Guest Relations)

10/10 Fremragende

Daniel

Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 4. jun. 2023
Lieber Daniel,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass wir Sie in unserem Hause begrüßen durften.Viele Grüße aus Hamburg,Nadja Wagner(Guest Relations)

8/10 Udmærket

Casper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 4. jun. 2023
Lieber Casper,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass wir Sie in unserem Hause begrüßen durften.Viele Grüße aus Hamburg,Nadja Wagner(Guest Relations)

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
Okay ophold
Okay ophold. Ligger lidt længere fra centrum, men man kan nemt tage bussen. Vi blev dog vækket tidligt den morgen, da vi skulle checke ud af nogen der prøvede at åbne vores dør. Det var rengøringen ifølge receptionen, men ikke i orden at blive vækket kl. 7.30/8, når man skal være ude kl. 12.
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 25. maj 2023
Dear guest,thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. However we regret that we could not fully convince you of our services, please be assured that we will speak to our housekeeping departement about your comments.Best regardsNadja Wagner(Guest Relations)

6/10 Okay

Pia

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt til tre stjerner
Lidt slidt værelse God service Fin morgenmad og god betjening To rotter uden for hotellet
Overnattede 3 nætter i april 2023
Svar fra Nadja Wagner (Guest Relations) den 19. apr. 2023
Hello Pia,Thank you for taking the time to write a review. We're glad you enjoyed the most important meal of the day. Well-fortified, Hamburg can be discovered even better.Please visit us again soon.Best regards from the Holiday Inn Hamburg,Nadja Wagner (Guest Relations)

6/10 Okay

Mona Fischer

Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 11. maj 2023
Liebe Mona,Lieber Gast, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns an den Elbbrücken gefallen hat und wir zu einem gelungenen Hamburg-Besuch beitragen durften. Gehen Sie auch bei Ihrem nächsten Hamburg Besuch bei uns an der Norderelbe vor Anker – wir freuen uns auf Sie! Viele Grüße aus Hamburg, Nadja Wagner (Guest Relations)

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i april 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 7. apr. 2023
Dear guest, thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsNadja Wagner(Guest Relations)

10/10 Fremragende

Fajer

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i marts 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 26. mar. 2023
Dear Fajer,thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsNadja Wagner(Guest Relations)

8/10 Udmærket

mogens

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Begrænsede åbningstider i restaurant Hotellets bar var lukket
Overnattede 4 nætter i februar 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 8. mar. 2023
Dear mogens,thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regardsNadja Wagner(Guest Relations)

10/10 Fremragende

Torben

Overnattede 2 nætter i januar 2023
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 6. feb. 2023
Lieber Torben,vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass wir Sie in unserem Hause begrüßen durften.Viele Grüße aus Hamburg,Nadja Wagner(Guest Relations)

6/10 Okay

Kristine

Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Nadja Wagner (Guest relations) den 12. aug. 2022
Liebe Kristine, vielen Dank für Ihren Aufenthalt bei uns und das damit verbundene Feedback. Schade, dass wir Ihre Erwartungen nicht in allen Punkten treffen konnten. Gerne hätten wir erfahren, was genau Ihnen während Ihres Besuchs bei uns nicht zugesagt hat, damit wir zukünftig an diesen Punkten arbeiten könnten. Es wäre uns eine Freude, Sie bald einmal wieder als unseren Gast in Empfang nehmen zu dürfen. Viele Grüße Nadja Wagner (Guest relations)

