The Anya Hotel, Gurgaon

5.0-stjernet overnatningssted
Hotel med luksusfaciliteter og med døgnåbent fitnesscenter og døgnåbent forretningscenter

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for The Anya Hotel, Gurgaon

Siddeområde i lobbyen
Bar (på overnatningsstedet)
1 soveværelse, premium-sengetøj, pengeskab på værelset
Bar (på overnatningsstedet)
Lobby

Populære faciliteter

  • Bar
  • Alt inklusive
  • Motionscenter
  • Morgenmad tilgængelig
  • Roomservice
  • Rengøring

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 8 ud af 8 værelser

Basic-studiosuite

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Privat indendørs boblebad
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
  • 43 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Club-dobbeltværelse

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
LED-tv
  • 35 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
LED-tv
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 2 enkeltsenge

Deluxe-dobbeltværelse

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
LED-tv
  • 30 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Standardværelse

7,4 ud af 10
Godt
(3 anmeldelser)

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
LED-tv
  • 22 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Elite-suite

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
LED-tv
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

med aircondition

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
LED-tv
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng ELLER 2 enkeltsenge

Superior-værelse med 2 enkeltsenge

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Varme
Forbundne værelser er tilgængelige
LED-tv
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 2 enkeltsenge

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
42 Golf Course Road, Sector 43, Gurugram, Delhi N.C.R, 122002

Hvad ligger i nærheden?

  • South Point Mall - 11 min. gang - 1.0 km
  • MGF Metropolitan Mall - 4 min. kørsel - 2.6 km
  • Fortis Memorial Research Institute - 4 min. kørsel - 3.3 km
  • DLF Cyber City - 5 min. kørsel - 4.2 km
  • Artemis Hospital Gurgaon - 6 min. kørsel - 4.3 km

Sådan kommer du rundt

  • Sector 42-43 Station - 7 min. gang
  • Sector 42-43 Station - 12 min. gang
  • Indira Gandhi Internationale Lufthavn (DEL) - 20 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Side Wok - ‬1 min. gang
  • ‪Comorin - ‬6 min. gang
  • ‪Delhi Club House - ‬8 min. gang
  • ‪Another Fine Day Cafe - ‬1 min. gang
  • ‪Paul - ‬8 min. gang

Om overnatningsstedet

The Anya Hotel, Gurgaon

Hotel med luksusfaciliteter i nærheden af DLF Cyber City
Nær One Horizon Center og South Point Mall ligger The Anya Hotel, Gurgaon, som byder på en kaffebar/café, renseri/vaskeservice og en bar. Stedets kaffebar med indiske retter, Naya, byder på morgenmad, frokost, middag og lette måltider og har udendørs servering. Udover et døgnåbent fitnesscenter og et døgnåbent forretningscenter kan gæster nyde godt af gratis Wi-Fi på fællesarealer.
Andre fordele inkluderer:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), hurtig udtjekning og et tv i lobbyen
  • Concierge-tjenester, en portier/piccolo og et selskabslokale
Værelsesfaciliteter
Alle 117 værelser individuelt møblerede og inkluderer komfortable faciliteter såsom premium-sengetøj og gulvvarme plus fordele som arbejdsområder med plads til en bærbar computer og aircondition.
Andre faciliteter på værelserne inkluderer:
  • LED-pærer og miljøvenlige rengøringsmidler
  • Brusehoveder med spredningseffekt, miljøvenlige toiletartikler og hårtørrere
  • 49-tommers LED-tv med kabelkanaler
  • Garderobe eller klædeskab, gulvvarme og separat siddeområde

Oplysninger om alt inklusive

The Anya Hotel, Gurgaon har værelsespriser med alt inklusive. Disse priser er højere, fordi de inkluderer mad og drikkevarer på stedet (begrænsninger kan gælde).

Sprog

Engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet tilbydes dagligt fra kl. 06.30 til kl. 10.30 mod et gebyr på 1.008 INR pr. person
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café
  • En restaurant

Restauranter på stedet

  • Naya

Oplevelser

  • Cykelopbevaring
  • Døgnåbent motionscenter
  • Tv på fællesarealer

Familievenlige faciliteter

  • Lydisolerede værelser
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Opbevaringsskabe
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Aftenopredning
  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Flersproget medarbejderstab
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Portier/piccolo
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Døgnåbent forretningscenter
  • Konferencecenter (areal på 226 m²)
  • Mødelokaler

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Blindeskrift eller hævede tegn
  • Elevator
  • Hævet toiletsæde
  • Nødline på badeværelset
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere
  • Støttehåndtag ved toilettet
  • Sænket skranke og vask

