Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Dobbeltværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Kabel-tv
Daglig rengøring
19 m2
Plads til 2 personer
1 dobbeltseng ELLER 2 enkeltsenge
Om området
Gauhati
OYO 8450 Hotel Grand Starline befinder sig i Gauhati. Guwahati Zoo og Nehru Park reflekterer områdets naturlige skønhed. Områdets andre seværdigheder inkluderer Burigosain Devalay og Sri Sri Shyamrai Satra.
Guwahati (GAU-Lokpriya Gopinath Bordoloi Intl.) - 54 min. kørsel
Restauranter
Typically Indian Bar and Grill - 7 min. gang
Café Coffee Day - 7 min. gang
Confucius - 4 min. gang
Chennai Kitchen - 7 min. gang
FoodExx - 1 min. gang
Om overnatningsstedet
OYO 8450 Hotel Grand Starline
Højdepunkter på overnatningsstedet
OYO 8450 Hotel Grand Starline tilbyder faciliteter som gratis kontinental morgenmad og vaskerifaciliteter. Gæster kan nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
Gratis selvstændig parkering
Røgfrie områder
Værelsesfaciliteter
Alle 75 værelser byder på faciliteter og tjenester såsom aircondition samt gratis Wi-Fi.
Ekstra faciliteter på værelserne inkluderer:
Badeværelser med badekar eller brusere og gratis toiletartikler
Fladskærms-tv med kabelkanaler
Køleskabe og daglig rengøring
Sprog
Engelsk og hindi
Faciliteter på overnatningsstedet
Internet
Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi
Parkering og transport
Gratis selvstændig parkering på stedet
Mad og drikke
Gratis kontinental morgenmad
Familievenlige faciliteter
Køleskab på værelset
Vaskeri
Bekvemmeligheder
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Daglig rengøring
Andet
Røgfrit overnatningssted
Værelsesfaciliteter
Badeværelse
Badekar eller brusekabine
Gratis toiletartikler
Håndklæder
Privat badeværelse
Underholdning
Fladskærms-tv med kabelkanaler
Mad og drikke
Køleskab
Andet
Aircondition
Politikker
Indtjekning
Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 10.30
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 11.00
Særlige indtjekningsinstruktioner
Dette overnatningssted har ingen reception
Gæster skal kontakte overnatningsstedet for at få indtjekningsinstruktioner
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen forud for din ankomst for at arrangere indtjekning
For at registrere sig på dette overnatningssted, skal gæster der er indiske statsborgere fremvise et gyldigt billed-ID udstedt af den indiske regering. PAN-kort accepteres ikke. Rejsende, som ikke er indiske statsborgere, skal fremvise et gyldigt pas og visum.
Kæledyr
Kæledyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
OYO 8450 Hotel Grand Starline Guwahati
OYO 8450 Grand Starline Guwahati
OYO 8450 Grand Starline
Oyo 8450 Starline Guwahati
OYO 8450 Hotel Grand Starline Hotel
OYO 8450 Hotel Grand Starline Guwahati
OYO 8450 Hotel Grand Starline Hotel Guwahati
Ofte stillede spørgsmål
Er OYO 8450 Hotel Grand Starline et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvor meget koster parkering hos OYO 8450 Hotel Grand Starline?
Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.
Hvornår er indtjekning på OYO 8450 Hotel Grand Starline?
Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 10.30. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.
Hvornår er udtjekning på OYO 8450 Hotel Grand Starline?
Udtjekning er kl. 11.00.
Hvor ligger OYO 8450 Hotel Grand Starline?
Dette hotel ligger i Gauhati, kun 5 km fra Guwahati Teauktionscenter, Nehru-stadionet og Guwahati Zoo. Derudover ligger Pan Bazaar og Nehru Park ca. 5 km derfra.
Anmeldelser af OYO 8450 Hotel Grand Starline
Anmeldelser
8,6
Fremragende
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 2 af i alt 3 anmeldelser" "
10 - Fremragende
2
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 3 anmeldelser" "
8 - Udmærket
0
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 3 anmeldelser" "
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 3 anmeldelser" "
4 - Dårligt
0
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 3 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
0
8,0/10
Rengøring
8,6/10
Service og personale
7,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Hiren
26. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hiren
Overnattede 4 nætter i april 2018
10/10 Fremragende
Uttara
7. maj 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Customer friendly hotel with great food and locati
Uttara
6/10 Okay
Gyanendra Nath
3. apr. 2018
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Needs improvement to claim 3.5 star!
Unfortunately it was not according to our expectation! What is the basis of claiming 3.5 star! The old hotel was renovated and it was ownership transfer and hotel facilities were not up to the marks! Cleaniness, room amenities and client service need improvement.