6/10 Okay

jenna

Rejste med familie
Kan ikke anbefales.
Valgte dette hotel for en enkelt overnatning. Indretning af værelse og stilen er af ældre dato, men ok. Vi boede på 5 etage ud mod en meget trafikeret vej, hvor man kunne høre bilerne konstant. Sengen var rimelig hård, dog lækkert med sprødt rent sengetøj. Ved check ind bliver vi bedt om at bestille tid til morgenmaden, hviket vi beslutter skal være kl 10 dagen efter. Kl 9.00 banker det på døren, mens jeg sover, står så op, og på vej ud mod døren banker det på igen. Åbner døren og ser housekeeping, som ser mig i halv-vågen tilstand, hun siger så at hun kommer igen senere....men jeg undres over hvorfor hun overhovedet banker på kl 9.00, når deres udtjekning er kl 12, og de ved at vi først har bestilt morgenmad kl 10. Det blev jeg simpelthen så irriteret over, og fortalte om det ved check ud, som så bare siger: "sorry" Minibaren i værelset var ret beskidt. Morgenmaden havde et fint udvalg Parkering koster 20 euro. Med det udvalg der er for hotelovernatninger til gode priser i Hamborg, så er der ikke sandsynlighed for at jeg vil tilvælge dette igen. (Billeder er af den beskidte minibar)
Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10 Fremragende

Benjamin

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 29. jul. 2022
Lieber Benjamin, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns an den Elbbrücken gefallen hat und wir zu einem gelungenen Hamburg-Besuch beitragen durften. Gehen Sie auch bei Ihrem nächsten Hamburg Besuch bei uns an der Norderelbe vor Anker – wir freuen uns auf Sie! Viele Grüße aus Hamburg, Nadja Wagner (Guest Relations)

10/10 Fremragende

Nick

Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 21. jul. 2022
Lieber Nick, vielen Dank für Ihre Rückmeldung. Es freut uns, dass es Ihnen bei uns an den Elbbrücken gefallen hat und wir zu einem gelungenen Hamburg-Besuch beitragen durften. Gehen Sie auch bei Ihrem nächsten Hamburg Besuch bei uns an der Norderelbe vor Anker – wir freuen uns auf Sie! Viele Grüße aus Hamburg, Nadja Wagner (Guest Relations)

10/10 Fremragende

Afshin

Overnattede 1 nat i april 2022
Svar fra Holiday Inn Hamburg den 3. maj 2022
Dear guest, thank you for your feedback. We are happy that we could welcome you here at Holiday Inn Hamburg. Best regards Nadja Wagner (Guest Relations)

2/10 Forfærdeligt

Camilla

Overnattede 2 nætter i april 2022
Svar fra Nadja Wagner (Guest Relations) den 26. apr. 2022
Liebe Camilla, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gerne hätten wir Details zu möglichen Kritikpunkten erfahren, denn nur mit Ihrer Hilfe können wir unser Angebot und unseren Service stetig optimieren. Herzliche Grüße Nadja Wagner (Guest Relations)

8/10 Udmærket

Erik

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotellet var fint, men parkering og morgenmad var lidt dyrt efter min mening.
Overnattede 1 nat i februar 2022
Svar fra Nadja Wagner (Guest Relations) den 20. feb. 2022
Dear Erik, Thanks a lot for choosing to stay in our hotel and for sharing your feedback with us. We are glad to read that you were generally happy during your stay. However, we are sorry to read that you felt as our parking and breakfast are overpriced. The price for our parking spots are market conform and similar to other car parks in Hamburg. We would also like to offer our guests excellent gastronomic quality - but this can only be realized at a reasonable price. We hope that we will be able to welcome you once again in the future. Best regards from Hamburg Nadja Wagner (Guest Relations)

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2021

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2021

10/10 Fremragende

Peter

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2021

10/10 Fremragende

Mikkel

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i oktober 2021

8/10 Udmærket

Nabil

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2021

10/10 Fremragende

Tina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2021

6/10 Okay

Maria Hjordt

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 2 nætter i juli 2021

8/10 Udmærket

Hani

Overnattede 3 nætter i juli 2021

8/10 Udmærket

Claus

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020

6/10 Okay

Lars

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Manglende adgang til POOL.
Havde booket netop dette hotel kun på grund af Pool adgang. Dette var i midlertidigt ikke muligt grundet CORONA. Smitter Corona mere gennem klor vand?
Overnattede 1 nat i juli 2020