Andet

  • 8 etager
  • Bygget i 2013
  • Mindst 80% af belysningen kommer fra LED-pærer
  • Oplysning om lokal kultur og økosystemer
  • Receptionssal
  • Selskabssal
  • Særlige rygeområder (der opkræves bøder ved overtrædelse)
  • Vegetariske spisemuligheder

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Brusehoved med spredningseffekt
  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer

Underholdning

  • 49 tommers LED-tv med kabelkanaler

Mad og drikke

  • Begrænset roomservice
  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine

Andet

  • Aircondition
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Energibesparende kontakter på værelser
  • Forbundne værelser tilbydes
  • Gratis aviser dagligt
  • Gulvvarme
  • Individuel indretning
  • Individuel møblering
  • LED-belysning
  • Lydisolerede værelser
  • Miljøvenlige rengøringsprodukter
  • Miljøvenlige toiletartikler
  • Pengeskab
  • Separat siddeområde
  • Skrivebord
  • Skrivebordsstol
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)
  • Varme

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 06.00
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
For at registrere sig på dette overnatningssted skal indiske statsborgere fremvise et gyldigt billed-ID, der er udstedt af den indiske regering, mens rejsende, som ikke er indiske statsborgere, skal fremvise et gyldigt pas og visum.

Renoveringer og lukninger

Overnatningsstedet lukkes fra den 1. januar til den 31. december.

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ét barn op til 6 år kan overnatte gratis, hvis barnet benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 1500.0 INR pr. nat
Vugger (barnesenge) er tilgængelige mod et gebyr på 500.0 INR pr. nat

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: 1008 INR pr. person (cirkapriser)
  • Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
  • Gebyr for baby-/barneseng: 500.0 INR pr. nat
  • Gebyr for ekstra seng: 1500.0 INR pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Det anbefales at have en bil for at komme til og fra dette overnatningssted
Børn under 12 år har kun adgang til stedets swimmingpool og boblebad i følge med en voksen

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels
Anya Hotel
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels
Anya Hotel Member Design Hotels
Anya Gurgaon Member Design Hotels
Anya Member Design Hotels
Anya Hotel Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member Design Hotels Gurugram
Anya Gurgaon Member sign s
The Anya Hotel Gurgaon
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel
The Anya Hotel, Gurgaon Gurugram
The Anya Hotel, Gurgaon Hotel Gurugram
The Anya Hotel Gurgaon a Member of Design Hotels

Ofte stillede spørgsmål

Er The Anya Hotel, Gurgaon et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos The Anya Hotel, Gurgaon?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på The Anya Hotel, Gurgaon?

Indtjekning fra kl. 14.00 til kl. 06.00. Der pålægges et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed). Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på The Anya Hotel, Gurgaon?

Udtjekning er kl. 12.00. Sen udtjekning er mulig mod et gebyr.

Tilbyder The Anya Hotel, Gurgaon fordele med alt inklusive?

Nogle prisplaner for dette hotel er med alt inklusive.

Hvor ligger The Anya Hotel, Gurgaon?

Dette hotel med luksusfaciliteter ligger i Sektor 43, kun 15 minutters gang fra One Horizon Center og South Point Mall. Derudover ligger DLF Golf Course og Max Hospital ca. 5 km derfra. Du kan desuden gå til Sector 42-43 Station på 7 minutter og Sector 42-43 Station på 12 minutter.

Anmeldelser af The Anya Hotel, Gurgaon

Anmeldelser

7,4

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 37 af i alt 119 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 38 af i alt 119 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 18 af i alt 119 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 12 af i alt 119 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 14 af i alt 119 anmeldelser

8,0/10

Rengøring

7,4/10

Service og personale

6,2/10

Faciliteter

7,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Rupul

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i februar 2025

8/10 Udmærket

Joel Sumithra

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i februar 2025

8/10 Udmærket

Joel Sumithra

Overnattede 5 nætter i februar 2025

10/10 Fremragende

Manoj

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great
Overnattede 2 nætter i februar 2025

6/10 Okay

Chul Min

Overnattede 3 nætter i februar 2025

8/10 Udmærket

Chahvesh

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Property is very good with nice breakfast. But staff should be more friendly with clients.
Overnattede 2 nætter i februar 2025

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Terrible hotel

Terrible experince at this hotel. Ignored requests made the room was very dirty. Rude staff memebers
Overnattede 4 nætter i februar 2025

