Hotellet bærer præg af at være ældre, men er godt vedligeholdt og beliggenheden samt prisen er rigtig god. Interiør m.v. er dog ikke specielt moderne. Servicen er til gengæld helt i top. Efter at have givet et par kommentarer om en hård seng, flade hovedpuder og en kedelig shampoo i den formular jeg fik tilsendt efter check-in, så gik der blot en time inden jeg modtog en personlig mail fra hotellet. Her tilbød de straks en ekstra madras og muligheden for at bytte værelse dagen efter - jeg skulle blot henvende mig i receptionen. Virkelig god service. Nu var kommentarerne ikke ment som en klage, men (som formularen lagde op til) i stedet forslag til forbedringer - derfor valgte jeg ikke at gøre mere. Men dagen efter, så havde hotellet selv lagt en ekstra madras på min seng, leveret flere puder og stillet små shampoo og sæber frem på badeværelset. Et proaktivt serviceniveau som overgår mange 5-stjernede hoteller. Så på trods af aldrende interiør og en noget kitch udsmykning af gangene, som er fra en anden tid, så var opholdet på Lorensberg en rigtig god oplevelse. Specielt når man tager prisen i betragtning. Morgenmaden var blandt de bedre man får på et hotel i Skandinavien og slår kæder som Clarion, Scandic og de fleste Radisson. Jeg bor meget gerne på Hotel Lorensberg næste gang jeg skal til Göteborg. Mange dyrere hoteller kunne lære meget af serviceniveauet her.