6/10 Okay

Jan

Rejste med familie
Overnattede 2 nætter i juli 2020

2/10 Forfærdeligt

Asbjørn

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skod hotel
Det er under corona og dette hotel er meget slidt ned og ingen har sagt pool var lukket samt morgen maden var begrænset kun to orange Juice Pr person heller ikke okay da man betaler fuld pris for mad jeg må sige dette hotel skal stramme op det er på ingen måder 4 stjerner jeg ville sige 2 med pil ned
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 27. jul. 2020
Dear guest, many thanks for taking the time for a review. We regret that we could not convince your during your stay with us. We are even more sorry you did not feel comfortable due to the corona measures. As you have already mentioned, our pool, sauna and fitness area unfortunately have to remain closed due to legal requirements. Also due to legal regulations, we are currently dispensing with the coffee and tea station in the rooms as well as the cleaning of the room during the stay. Of course, we will be happy to change the linen or dispose of the rubbish on request. On explicit request, we will of course also carry out cleaning during your stay. Due to the legal regulations we are also currently not allowed to offer a breakfast buffet in Hamburg, so we serve our guests breakfast at the table. We ask for your understanding that we cannot reduce the price for breakfast, as the personnel costs are many times higher than for a breakfast buffet. The current situation is also a challenge for us and we are working hard to adapt and optimize processes and procedures. Your feedback is very helpful and will be discussed in detail internally in order to further improve. We hope to be able to welcome you again despite the inconvenience. Best regards, Julia Stendel (Guest Relations)

6/10 Okay

Allan

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Problemer med indtjekning, virkede ikke som de havde styr på hvilket værelser vi skulle have. Vi kunne ikke få en dobbelt seng før jeg sagde jeg ville have pris afslag, så kunne det godt lade sig gøre dog på en anden etage end vores Teenage børn. Dagen efter fik vi godt nok værelse ved siden af hinanden. Morgenmad var ikke inkluderet og det kostede 145kr Per person, det er vildt overpris. Hotellet havde god udsigt, dog lige ved siden af Elb broen med 4-6 spors vej med en del støj. Tæt på U-bahn. Nem udtjenkning. Jeg ville vælge et andet hotel en anden gang
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 23. jul. 2020
Dear guest, thank you for your review. We regret that we could not meet your expectations during your stay. Please take our apology for the inconvenience regarding your room bookings. We will discuss your feedback internally to optimize our service and offer. Nevertheless, we hope that you give us the chance to welcome you back again in the future. Kind regards, Julia Stendel (Guest Relations)

4/10 Dårligt

Kat, Århus

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Der var en masse insekter som kravlede rundt på loft og væg . De fortæller at man tager 20 euro pr dag i parkering , men tager du ud flere gange i løber af dagen , betaler du 20 euro pr gang du parkere igen . Ret kedelig og intetsigende morgenmad som de også tager 20 euro for pr person .
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 23. jul. 2020
Dear guest, many thanks for your review. We are sorry that we could not meet your expectations during your stay. Please be assured that we attach great importance to perfect hygiene. We would like to apologize for the misunderstanding about the prices in our underground car park. The regular price is 20 € per day. In addition to our underground car park with 220 parking spaces, there are about 60 free parking spaces available around the hotel building. These can be used by our guests according to availability. We hope to welcome you again in the future and to be able to convince you of our quality. Best regards, Julia Stendel (Guest Relations)

2/10 Forfærdeligt

Suhaila

Overnattede 3 nætter i juni 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 15. jul. 2020
Dear guest, many thanks for your review. We would have liked to hear any details about possible points of criticism since it is only through our guests feedback that we can constantly optimize our service and facilities. Nevertheless, we hope to welcome you back again in the future. Kind regards, Julia Stendel (Guest Relations)