2/10 Forfærdeligt

Jaspreet

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The staff were unpleasant and did not provide a good level of service. The quality of the hotel was nowhere near 5 star level as it was unclean, had dirt marks, a stained kettle, stained bathtub and floors that had not been cleaned for some time. We had arrived at 8pm to check in and upon arrival, they had assigned us to deluxe rooms when we had paid for superior rooms. Horrible experience and I would not recommend.
Overnattede 2 nætter i december 2024

10/10 Fremragende

maninderjit

Overnattede 1 nat i november 2024

4/10 Dårligt

Avinanda

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2024

10/10 Fremragende

Pushp

Overnattede 1 nat i november 2024

2/10 Forfærdeligt

Amritpal

Rejste med familie, Rejste med partner
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
A Disappointing Stay I had a thoroughly disappointing experience at this hotel, and I regret choosing it for my stay. Here’s why: 1. Poor Communication: Despite sending multiple emails and attempting calls to request a late check-in, I received no response. When I brought this up with the reception, I was told they were “too busy” to reply. This lack of professionalism was unacceptable. 2. Confusing Location: The hotel is poorly marked, with no clear signage or entrance indicators. I wasted a lot of time figuring out where to go. 3. Room Key Issues: My room key stopped working every other day, forcing me to repeatedly visit the reception to have it reactivated. This was highly inconvenient. 4. Rude Staff: The hotel staff lacked basic courtesy. Their demeanor was rude and unhelpful throughout my stay. 5. Unreasonable Interactions: At 4 a.m., while waiting for a cab after my wife’s early flight, I was abruptly asked if I was checking out, which made me feel rushed and unwelcome. 6. Paid Wi-Fi in a Superior Room: This was the first hotel I’ve stayed at where Wi-Fi was not complimentary in a superior room. Despite paying extra for an upgrade, there was no discernible difference between the standard and superior rooms. 7. Forcing Breakfast to Access Wi-Fi: I didn’t want the hotel’s breakfast, but I was essentially forced to pay for it if I wanted Wi-Fi access. This is unacceptable and exploitative. 8. Basic Amenities Missing: Upon checking in, there was no shower gel in the room.
Overnattede 7 nætter i november 2024

8/10 Udmærket

Jinwoo

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i november 2024

10/10 Fremragende

SHISHIR, FREMONT

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent place
Overnattede 7 nætter i oktober 2024

6/10 Okay

Rajesh

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale

Felt the Hotel don’t want repeat customers

Restaurant Staff and cleaning staff were very good, helpful and professional but reception personnel were awful, non-responsive, unprofessional and unattentive. On multiple occasions, I went to inquire from reception staff but they kept on talking among themselves without bothering to respond. Airport transfer is mentioned under popular ameneties for which I went to inquire, not even bothered to look at my face. They continued talking within themselves so I left. They need a good customer service training. Thank made me feel as if I am staying at the Hotel for free, no respect and value for customer. For sure I will not coming back gain here in this life, not sure even in the next life. I hope the management will take my feedback positively and pay attention on the customer service at reception. Good luck.
Overnattede 2 nætter i oktober 2024

10/10 Fremragende

CHANGJIN

Overnattede 1 nat i oktober 2024

10/10 Fremragende

Gaurav

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Our stay at The Anya Hotel, Gurgaon, from 11th September to 26th September 2024, was truly exceptional. From the moment we arrived, we were greeted with warmth and professionalism, setting the tone for a memorable experience. Overall Stay: The overall stay was excellent. The hotel’s ambiance is a perfect blend of luxury and comfort, making it an ideal retreat in the bustling city of Gurgaon. The location is superb, offering easy access to key attractions and business hubs, which added to the convenience of our stay.
Overnattede 15 nætter i september 2024

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
total indifference to the guests, total lack of services, absolutely no care, restaurant with very poor choice, if you ask for something, such as drinking water or a taxi no one will ever help you. we asked to book a taxi at 5 am, for the airport, the consierge assured us that he had booked the and instead, at 5 there was no taxi. this was just the first, in a long list of lies that they told us. they are all absolutely unreliable. Never again at the Anya hotel.
Overnattede 5 nætter i september 2024

10/10 Fremragende

SEUNGHYON

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i august 2024

10/10 Fremragende

SEUNGHYON

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juni 2024

8/10 Udmærket

arvind

Synes godt om: Rengøring
Good
Overnattede 2 nætter i juni 2024

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i maj 2024

4/10 Dårligt

Takeshi, Itabashi

Overnattede 3 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

prakash

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overall experience was good
Overnattede 2 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

arvind

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Area around is dirty
Overnattede 2 nætter i april 2024