Billedgalleri for Royal Lotus Hotel Halong





Anmeldelser
8,0 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Junior-værelse - udsigt til bugt

Junior-værelse - udsigt til bugt
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Dybt badekar
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Suite - udsigt til bugt

Suite - udsigt til bugt
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Dybt badekar
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - udsigt til bugt

Deluxe-værelse - udsigt til bugt
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Dybt badekar
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Premium-værelse

Premium-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Dybt badekar
En kombination af bruser/badekar
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

A13 Block 1, East of Hung Thang 2, Bai Chay Ward, Ha Long, Quang Ninh
Om overnatningsstedet
Royal Lotus Hotel Halong
Lignende overnatningssteder

Royal Halong Hotel
Royal Halong Hotel
- Pool
- Børnepool
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
7.6 ud af 10, Godt, 53 anmeldelser
Prisen er 279 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
21. okt. - 22. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 165 USD pr. køretøj (retur)
- Gebyr for ekstra seng: 28.88 USD pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm, sikkerhedsalarm og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Der kan være begrænset adgang til visse faciliteter. Gæster kan kontakte overnatningsstedet for flere oplysninger via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Halong Royal Hotel
Hotel Royal Lotus
Lotus Hotel Halong
Royal Halong Hotel
Royal Hotel Halong
Royal Lotus
Royal Lotus Halong
Royal Lotus Halong Hotel
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel
Royal Lotus Halong
Royal Lotus
Hotel Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Ha Long Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Hotel Royal Lotus Hotel Halong
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel
Royal Lotus Hotel Halong Ha Long
Royal Lotus Hotel Halong Hotel Ha Long
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Royal Lotus Hotel Halong
Anmeldelser
8,0
Alletiders
9,0/10
Rengøring
8,4/10
Service og personale
8,4/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
15. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
8/10 Udmærket
Lee, Singapore
Rejste med familie
17. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lee
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
Rejste med partner
10. sep. 2019
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i september 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. aug. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
14. jul. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
7. jul. 2019
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i juli 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
26. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i juni 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
14. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2019
8/10 Udmærket
Hayami
8. apr. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hayami
Overnattede 2 nætter i april 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
29. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie, Rejste med partner, Rejste i en gruppe
5. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i januar 2019
8/10 Udmærket
nachayapat
4. jan. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
great hotel
nachayapat
Overnattede 2 nætter i oktober 2018
8/10 Udmærket
스노우맨, 서울
23. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
스노우맨
Overnattede 1 nat i november 2018
10/10 Fremragende
PEIYU
20. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
舒適的住宿體驗
PEIYU
Overnattede 2 nætter i oktober 2018
10/10 Fremragende
Lisa
18. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Exceptional stay!
Lisa
Overnattede 1 nat i oktober 2018
10/10 Fremragende
Byron, Halong, Vietnam
21. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Byron
Overnattede 1 nat i september 2018
6/10 Okay
Mel, New Zealand
26. aug. 2018
fancy hotel. terrible room service
Mel
Overnattede 1 nat i august 2018
10/10 Fremragende
JEAJUH
4. aug. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JEAJUH
Overnattede 2 nætter i juli 2018
6/10 Okay
Deborah
7. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
If you have to
Deborah
Overnattede 1 nat i juli 2018
10/10 Fremragende
Soo Yen
3. jul. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good
Soo Yen
Overnattede 1 nat i juni 2018
8/10 Udmærket
Mark, Glasgow
16. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Mark
Overnattede 2 nætter i juni 2018
4/10 Dårligt
kyu seok
17. apr. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
kyu seok
8/10 Udmærket
stephanie, malaysia
6. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great staff, great location
stephanie
Overnattede 2 nætter i december 2017
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
4. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2017
8/10 Udmærket
Bayanagar
27. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very comfortable stay
Bayanagar
Overnattede 2 nætter i december 2017