6/10 Okay

Niels

Synes godt om: Rengøring
Generelt fint hotel, hvis man bare skal have et sted at overnatte. Der manglede noget generel info på hotelværelses ved ankomst. Det have været rart med velkomst mappe eller informations folder, om tider for morgenmad, åbningstider i restauranten, tilbud om spa og massage osv. Morgenmaden var rigtig fin, men det havde været rart at der havde været på værelset eller ved ankomst, om at der var spidsbelastnings perioder og man kunne risikere at der ikke var plads. Pool og spa som der reklameres med, er ikke hvad man måske kunne have troet ud fra billeder og materiale.
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Julia Stendel den 3. mar. 2020
Dear Niels, thank you for taking the time for a review. First of all we are glad you enjoyed most of our facilities and services and especially our high-quality breakfast. It is sad to see that our service at the front office during your check-in as well as our wellness are did not meet your expectations. Your feedback ist very important to us so we will forward it to the responsible departments and use it for further optimization. Nevertheless, we hope to welcome you again at our hotel during your next stay in Hamburg. Kind regards, Julia Stendel (Guest Relations)

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Der var larm ved vores værelse da depot var overfør vær 459. Rigtig små dyner. Sengene var delt op. Når man beder om at få et andet værelse får man fast svar 'we are fully book'.vi har overnattet her flere gange.
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 25. feb. 2020
Dear guest, thank you for taking the time for writing a review. Unfortunately we could not convince you in every aspect of our hotel and our services. We regret that we were fully booked during your stay and that therefore we were not able to change your room. We want to assure you that we take your feedback seriously and want to apologize for the inconveniences you have had due to this. We would be delighted to have you back as our guest in the near future to prove better service. Kind regards,

8/10 Udmærket

Katarina

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super fint hotel - billigt og go service.
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 20. feb. 2020
Dear Katharina, thank you for taking the time for writing a review. We are delighted that you had a pleasant stay in Hamburg and that you enjoyed our good service and the reasonable price. We already look forward to seeing you again in the near future. Kind regards,

6/10 Okay

Eva lind

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 20. feb. 2020
Dear Eva, thank you for your feedback. We are pleased to hear that you had a good time with us and that we contributed to a pleasant Hamburg getaway. We would be delighted to welcome you back as our guest in the near future. Kind regards,

4/10 Dårligt

Kim

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Dårlig restaurant
Restauranten var dårlig - alt var råt og betjeningen så vi stort set ikke, næsten umuligt at bestille drikkevarer
Overnattede 1 nat i februar 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 17. feb. 2020
Dear Kim, thank you for your honest feedback. Unfortunately we could not convince you with our friendly service and our gastronomic offer in the restaurant. Please be assured that your experience does not correspond to our standard and that we will discuss your feedback internally to improve the guest experience. Please do not hesitate to inform our service staff whenever you do not enjoy the food. This way we can find a solution for the problem and offer you something different. We want to apologize for the inconvenience you have had. We would be happy to welcome you back as our guest in the near future. Kind regards,

8/10 Udmærket

Jesper

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint og meget tilfredsstillende ophold 👍 God morgenmad og restaurant
Overnattede 3 nætter i februar 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 17. feb. 2020
Dear Jesper, thank you very much for your feedback. We are glad, that you started the day with our rich breakfast and that you enjoyed our restaurant. It would be our pleasure to welcome you again as our guest. Best regards,

8/10 Udmærket

uffe

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 17. feb. 2020
Dear guest, thank you very much for taking the time for writing a review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and that we could contribute to a pleasant Hamburg getaway. We already look forward to seeing you again in the near future. Warm regards,

2/10 Forfærdeligt

Sofie

Overnattede 3 nætter i december 2019

8/10 Udmærket

Klaus

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i december 2019
Svar fra Julia Stendel (Guest Relations) den 17. feb. 2020
Dear Klaus, thank you very much for taking the time for writing a review. We are delighted that you enjoyed your stay with us and that we could contribute to a pleasant Hamburg getaway. We already look forward to seeing you again in the near future. Warm regards,

10/10 Fremragende

Aner

Overnattede 3 nætter i december 2019