Purple Lotus Hotel
Hotel med gratis morgenmad og fitnesscenter i Hai Duong
Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Junior-lejlighed

Junior-lejlighed
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Privat boblebad
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Superior-værelse med 2 enkeltsenge - 1 soveværelse

Superior-værelse med 2 enkeltsenge - 1 soveværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Signatur-suite

Signatur-suite
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Privat boblebad
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Indlæs alle billeder af Superior-dobbeltværelse - 1 soveværelse

Superior-dobbeltværelse - 1 soveværelse
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Hårtørrer
Privat badeværelse
Badekåber
Indlæs alle billeder af Deluxe-lejlighed

Deluxe-lejlighed
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Executive-lejlighed

Executive-lejlighed
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Badekåber
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

So 232 Duong Truong Chinh, Phuong Tan Binh, Hai Phong, 170000
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Phuong Anh 2 Hotel
Phuong Anh 2 Hotel
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
6.4 ud af 10, 5 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 4 VND pr. person (retur)
- Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 1 VND (retur), (fra 1 til 6 år)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Purple Lotus Hotel Hotel
Purple Lotus Hotel Hai Duong
Purple Lotus Hotel Hotel Hai Duong
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Purple Lotus Hotel
Anmeldelser
8,8
Fremragende
9,2/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,6/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende
26. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
??
25. mar. 2025
??
Overnattede 15 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
15. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
HYUN SOO
Rejste med familie
11. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
친절하고 깔끔하고 가성비 좋은호텔
HYUN SOO
Overnattede 5 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
CHUNG YUAN
Forretningsrejsende
22. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
CHUNG YUAN
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Tehways
Forretningsrejsende
13. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tehways
Overnattede 5 nætter i oktober 2024
6/10 Okay
KWAI HUNG
Forretningsrejsende
12. sep. 2024
KWAI HUNG
Overnattede 4 nætter i september 2024
10/10 Fremragende
yoshinari
Forretningsrejsende
6. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yoshinari
Overnattede 5 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
SU CHU
Forretningsrejsende
20. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SU CHU
Overnattede 2 nætter i august 2024
10/10 Fremragende
WENG
12. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
WENG
Overnattede 19 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
ZH WEI
12. aug. 2024
ZH WEI
Overnattede 17 nætter i juni 2024
6/10 Okay
ZH WEI
12. aug. 2024
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
要主動請他們還床罩,床上會遺留上一位的毛髮。
ZH WEI
Overnattede 10 nætter i juli 2024
6/10 Okay
TZU CHING
Forretningsrejsende
30. jul. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TZU CHING
Overnattede 18 nætter i juli 2024
6/10 Okay
Ka Wan
27. maj 2024
Ka Wan
Overnattede 1 nat i maj 2024
10/10 Fremragende
Kawasaki
Forretningsrejsende
1. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kawasaki
Overnattede 1 nat i marts 2024
8/10 Udmærket
Yuko
Forretningsrejsende
26. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yuko
Overnattede 2 nætter i marts 2024
8/10 Udmærket
KAWAMURA
18. jan. 2024
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KAWAMURA
Overnattede 1 nat i januar 2024
10/10 Fremragende
Chihying
Forretningsrejsende
16. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chihying
Overnattede 3 nætter i januar 2024
10/10 Fremragende
Connie
11. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Connie
Overnattede 2 nætter i januar 2024
6/10 Okay
Huong Lien
9. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring
Huong Lien
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
10/10 Fremragende
yoshinari
27. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
yoshinari
Overnattede 4 nætter i marts 2023